Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Tak for opdate. Glæder mig over, at stærke kompetencer (Lone) har valgt at blive en del af Targovax pr. 1. juli. Mon Soug kan overveje at indtage CFO rollen igen, og overlade CEO rollen til en mere “agressiv” type??

Next steps
Follow patients to determine final mOS

Når kan vi vente final mOS for meso?

1 Like

billig volum post til salgs, noen som vil ha ?

Noen sa om-nom-nom. Hørte nesten litt glefsing.

2 Likes

tok 15 k’s på 7.76-7.79, til siste nedfallsplukk av 10k’s på 7.70 - tror den er OK sett ut mot høsten

1 Like

tok litt selv om eg måtte ofre noe annet veldig motvillig, men får støtte som best en kan og heller bytte tilbake senere når det trengs støtte der (om det trengs)

Gjorde støttekjøp i går selv, 35 000 stk🙏

1 Like

tror vi snart vender pilen, TA har styrt denne helt uavhengig av fundamentale forhold - dersom selgere kjører denne ned fordi de ikke tror det foreligger løsning for studiene burde disse jo solgt for lenge siden - deiser vi ned på 7.40-7.50 i sommervarmen og fullkommen apati kommer rekylen uansett - det opplegget gidder jeg ikke

bra, tror den blir fint

ja, ser på innside listene siste ukene at det er flere som kaster kortene , dvs : selger 100% - mistenker flere forlater markedet før sommerferien, uavhengig om det heter targovax eller “noe annet”, da eg ser det samme på andre aksjer eg følger.

Så uten kjøpere blir en da ekstra rammet. Heldigvis plukker flere opp litt, og dei vil nok ha avkastning på kjøpet :wink:

2 Likes

Sa du, Rally i august / sept når alle skal fomo inn igjen når mange av selskapene leverer over forventet på q2?

@Longtrader har sett det samme. Nesten bare vanlig mann i gata som selger 100%

1 Like

The fear of missing out (FOMO) har til nå ikke vært situasjonen i TRVX, får Soug et.co snekret sammen et godt studie opplegg med finansiell støtte vil det ikke være noen ‘fear’ lengre men et reelt ‘MOBF’

1 Like

Er det noe på gang? Volumet tar seg opp, noen som vet noe, ikke vi gjør🤔

Ingen skal vite noe bortsett fra ledelsen og styret i TRVX, ellers er info på villspor - intet som tyder på det - liten omsetning selv om noen vil ut med noen ti-tusener av aksjer, kun peanuts p.t.

1 Like

ikke direkte Targovax, men omhandler dealer på lisenser

3 Likes

Leste kjapt igjennom. Ikke lett å få til dealer🤔 Virker som det er flest prekliniske dealer! Og/eller når produktene når studiene er i fase 3! Det som kan tale for deal for Targovax 1) prekliniske nextgen.oncos ?(kanskje like inntresant for BP, å få videreutvikle noe som vi vet funker?)
2) Fase 2, singelarm, 100 pas=godkjenning.
3) Meso. Oncos 102 med Kjemo og CPI= garantert 1 linje behandling.
4) TG?
Mange skudd på mål for å få inn noen kroner.

3 Likes

Ikke mange som tror på selskapet - Sentrale folk som slutter og uten avtaler som gir penger i kassa vil det gi et særdeles dårlig grunnlag for emisjon. Avtalen med Kina tror jeg renner ut i sanden.

Tar “litt” til…

Ser nok 6.90 før uken er omme

Ja, det er mulig de klarer presse den dit, hvem vet….

image

3 Likes