Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

The Boards of Appeal currently receive about 2500 new cases per year and settle about 2300 cases.

De får tvinge frem en enighet… :memo: :moneybag: :handshake:

3 Likes

Ikke selg til støtteposten i Targovax nå da, la kjøpere spring opp !

1 Like

Noen måtte bare selge… Helt utrolig, men sånn er gamet noen ganger🤕

1 Like

Vi finner snart ut hvem som sitter igjen som idiotene! På lang sikt så blir nok dette bra, kortsiktig er det ikke godt å si🤔 Vi har ingen bjellesauer som investerer i Targo, og snakker om det i finansavisen.

Vanskelig å tolke selskapet - Kjøpsinteressen virker fraværende, selv om kursen er gruset og avgjørende nyheter ventes hvilken hvilken dag som helst. Selskapet har ansatt og styrket markedsavdelingen, men samtidig har finansdirektøren valgt å slutte. Få eller ingen innsidekjøp. Einarsson var vel heller ikke ikke mer positiv enn at han ga de en «fair sjanse» - selv om dataene virker å være best i klassen - skulle gjerne vist hva han mente med det?

1 Like

Einarsson har tidligere blitt beskylt for å hausse Trvx … derfor nå litt edruelig

3 Likes

Får vi en melding før kvartalpresentasjonen neste onsdag? Har tro på det, blir mye de ikke kan svare på, hvis ikke! Mye spekulasjoner i alle retninger!

3 Likes

Håper det kommer før, bygge opp spenningen litt :wink:

Og så håper eg det blir fint å være inne :wink:

3 Likes

Det ble oppdatert resultater på Clinicaltrials.gov 9. august der Oncos-102 er med.
Jeg klarer ikke helt å lese om det er veldig bra, men det er ikke veldig negativt iallefall.

3 Likes

Klarer heller ikke se hva det studie endte i?

Dette er studiet som medførte ORR på 35%! Som de nå skal kjøre et registreringsstudie på!

7 Likes

Takker for info Guny

1 Like

Uff, jeg blir så redd når du skriver sånn! Vår nåværende finansminister er etter min mening en strålende person. Jeg ønsker han lykke til uansett hvor han måtte begynne. Men, siden det er deg som poster dette så må det tas veldig alvorlig. Jeg blir redd og skremt selger hus, hytte, biler, båt, løsøre og gir det bort til veldedighet. Targovax kan ikke lykkes nå, spesielt ikke med de resultatene forskningsmessig. :rofl::rofl::sunglasses:

2 Likes

ser ingen spekulasjoner fra andre enn deg?

Jeg kan bekrefte, fra Furuseth selv, at han ikke skal til NANOV - eller et annet notert selskap. Nå er du på bærtur.

7 Likes

Vi alle er ansvarlige for oss selv. Skulle Targovax ikke lykkes og floppe, er det kun jeg og meg selv som bærer ansvaret for å ha puttet inn penger der. Hva med å se verden anderledes? Ikke bare spre frykt, men se muligheteter i stedet? Vi kan alle velge hvordan vi ser verden. Et kjent sitat summerer det veldig fint: It’s all about smiles and cries. Yeah. You gotta control your smiles and cries, because thats all you have and nobody can take that away from you.”

2 Likes

Kan vi vente at vi får noen nyheter i forkant av denne

Beacon Targeted Therapies.

1 Like

Potensiell konkurrent til Targovax i mesothelioma på sikt:

“What we’ve seen in the first few patients is very encouraging,” Dr. Alfonso Quintás-Cardama, chief medical officer at TCR2 Therapeutics, which is sponsoring the trial, told The Mesothelioma Center at Asbestos.com. “We’ve seen consistent benefits across the board. This early data is quite meaningful.”

https://www.asbestos.com/news/2020/08/04/mesothelioma-t-cell-therapy-shows-early-effectiveness-in-trial/?lead_attribution=Social&utm_source=twitter&utm_medium=post&utm_content=081021&amp&__twitter_impression=true

Det er akkurat det som er usikkerheten med selskapet. Har ting tatt for lang tid og vil Oncos noen gang nå markedet eller må vi vente på generasjon 2

1 Like

Det som tar lang tid (+ dyrt og komplekst) er t-celle terapi + a-pd1 som er tilfelle linket over.

Kan sammenlignes med iovance i refractory melanoma som har best in class orr på 38% men ikke sett på som en direkte konkurrent (ref tidligere uttalelse fra Soug).

7 Likes