Tror kun det sker, hvis de får store samarbejdspartnere som også hjælper med at finansiere studierne som Genmab. NANO ser indtil videre ikke ud til at de har kunnet udnytte deres Fast Track.
(Deleted)
Stille ennå… men brått kommer det
Studie nyheter
Eller
August oppdatering
Eller ikke noe før Q, men da blir eg litt skuffet. Men er ikke lenge til det heller🧐
Kan virke som om noen har stengt sjappa?
(Deleted)
Skulle nesten trodd det var ferietid…
Ja - etter de resultatene var det nærliggende å tenke sånn, men innser nå at markedet opplever dette annerledes og vi er verdensmestere kun på dette forumet. Blir dessverre ikke feit av det.
(Deleted)
Nettopp🏆, stay strong or…
6.mars 2017 kurs 31,48. Kommer vi dit igjen mon tro😅
Godt observert - jeg er en utrolig utålmodig sjel som har vært med siden 2017, samtidig beklager jeg all haussingen.
Har du noen gang gjort noen refleksjoner på de svært kjente aktørene (ekstrem haussere) som uavbrutt har sendt aksjen inn i himmelen, men av en eller annen merkelig grunn er vi vel ikke helt der. Pussig at de plutselig fordampet?
Bare å begynne å grine hvis du tenker det hjelper! Har vært med like lenge og ser noe av poenget ditt, men biotek er ikke for sutreluser… Hva med å kjøpe deg inn igjen og bli ferdig med fortiden😊?
Sommerferien er snart over, så kommer august og studieoppsett;
Eg synes dere er snille selgere, selv om de ville betale 7,48 i dag tidlig, så er flere fornøyd med å komme ut billigere, nå gikk en helt ned på 7,37. Noen som vil ut lavere å?
Det har vært lite nytt rundt Targovax i sommer, men omsider har det kommet litt mer snacks;
https://register.epo.org/application?number=EP17701908&lng=en&tab=main
Nesten så en skulle tro de har snurret patentkontoret rundt lillefingeren sin, for dette har de kontroll på!
Er det vanlig at dette også blir publisert som børsmelding slik at det har mulighet for å få noe større oppmerksomhet for de som ikke leser forum?
Det er ikke vanlig at “intended grant” blir publisert nei.
PCIB har gjort det et par ganger, men de fleste venter til patentet er innvilget.
Det er lov å håpe, men årene flyr avgårde Biotek var fryktelig morro den gang og i noen perioder i etterkant.
Har selv enda en del trvx fra 2016. Blir sannsynlig min siste biotek-investering Har vært innom en hel drøss av selskaper. Den eneste aksjen jeg kunne tjent grovt mye på dersom jeg hadde sittet stille i båten er vel Vaccibody. Ellers må man trade for å tjene veldig mye ser det ut som
Hvor lang til pleier det å ta fra “intended grant” til konfirmasjon?