Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Har og lyst på leketøy med mange sylindre. Men her må det skje noe ekstraordinært hvis så skal skje. Får klare meg med elbilen så lenge

Ja, håper du får det du ønsker deg👍. Det er bare det at det ekstraordinære har allerede skjedd😄. Best in class, class leading i 2 indikasjoner pluss 2 ganger fast track i begge disse🏆

5 Likes

Ja, derfor skulle jeg ønske jeg hadde enda mer penger å plukke for på dagens kurs.

10 Likes

Hjelper ikke å være best uten avtaler med penger på bordet. Hvis ikke så skjer, kommer vi aldri ut av stampa.

Det burde ha skjedd noe for lenge siden spør du meg - åpenbart at markedet opplever det mindre fantastisk enn forumet.

Vel, du har selfølgelig rett til dine egne vurderinger av caset. Jeg ser det anderledes og tror BP er veeeldig interessert. Dette ordner seg​:trophy::trophy:. NB! Fyll gjerne ordren min på 8,24​:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Enig. Når man sier man er best, så må det medføre noe. Hvis BP er av samme formening som Targovax, så bør det vel være i boks. Hvis vi ender med spons av CPI i melanom og meso! Da reduserer jeg. Men, jeg har troa på noe mer, derfor sitter jeg i ro.

1 Like

https://www.mesotheliomaguide.com/community/dendritic-cell-therapy-exceptional-in-mesothelioma-study/

13 Likes

Flott link aol
Vinkler en den fra oncos-102 så er der kanskje enda mere info ?

https://www.mesotheliomaguide.com/treatment/cure/virotherapy/oncos-102-for-mesothelioma/

"“What’s really interesting about viruses is they’re able to kill cancer cells so that the cancer cells become visible to the immune system,” said Dr. Magnus Jaderberg, the chief medical officer for Targovax, the manufacturer of ONCOS-102. “That’s the underlying principle of ONCOS-102.” "

Kan ikke forstå annet enn at dette ender opp meget positivt for eierene.

litt attåt

https://www.mesotheliomaguide.com/treatment/cure/virotherapy/

“ONCOS-102, a type of oncolytic virus with an immune-stimulating effect, is the closest to FDA approval for mesothelioma. The therapy’s survival rates are close to two years”

Sort på hvit $$$ closest to FDA approval


"Late-stage mesothelioma patients have few therapeutic options. Most researchers look for a treatment to permanently stall the disease’s growth. This would turn mesothelioma into a manageable chronic illness.

ONCOS-102 is especially helpful for late-stage cases. In the ongoing study for ONCOS-102, most patients were in stage 3 or stage 4. Half survived at least 21 months, which far exceeds the life expectancy for these stages. "

" blue box icon

Does virotherapy improve survival for mesothelioma patients?

Virotherapy is featured in quite a few clinical trials, but more research is needed before declaring any objective survival benefit for mesothelioma patients. ONCOS-102, for instance, is an oncolytic adenovirus that activates the immune system. In the latest study, requiring further investigation, ONCOS-102 plus chemotherapy improved mesothelioma survival by six months."

8 Likes

Markedet støtter tilsynelatende ikke en avtale teori med BP over hverdagslig TA , men at info om Trvx sin Oncos-102 på mesotheliom og melanom går livlig på diverse nettsteder gir dog et håp om at resultater er det som til slutt blir priset inn i aksjekursen, og da snakker vi ikke om 8.60 som tilsier at caset nærmest er en flopp, med 10% sjanse for suksess!!! DnM har for ordens skyld kursmål på 17 kr og det før siste slipp av data, men ingen bryr seg… ikke før noen spør seg, hva skjedde nå ??

10 Likes

Global Clinical Head for two assets in pivotal clinical development
as well as leading the development of durvalumab in breast and gynecological
cancers. Lone will be spearheading the clinical development program for the
Targovax portfolio including the planned registration-directed trial in anti-PD1
refractory melanoma for the lead asset ONCOS-102.
NewsWeb

Får vi AZ som partner i refractory melanoma??

5 Likes

Pengekassen begynner så smått å bli tom men man tiltrekker seg en slik kapasitet like fult. Jaja, da vet vi at teknologien i det minste er interessant :heart_eyes:

11 Likes

siste tilskudd for TRVX mens vi venter på veien videre
etter Fast-Track Designation i Melanoma, mOS på >21.9 mnd i Mesothelioma (ny SoC 18.5), og ferdig innrullering på Fase1/2 studie med AZ/CRI/LCR i Colorectal/Petritoneal cancer;

nyansettelser;
CDO (Chief Development Officer) og HM (Head of Manufacturing)

virker som om Ø.Soug denne gangen skal ha sine ord i behold; TRVX har tatt et nytt steg inn i voksenrollen, fritt oversatt !

5 Likes

Spørsmålet nå er vel hvordan det hele skal finansieres, blir jo ganske dyrt dette og en emisjon på denne kursen er vel ikke nok til å dra det igang alene?

1 Like

og det er nettopp dette som holder aksjekursen i et jerngrep, algo holder denne på 8-9 tallet til finans er avklart. Markedet har liten tro på avtale, men kommer det en med finans i begge indikasjoner vil det bli som jack-pot - altså har vi scenarier som går fra ‘‘himmel til helvete’’ og tvilerne bestemmer kursen selv etter flere gode meldinger

1 Like

har en teori om at siden tidligere har de kjørt emi på gode meldinger, at de ikke har gjort dette denne gang tror jeg ligger da i kortene at her kommer partner melding, at de enten har vært i forhandlinger eller er det fortsatt. Eneste logiske jeg tenker rundt det i og med at det har drysset med gode meldinger over targo siste tiden uten noen emi på dette. Bare tanker fra min side da.

4 Likes

Eller så avventer de til samtaler med FDA er holdt i August, og studiedesign er avklart?

2 Likes

Kan brått stemme men en emi på kursen etter disse meldingene har ikke vært store nok til å kjøre en emi. De har vel fullmakt på 40% og det er vel ikke nok med kursen som ble oppnådd tidligere. Markedet må såklart sonderes også.

Klippet ut fra dagens melding.

Lone will be spearheading the clinical development program for the
Targovax portfolio including the planned registration-directed trial in anti-PD1
refractory melanoma for the lead asset ONCOS-102.

I am very
enthusiastic about the path ahead with the potential for a registrational
-directed trial and the opportunity to broaden the development program into
other solid tumors

Hva betyr dette?
Er det snakk om en liten pivotal studie i de aktuelle settingene for markedstillatelse?

Vedrørende videre kapitalisering av TRVX kan jeg ikke skjønne annet enn at det er en enkel oppgave å ordne for selskapet.
Når de tidligere har klart denne oppgaven under de forholdene som da rådet sammenlignet med nåtidens situasjon…er det nødvendig å komentere dette mere?
TRVX sine småaksjonærer har vel aldri bidratt med kapitaliseringen av selskapet så løsningen blir nok (som tidligere) utenlandske investorer.
Er vel ikke mulig grunnet selskapets regelverk men dersom mulig , kjør en rettet emisjon.

Snart takeoff i dette papiret??

3 Likes