Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Targo får såklart alt de trenger , uten at småaksjonærer trenger bidra. Det er klart vi vil bli utvannet, men hvilken silke rolle spiller det om vi flytter oss til en Mcap som er mer riktig.

3 Likes

MED emisjon følger suksess
UTEN emisjon følger ruin.

Emisjon er din beste venn :slight_smile:

2 Likes

Ride or die! 11500 nye aksjer​:partying_face::sunglasses:

1 Like

Tror finansieringen faktisk ikke er så ille som folk skal ha det til. Bare se hva checkmate prøver å få til med CPI spons fra BMS:

Tipper trvx sitt oppsett blir identisk (100+ pasienter) og at godkjenning (midlertidig) kan skje allerede i 2023-2024.

Det store spørsmålet tror jeg er mer knyttet til hvilket selskap/CPI (tilbud) skal de velge.

Ca 100 pasienter med cpi spons medfører ikke all verdens kost, men jeg tviler sterkt på at de ignorerer oncos-102+aPD1+actla4 kombo som verdensledene KOLs anbefaler. Dette tror jeg vil “tvinge” trvx til å velge en finansiell ($up front) partner.

Håper på deal og at det meste (studieoppsett + partner) er avklart innen halvårsrapporten 18 august (ca 6uker).

19 Likes

Solid selskap, dyktig ledelse , store reelle verdier som ikke reflekteres i aksjekursen.

4 Likes

Napp på 8,22 gitt😊. Kan hende vi skal lenger ned, men jeg har 6 ukers briller på nå i første omgang. Ha en fin fredag alle sammen😄

2 Likes

gratulerer , solid post å :wink:

De fleste andre selger tydeligvis, for en utvikling.

Just bought some more at 8,12. Was planning to get some more Ultimo, but dont really get the price action in targo.

Syntes det er merkelig utvikling. Kan virke som om noen større vil ut uansett, eller så er det noen som lukter emissjon og kaster korta. Men det siste alternativet pleier ikke skje på en fredag, så er noe merkelig syntes jeg.

voldsomt som kjøperne forsvant fra boka idag da? ikke sett den så ribba på kjøpssiden på veldig lenge… hmm

1 Like

Enig, ser litt rart ut mer enn noe annet.

Tror aldrig jeg bliver klog på TRVX😔. Fantastiske foreløbige data, et Management Team med overbevisende kompetencer, registreringsansøgning lige rundt om hjørnet, og en kurs på 8.20 NOK!!!

3 Likes

Brudd ut av den kortsiktige stigende trendkanalen.

Skal ikke se bort i fra at noen med VP-finansiering fikk litt trøbbel når NANOV smalt ned i går og i dag, og må selge andre aksjer for å redusere belåningen.

Det er noen som mener at mengden kapital i norsk biotek er konstant, så når en aksje smeller ned 12 % kan det ramme andre aksjer, og det helt frikoblet fra fundamentale forhold i de andre aksjene.

9 Likes

Noen vet noe som andre ikke vet, det har vi sett tidligere i denne aksjen hvor den stiger alltid i forkant av nyheter. Da er det ikke spesielt oppløftende at den faller for andre dag på store volumer til denne aksjen å være. På meg virker det som om TRVX har en annen oppfatning enn markedet hva selskapets resultater er verdt.

Hva skjer med alle postene på 632.

Er det noen. Som tukler med kursen?

1 Like

Det er mange som sitter på relativt mange aksjer i Targovax! Det er flere på forumet her med godt over 100 000, vil jeg tro! Personlig så har jeg det 1/2 av det. Hvis en av oss får tendens til truseskvetting, så merkes det fort på volumet! Ikke mye som skal til for å presse kursen i den ene eller andre retning! Nei, kom dere på dass og sitt i ro.

1 Like

Enig med Guny her. Volumet er lavt og kan være en enkelt aktør som vil ha cash og sjelefred før sommerferie.

4 Likes

eller noen jakter stopp loss, beste kuren er å ta helg :slight_smile:

1 Like