Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Å gjett kor deilig det blir når Targovax pengene skal plasseres i de andre, nye friske 20-30mrd skal omplasseres på høsten :wink: om det blir god premiesalg.

evt med to gode studie oppsett kan vi se 3-4mrd mcap. Det blir og mye frisk kapital til sektoren.

4 Likes

Vi fikk en forvarsel for ett par dager siden når noen flashet 170K aksjer i sluttauksjonen. Jeg valgte da og trekke ut kjøpsordre for å se ann utviklingen. Nå er det nok mulig at det nærmer seg slutten for den som ville ut. Basert på volum de siste dagene så er det nok en litt større aktør som letter seg for aksjer. Og man skal heller ikke utelukke noen som fikke behov for å stille frisk kapital ifbm NANO i går.

Uavhengig av dette så er det jo en svært merkelig respons man har fått på de siste nyhetene fra selskapet. Virker som de fleste har gitt litt opp og at det er ingen interesse for oncos-102.

2 Likes

Interessen er det ikke noe å si på, bare så synd at det virker som om det begrenser seg til dette forumet!

3 Likes

Jeg har bundet meg til masta nå. Ingen skal få mine aksjer til innbruddspris

3 Likes
13 Likes

Da er nedsalget over, og vi kan se oppover igjen?

1 Like

er dere tradere eller langsiktige investorer?

blir vel et salig rot dersom en blander dette?

selv er jeg langsiktig og da er det resultater fra clinical trials og selskapets guiding som gjelder. men jeg gjør denne tabben hele tiden … å bli påvirket av kortsiktige kursendringer.

portefølgen fra radforsk er jo bare helt utrolig bra.
lykke til

Long term here. Think since 2016 or so. But would prefer to be doing an emisjon (if necessary) from 12-15kr instead of 8…

Selv om man er langsiktig så er det greit å vite at pengene er lettilgjengelige hvis man plutselig trenger dem. Det er greit å sitte inne så lenge man vet at man har en nøkkel for å komme ut. Men akkurat nå, med lav kurs og omsetning så føles TRVX litt klaustrofobisk. :slight_smile:

Du hadde antagelig vært mindre klaustrofobisk hadde kursen vært høyere. Kurser på dette nivået gitt det vi vet fundamentalt er nesten til å bli konspiratorisk av. Har man troen er det bare å sitte i ro, evt øke. Jeg har tatt et par lodd til, denne uken! OB priser casen til tilnærmet total flopp! Helt greit det. Fasit kommer … :metal:

Edit: kommer det noen $ på boret, kommer dette til å si PANG!!

10 Likes

Nettopp, med høyere kurs er det lettere å akseptere å gå litt ned for å komme seg ut. Men det føles i hvert fall bedre å være i en aksje hvor forløsningen venter, i motsetning til andre, ikke navngitte aksjer, hvor det er bakt inn mye fremtidig håp i kursen, slik at man bare venter på shorting og krasj. :slight_smile:

4 Likes

Her er det mange som vil ut før helgen🤔

1 Like

Vi får håpe de angrer seg til uka😁

1 Like

Ja, det har jo skjedd før at store eiere har solgt rett før takeoff i ulike aksjer

1 Like

Men hadde vært kjekt å slippe å se 7-tallet igjen

1 Like

Vi skal jo ikke selge før det blir medisin uansett skal vi det da? Alt i mellom er ubetydelig og skaper egentlig bare ypperlig muligheter for videre sparing🤞

2 Likes

Det er sant. Men er alltid irriterende at gjerdesitterne kan hive seg med i aksjen på lav kurs ETTER alle positive meldingene.

1 Like

Lenge siden sist, @Tassrass. Er det traderne som er inne igjen?

Tragisk hele aksjen😬 forundrer meg ikke om d blir emi til uka og den siger mot 6 kr🙄

1 Like

Tja, eller Evt avtale og +18,- Holde blikket på den fundamentale ballen er mitt råd :wink:

15 Likes