Fundamentalt burde vel kurs etter sigende vørt nærmere ATH med fast track osv enn nivået det ligger på. Får vi en rekyl ?
To-tre uker mener jeg å huske.
Jeg var med fra før denne oppgangen selv. Har deltatt i diverse emisjoner og er nå etter mange år i 0 på investeingen dessverre😅
Har ikke mistet troen men hadde ikke sett for meg at ting skulle ta så lang tid🤷♂️
Velkommen til biotek
Om noen skulle være interessert i litt informasjon fra aksjonærlistene;
Edit: Ja jeg kjeder meg litt i dag
Det som er drit med biotek er jo at etter en kurskollaps som kommer det gjerne en emisjon som gjør det enda værre.
Sammenligner man med krypto så har jeg sett en token falle 99,9% også gå opp igjen til ath og så gå 3x der igjen.
Det blir selvfølgelig noe annet. Men man liker som regel risiko når man investerer i både krypto og biotek-aksjer.
Jeg har heller ikke gitt opp. Jeg sjekker kursen annehver måned kanskje. Det er kjedelig nok det krypto, blir det mer hvert 15 min
Vi som allerede har vært med i fem år eller mer var nok dessverre altfor tidlig ute i norsk biotek. Sektoren var for fersk og umoden, men i løpet av de neste fem årene håper og tror jeg at ting vil se helt annerledes ut, nærmest til det ugjenkjennelige, og at vi som er investert i sektoren i dag vil bli rikelig belønnet for det.
Thing are about to change. Forhåpentligvis. Skal man bli virkelig rik i denne bransjen, så er det buy and hold som gjelder. De er slik man oppnår 20-gangen eller mer.
Det kan nok diskuteres. Buy and hold gjelder på mange aksjer og faktisk også krypto.
Men når det gjelder biotek. Så er det veldig få som lykkes. Klarer man å treffe den så blir det selvsagt bra. Men i f.eks usa så har jeg lest om biotek-selskaper som har lykkes og blitt solgt til big pharma for en vesentlig lavere kurs enn ipo-kurs. På grunn av at kursen har falt år etter år og nye emisjoner har kommet hele tiden, så har selv enn suksess endt med tap for de som var tidlig inne.
Enig. Så lenge det er rettede emisjoner som dominerer, så starter man med handicap hvis man som småsparer går tidlig inn i biotek med buy and hold som strategi.
Det er nok fullt mulig, men nå er jo Biotek priset litt “anderledes” i USA.
Ikke akkurat et forventningsrally til Targovax sin viktigste måned, som kommer til uken!
Hva skjer denne måneden?
Trodde det var kjent? Studieoppsett melanom, evnt.avtale, finansering osv.
Eller vi blir kjøøøpt opp🤑, eller kanskje det er bare ønsketenking fra meg😎. God helg til alle sammen og lykke til fra og med mandag🙏
Det har nå kommet litt mere kjøtt på beinet på dette patentet. Dette er forøvrig det samme patentet de fikk intention to grant tidligere i år, da TRVX fikk det sendte de inn et par endringer som mest sannsynlig vil styrke patentet enda et par hakk…
https://register.epo.org/application?number=EP17701908&lng=en&tab=doclist
Det er bare ønsketenking fra deg, beilerne hadde i så fall vært på banen for lenge siden.
Vet vi at de ikke er på banen? Nope.
Ja, utsagnet står som oppgitt over for egen regning:+1:, men jeg har trua på Targovax fremover og har posisjonert meg deretter:sunglasses:.
Domboshawa - atter engang, tag de konstruktive briller på, uagtet om den kritik du ytrer, er positiv eller negativ - at gentage dig selv igen og igen kritisk er ok - men selv jeg bliver lidt træt af at læse dine ukonstruktive og ikke mindst gentagne indlæg.
(og ja, ved jeg bare kan scrolle forbi, men jeg håber at lære og se vinkler OGSÅ fra dem der har en mere kritisk tilgang)
Jeg er ganske overbevist om at der er “bejlere” tilstede, ligesom jeg er ligeså bevist om, at disse bejlere først kommer til at gå seriøst ind, når/hvis de har en vurdering af, at nu er de resultater som Targovax viser tilpas gode til dem (altså ikke de resultater vi her i PI og andre steder, umiddelbart synes er gode nok).
Præcis hvad og hvilke resultater de ønsker/kræver for at gå seriøst ind kender jeg “desværre” ikke - ej heller om Targo opnår disse, men tror at disse måske er tættere på end hvad jeg tidligere har troet…
Her tænker jeg bla. på “Buffet” tidligere fremragende indlæg her i tråden (ca. midt i juni), som på bedste måde beskrev MOS.
I bedste fald vil den kunne blive på 25 mdr. - som jeg husker det var den på daværende tidspunkt ca. 21,9 - stigende med 0,5 pr. måned, hvis/når den kortestlevende af de 3 tilbageværende, overlever 1 måned mere end på daværende tidspunkt
Gennemsnittet af 20.2 og de 23.5 måneder (den kortlevende)
Er vi længere end en måned, så bliver vi også afhængig af den næstlængstlevende…
Never mind det vil kun blive rene gætterier om hvor vi lander, da vi dags dato ikke har nogen viden om de tre der i juni var i live, stadig lever - det vil vi vide mere om til næste Q møde.
Dog ved vi, at intet hidtil er meldt ud fra Targovax side omkring, at nu er MOS opnået, hvilket de vil gøre via PM når dette sker (eller måske jeg tager fejl her omkring meldepligt)
Det er blandt andet dette der giver mig en større optimisme, lever alle 3 i dag, så er MOS pt ca . 22.6 og stadig stigende
For at opnå MOS på 25 måneder, kræves “kun” følgende:
Den kortestlevende lever minimum (men forhåbentlig meget længere) - til starten af november 2021
Den næstlængstlevende lever minimum (men forhåbentlig meget længere) - til starten af oktober 2021
Den længstlevende lever minimum (men forhåbentlig meget længere - til midt i august 2021
Edit - tjekkede op og så at iv længst levende af dem der nu er døde - døde efter 29.8 og ikke 29.2 måneder som jeg i første omgang beregnede efter, så der skal lægges ca . 14 dage til for alle 3…
Tror helst sikkert det har vært beilere til stede, «men vi vil ikke gi bort selskapet heller» sier vel mye om hvordan markedet priser dette i forhold til forumet.