Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Ja, innside lesere på aksjonærlistene ser nok at der detter fra 3-5stk hver dag, trøsten får være at vi håpe kjøperene holder steinhardt når studiet blir røpet.

Også får vi andre heller ta en lenger sommer ut i august.

:beers:

2 Likes

40 min og ikke vært omsetning😳

Omsatt ca 4 mill i dark pool da​:rofl::rofl::pray:

Jeg kan godt selge noen aksjer i dag, til en kurs på ca 30 blank.

1 Like

Jeg også😊, bare noen av dem da. For tror budet blir vesentlig høyere enn det🏆

2 Likes

Ja, alt tyder på det!

Juli præsentationen! Ser umiddelbart ud til, at der er en del opdateringer sammenlignet med juni. Nogen med indsigt, som kan/vil give en status?:pray:

1 Like
1 Like

Douglas Johnson confirmed PI of phase 2 trial er vel og nytt siste oppdatering, på side 22.

1 Like

Tak for opdate. Glæder mig over, at stærke kompetencer (Lone) har valgt at blive en del af Targovax pr. 1. juli. Mon Soug kan overveje at indtage CFO rollen igen, og overlade CEO rollen til en mere “agressiv” type??

Next steps
Follow patients to determine final mOS

Når kan vi vente final mOS for meso?

1 Like

billig volum post til salgs, noen som vil ha ?

Noen sa om-nom-nom. Hørte nesten litt glefsing.

2 Likes

tok 15 k’s på 7.76-7.79, til siste nedfallsplukk av 10k’s på 7.70 - tror den er OK sett ut mot høsten

1 Like

tok litt selv om eg måtte ofre noe annet veldig motvillig, men får støtte som best en kan og heller bytte tilbake senere når det trengs støtte der (om det trengs)

Gjorde støttekjøp i går selv, 35 000 stk🙏

1 Like

tror vi snart vender pilen, TA har styrt denne helt uavhengig av fundamentale forhold - dersom selgere kjører denne ned fordi de ikke tror det foreligger løsning for studiene burde disse jo solgt for lenge siden - deiser vi ned på 7.40-7.50 i sommervarmen og fullkommen apati kommer rekylen uansett - det opplegget gidder jeg ikke

bra, tror den blir fint

ja, ser på innside listene siste ukene at det er flere som kaster kortene , dvs : selger 100% - mistenker flere forlater markedet før sommerferien, uavhengig om det heter targovax eller “noe annet”, da eg ser det samme på andre aksjer eg følger.

Så uten kjøpere blir en da ekstra rammet. Heldigvis plukker flere opp litt, og dei vil nok ha avkastning på kjøpet :wink:

2 Likes

Sa du, Rally i august / sept når alle skal fomo inn igjen når mange av selskapene leverer over forventet på q2?

@Longtrader har sett det samme. Nesten bare vanlig mann i gata som selger 100%

1 Like