Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Fra dagens børsmelding:
Victor Levitsky, Chief Scientific Officer of Targovax, is invited to present at the 4th Annual Next Gen Immuno-Oncology Virtual Congress-US Edition.

Biografien hans på konferansesiden:

Valo deltar også på 4th Annual MarketsandMarkets Next Gen Immuno-Oncology Virtual Congress-US Edition.

8 Likes

“one of the most promising cancer treatment modalities today.”

24 Likes

Kjøpte 1000 til bare for å bumpe niern, no må det f meg løfte seg snart :grin:

8 Likes

Her kommer nok løftet i kursen først når 1 bud er gitt på selskapet😉

1 Like

Da blir det øl, f… og hornmusikk, shit feil forum for den slags​:joy::rofl:. Baluba og kjøpspress i aksjen skal det stå:trophy::sunglasses:. Gitt at budet kommer da​:pray::pray:

5 Likes

Kjøpte øl igår :wink::wink: teknisk så ville det vært klokkereint med noe snacks som løfter ila dagen eller imorgen. Ifølge meg da :upside_down_face::wink:

2 Likes
2 Likes

Personen på 9,00 gir seg visst ikke så lett🤔.

Goldman kjøper= Jeg kjøper

Nærliggende å tro at det er disse spesialfondene som står bak Goldman kontoen.

1 Like

(post deleted by author)

Det får vi håpe,

Her kunne en ikke vente lenger på Soug’en, så båt leke er kjøpt…

Dog mangler det noen fot Soug, hører du , helst vil eg ha den i dag som jolle :wink:

5 Likes

Har og lyst på leketøy med mange sylindre. Men her må det skje noe ekstraordinært hvis så skal skje. Får klare meg med elbilen så lenge

Ja, håper du får det du ønsker deg👍. Det er bare det at det ekstraordinære har allerede skjedd😄. Best in class, class leading i 2 indikasjoner pluss 2 ganger fast track i begge disse🏆

5 Likes

Ja, derfor skulle jeg ønske jeg hadde enda mer penger å plukke for på dagens kurs.

10 Likes

Hjelper ikke å være best uten avtaler med penger på bordet. Hvis ikke så skjer, kommer vi aldri ut av stampa.

Det burde ha skjedd noe for lenge siden spør du meg - åpenbart at markedet opplever det mindre fantastisk enn forumet.

Vel, du har selfølgelig rett til dine egne vurderinger av caset. Jeg ser det anderledes og tror BP er veeeldig interessert. Dette ordner seg​:trophy::trophy:. NB! Fyll gjerne ordren min på 8,24​:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Enig. Når man sier man er best, så må det medføre noe. Hvis BP er av samme formening som Targovax, så bør det vel være i boks. Hvis vi ender med spons av CPI i melanom og meso! Da reduserer jeg. Men, jeg har troa på noe mer, derfor sitter jeg i ro.

1 Like

https://www.mesotheliomaguide.com/community/dendritic-cell-therapy-exceptional-in-mesothelioma-study/

13 Likes