Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Eg vil tro at samtalene på 12mnd data, når de fikk spons var betydelig billigere med Mos på 12mnd, enn nå når den ligger opp mot 25 mnd.

4 Likes

Dombo,
joda vi er oppmerksom på kommentaren og trustrasjonen til Soug etter CMD, men vi vet også at alle personer og selskaper ikke vil ‘gi full pris’ direkte men begynne så lavt at en likevel oppfattes som seriøs … det virket som Soug var i det landskapet, det som kan være et problem er at de kun har fått indikasjoner fra ett selskap (Merck ?), men jeg har tidligere snakket om Merck’s oppkjøp av Pandion hvor første bud fra Merck var $53 mill - ett år etter kjøpte de Pandion for $1900 mill … vi kan vel kun ane hva CEO i Pandion syntes om Merck’s første bud … det jeg ikke vet er om det etter hvert kom flere selskaper inn i ‘‘budrunden’’ slik at prisingen ble markedsbestemt - la oss nå Dombo håpe at flere kan ha interesse for TRVX og at prisingen av selskpet etter fullført fase2 reflekterer markedet og ikke ‘første bud eller indikasjon’, i mellomtiden blir det viktigste for Soug å få en finansiell spons av de for TRVX avsluttende meso og/eller mela studier

10 Likes

Ja, jeg er enig det Brownie - vi får krysse fingrene!

1 Like

(Deleted)

Har vært aksjonær siden 2016 og vært med på flere oppturer og nedturer, men har mer troa nå enn tidligere. Men dersom de skulle ha fått et konkret bud på selskapet så vil jo det være meldepliktig informasjon. Det skjer nok mye i kulissene til selskapet, men når det først skal komme noe vil det nok skje som lyn fra klar himmel.

Augusten er startet og forventningene (fra meg) tar seg opp. Kjekt med 4 uker ferie fra mandag slik at man får følgt med :sunglasses:

7 Likes

Dagens patentnytt:

image
https://register.epo.org/application?number=EP19169841&lng=en&tab=doclist

11 Likes

Se Targovax på LinkedIn i dag. Yderligere to nyansættelser på ledelsesniveau indenfor klinikken og business dev. Der er noget på vej….:champagne::wink:

19 Likes

De må da begynne å bli sterke på business-siden etterhvert?! :thinking:

image

13 Likes

Ja de oppfører seg ikke som om kassen snart er tom. Noe er det de vet som ikke vi vet tror jeg :wink:

13 Likes

https://www.arounddeal.com/profile/margrethe-s-rgaard/g5kunycasz/

3 Likes

Spesielt og interessant - dama har jobbet både for Photocure og Nordic Nanovector.

Det er gode kompetencer, der søger mod Targovax i øjeblikket. Tror headcount er øget med ca. 20% de sidste ca. 6 måneder…

2 Likes

Bruker ikke måned oppdatering komme første uken ?

1 Like

noen med siste oppdatert liste på aksjonærer? noen bevegelser verdt å få med seg? hørte var snakk om aktør som har solgt siste tiden?

Du får hente bankkortet så du kan betale @pdx, da kan du følge med hver eneste dag! :wink:

5 Likes

Hm, har den oppgang følelsen, dere som liker å ligge oppover på salgssiden, på tide med en pause eller trekke seg opp på 12 kr :wink: host :joy:

2 Likes
5 Likes

:sleeping: Blir knapt kjedeligere. Nå får de banke inn en godmelding!

Ja, det er virkelig traurig å sitte med denne om dagen. På tide med noe forløsende her.

Soug snakket om ny info ilpa august … så ta det med ro, 25 dager igjen - vi trenger ikke kun melding, vi trenger vitamininnsprøyting i minst 2 doser for å bli fullvaksinert mot høy feber og stabilt sideleie … men vi må bare vente og kryss fingrene for en god løsning

8 Likes