Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Hva skjer denne måneden?

Trodde det var kjent? Studieoppsett melanom, evnt.avtale, finansering osv.

1 Like

Eller vi blir kjøøøpt opp🤑, eller kanskje det er bare ønsketenking fra meg😎. God helg til alle sammen og lykke til fra og med mandag🙏

2 Likes

Det har nå kommet litt mere kjøtt på beinet på dette patentet. Dette er forøvrig det samme patentet de fikk intention to grant tidligere i år, da TRVX fikk det sendte de inn et par endringer som mest sannsynlig vil styrke patentet enda et par hakk…

https://register.epo.org/application?number=EP17701908&lng=en&tab=doclist

14 Likes

Det er bare ønsketenking fra deg, beilerne hadde i så fall vært på banen for lenge siden.

Vet vi at de ikke er på banen? Nope.

1 Like

Ja, utsagnet står som oppgitt over for egen regning​:+1::+1:, men jeg har trua på Targovax fremover og har posisjonert meg deretter​:sunglasses::trophy:.

4 Likes

Domboshawa - atter engang, tag de konstruktive briller på, uagtet om den kritik du ytrer, er positiv eller negativ - at gentage dig selv igen og igen kritisk er ok - men selv jeg bliver lidt træt af at læse dine ukonstruktive og ikke mindst gentagne indlæg.
(og ja, ved jeg bare kan scrolle forbi, men jeg håber at lære og se vinkler OGSÅ fra dem der har en mere kritisk tilgang)

Jeg er ganske overbevist om at der er “bejlere” tilstede, ligesom jeg er ligeså bevist om, at disse bejlere først kommer til at gå seriøst ind, når/hvis de har en vurdering af, at nu er de resultater som Targovax viser tilpas gode til dem (altså ikke de resultater vi her i PI og andre steder, umiddelbart synes er gode nok).

Præcis hvad og hvilke resultater de ønsker/kræver for at gå seriøst ind kender jeg “desværre” ikke - ej heller om Targo opnår disse, men tror at disse måske er tættere på end hvad jeg tidligere har troet…

Her tænker jeg bla. på “Buffet” tidligere fremragende indlæg her i tråden (ca. midt i juni), som på bedste måde beskrev MOS.

I bedste fald vil den kunne blive på 25 mdr. - som jeg husker det var den på daværende tidspunkt ca. 21,9 - stigende med 0,5 pr. måned, hvis/når den kortestlevende af de 3 tilbageværende, overlever 1 måned mere end på daværende tidspunkt

Gennemsnittet af 20.2 og de 23.5 måneder (den kortlevende)

Er vi længere end en måned, så bliver vi også afhængig af den næstlængstlevende…

Never mind det vil kun blive rene gætterier om hvor vi lander, da vi dags dato ikke har nogen viden om de tre der i juni var i live, stadig lever - det vil vi vide mere om til næste Q møde.

Dog ved vi, at intet hidtil er meldt ud fra Targovax side omkring, at nu er MOS opnået, hvilket de vil gøre via PM når dette sker (eller måske jeg tager fejl her omkring meldepligt)

Det er blandt andet dette der giver mig en større optimisme, lever alle 3 i dag, så er MOS pt ca . 22.6 og stadig stigende :upside_down_face:

For at opnå MOS på 25 måneder, kræves “kun” følgende:

Den kortestlevende lever minimum (men forhåbentlig meget længere) - til starten af november 2021

Den næstlængstlevende lever minimum (men forhåbentlig meget længere) - til starten af oktober 2021

Den længstlevende lever minimum (men forhåbentlig meget længere - til midt i august 2021

Edit - tjekkede op og så at iv længst levende af dem der nu er døde - døde efter 29.8 og ikke 29.2 måneder som jeg i første omgang beregnede efter, så der skal lægges ca . 14 dage til for alle 3…

20 Likes

Tror helst sikkert det har vært beilere til stede, «men vi vil ikke gi bort selskapet heller» sier vel mye om hvordan markedet priser dette i forhold til forumet.

Eg vil tro at samtalene på 12mnd data, når de fikk spons var betydelig billigere med Mos på 12mnd, enn nå når den ligger opp mot 25 mnd.

4 Likes

Dombo,
joda vi er oppmerksom på kommentaren og trustrasjonen til Soug etter CMD, men vi vet også at alle personer og selskaper ikke vil ‘gi full pris’ direkte men begynne så lavt at en likevel oppfattes som seriøs … det virket som Soug var i det landskapet, det som kan være et problem er at de kun har fått indikasjoner fra ett selskap (Merck ?), men jeg har tidligere snakket om Merck’s oppkjøp av Pandion hvor første bud fra Merck var $53 mill - ett år etter kjøpte de Pandion for $1900 mill … vi kan vel kun ane hva CEO i Pandion syntes om Merck’s første bud … det jeg ikke vet er om det etter hvert kom flere selskaper inn i ‘‘budrunden’’ slik at prisingen ble markedsbestemt - la oss nå Dombo håpe at flere kan ha interesse for TRVX og at prisingen av selskpet etter fullført fase2 reflekterer markedet og ikke ‘første bud eller indikasjon’, i mellomtiden blir det viktigste for Soug å få en finansiell spons av de for TRVX avsluttende meso og/eller mela studier

10 Likes

Ja, jeg er enig det Brownie - vi får krysse fingrene!

1 Like

(Deleted)

Har vært aksjonær siden 2016 og vært med på flere oppturer og nedturer, men har mer troa nå enn tidligere. Men dersom de skulle ha fått et konkret bud på selskapet så vil jo det være meldepliktig informasjon. Det skjer nok mye i kulissene til selskapet, men når det først skal komme noe vil det nok skje som lyn fra klar himmel.

Augusten er startet og forventningene (fra meg) tar seg opp. Kjekt med 4 uker ferie fra mandag slik at man får følgt med :sunglasses:

7 Likes

Dagens patentnytt:

image
https://register.epo.org/application?number=EP19169841&lng=en&tab=doclist

11 Likes

Se Targovax på LinkedIn i dag. Yderligere to nyansættelser på ledelsesniveau indenfor klinikken og business dev. Der er noget på vej….:champagne::wink:

19 Likes

De må da begynne å bli sterke på business-siden etterhvert?! :thinking:

image

13 Likes

Ja de oppfører seg ikke som om kassen snart er tom. Noe er det de vet som ikke vi vet tror jeg :wink:

13 Likes

https://www.arounddeal.com/profile/margrethe-s-rgaard/g5kunycasz/

3 Likes

Spesielt og interessant - dama har jobbet både for Photocure og Nordic Nanovector.