Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Etter å ha skummet kjapt over listene fra vi var på 9-tallet sist er det mange småaksjonærer (5000 - 40 000 aksjer), samt en her inne som kom tungt inn (noe over 200k aksjer) som har takket for seg. Forhåpentligvis må de betale dyrt for å bli aksjonærer igjen, da det er et par storinger som har forsynt seg godt, regner med de må ha såpass pr aksje at de kan kjøpe både salt og pepper til maten før de selger :smirk:

5 Likes

"I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.” - Frank Herbert

11 Likes

ad mesothelioma
Opdivo - aPD-1
Yervoy - aCTLA-4

  • sammen med Oncos-102
    da er vi klare for kamp og bidra til at >30% av pasientene som ikke fikk god nok respons på CPI’ene (~50% av alle behandlet) kan få fornyet håp
    sammen med BMS - Bristol Myers Squib
    tidligere arbeidsgiver til CMO M.Jaderberg

la da OSE være OSE, når alt kommer til alt vil verdiene komme for en dag - 7kr og 30 øre vil da fremstå som helt uforståelig

Asbestos.com ;
“We now have the data for taking this further. We just have to be careful not blowing too many trumpets today and getting ahead of ourselves, but the results are impressive,” Dr. Magnus Jaderberg, chief medical officer at Targovax, told The Mesothelioma Center at Asbestos.com. “We’re excited about what we’ve seen.”

8 Likes

Han skal mer enn gjerne få blåse i trompeten min, om dette går i boks :crossed_fingers::crossed_fingers::metal::metal::grinning:.

2 Likes

hadde ikke vøre feil å sett 10X

2 Likes

X10 pr fast track - foreløpig her vi to :wink::bank:

4 Likes

Herlig! Leser den boka nå i ferien :sunglasses:

Min strategi er å ha minimum 40% Targo nå.

3 Likes
  • Har du kjøpt mer aksjer ?
  • Har du solgt aksjer ?

0 stemmegivere

Ja, hva har du gjort siden kursen var kr 9?

1 Like

valium duger også :slight_smile:

Tror kun det sker, hvis de får store samarbejdspartnere som også hjælper med at finansiere studierne som Genmab. NANO ser indtil videre ikke ud til at de har kunnet udnytte deres Fast Track.

(Deleted)

6 Likes

Stille ennå… men brått kommer det

Studie nyheter

Eller

August oppdatering

Eller ikke noe før Q, men da blir eg litt skuffet. Men er ikke lenge til det heller🧐

1 Like

Kan virke som om noen har stengt sjappa?

(Deleted)

2 Likes

Skulle nesten trodd det var ferietid…

5 Likes

Ja - etter de resultatene var det nærliggende å tenke sånn, men innser nå at markedet opplever dette annerledes og vi er verdensmestere kun på dette forumet. Blir dessverre ikke feit av det.

(Deleted)

6 Likes

Nettopp🏆, stay strong or…

1 Like

6.mars 2017 kurs 31,48. Kommer vi dit igjen mon tro😅

1 Like

Godt observert - jeg er en utrolig utålmodig sjel som har vært med siden 2017, samtidig beklager jeg all haussingen.
Har du noen gang gjort noen refleksjoner på de svært kjente aktørene (ekstrem haussere) som uavbrutt har sendt aksjen inn i himmelen, men av en eller annen merkelig grunn er vi vel ikke helt der. Pussig at de plutselig fordampet?