Når en ser på alle biotekaksjer under ett (kanskje untatt PHO) så er det den samme melodien som går igjen i nært sagt alle norske biotek-aksjer.
Klage på lang tid og kursen på kommende emisjoner.
Så en kan jo spørre…hva hjelper det å skifte selskap ??
Men en kan jo undres over mye når det gjelder disse investeringene.
Er vel litt gammeldags men liker best at investeringer og gode resultater blir belønnet med økte aksjekurser men slik er det jo ikke her i norge.
Kanskje vi mangler fartstid og dyktige eiere som ikke lar seg påvirke og ikke med overlegg får brakt kursen helt i ubalanse for deretter å høste.
Er vi for få investorer innen biotek i norge?
Se på PHO.
Tidligere så vartet selskapet opp med det ene resultatet bedre enn det andre og jeg kjøpte som en gal men så så jeg at jeg var den eneste som kjøpte ,
Jeg måtte bare legge helt om og så ble det CEO bytte og alt endret seg.
Sier ikke at avtroppende CEO gjorde noe dårlig jobb men effekten av ny CEO var jo formidabel.
Så til alle som vil ha BP med på laget og attpåtil gir en dato.
Se til CEVIRA og kina.
Jeg vil nesten påstå at mye er veldig aktuelt og frister BP veldig men skjer det ikke noe på noen måneder så er alt bare dritt og produktet dømmes nord og ned.
Forstår vi hvordan dette virker?
Cevira var jo nærmest gitt opp og så lander det en avtale med kina sånn ut av det blå…
Det foregår nok mye som vi ikke har anelse om og BP er avhengig av produktene til biotek-selskapene for å fylle opp piplinen og opprettholde pengestrømmen inn til selskapet.
Men en fase 3 koster lett en miliard så det er vel ikke så rart at det tar litt tid.
lykke til