Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Det er gode kompetencer, der søger mod Targovax i øjeblikket. Tror headcount er øget med ca. 20% de sidste ca. 6 måneder…

2 Likes

Bruker ikke måned oppdatering komme første uken ?

1 Like

noen med siste oppdatert liste på aksjonærer? noen bevegelser verdt å få med seg? hørte var snakk om aktør som har solgt siste tiden?

Du får hente bankkortet så du kan betale @pdx, da kan du følge med hver eneste dag! :wink:

5 Likes

Hm, har den oppgang følelsen, dere som liker å ligge oppover på salgssiden, på tide med en pause eller trekke seg opp på 12 kr :wink: host :joy:

2 Likes
5 Likes

:sleeping: Blir knapt kjedeligere. Nå får de banke inn en godmelding!

Ja, det er virkelig traurig å sitte med denne om dagen. På tide med noe forløsende her.

Soug snakket om ny info ilpa august … så ta det med ro, 25 dager igjen - vi trenger ikke kun melding, vi trenger vitamininnsprøyting i minst 2 doser for å bli fullvaksinert mot høy feber og stabilt sideleie … men vi må bare vente og kryss fingrene for en god løsning

8 Likes
6 Likes

Synergier er målet for all behandling, dette bør være nok et argument for utvidet bruk av Oncos når Oncos gir supre resultater sammen med Keytruda når Keytruda ikke lengre gir resultater som single agent (refractory CPI)

Dessuten har vi ikke oppnådd mOS på mesotheliom som går nærmere mOS på 25 mnd ( min21.5->25) mot 2020 SoC /2021 SoC på henholdsvis 13 og 18 mnd

7 Likes

Begredelig utvikling for tiden. Håper stillheten brytes snart! God helg :smiley:

1 Like

yeah no volume, but it must be said there is not a lot of buying pressure at the moment…blah. Fingers crossed that turns around sometime this month :wink:

Det er ingen vits å stresse opp i boka, brått gir noen opp og dumper.

Så får vi håpa det er kjøperens som tjener penger :wink:

GOD HELG !

1 Like

"For those about to rock we salute you":love_you_gesture:. God helg ja​:beer::sunglasses:

Hver gang jeg tenker på Targovax, dukker tallet 34 eller 43 opp , kan selvfølgelig ikke garantere at dette har med kursbildet i nær fremtid å gjøre, men tolker det dithen .

2 Likes

Kuult, jeg er med på tanken om reprising. En hvis kar i Danmark spår litt over 50 kr, jeg er beskjeden og spår 129 kr pr aksje når vi selges😎

3 Likes

Uanset kurs, så er de næste måneder uhyggeligt spændende! Nye data, nye aftaler, finansiering, registreringsansøgninger, etc. Hæfter mig ved, at mange nye kompetencer har sagt ja til at blive en del af Targovax. De må tro på casen…Så det gør jeg også:champagne::crossed_fingers:

3 Likes

Re-prising av aksjen er et ‘must’ før man kan tenke tanker om salg …
Dagens prising er en vond boomerang for Soug et.co fra kr 10 - og gjør en finansiell deal kun vanskeligere jo lengre ned vi ramler - Merck, dersom interesserte kan jo bare gni seg i hendene og vri om ‘finanskniven’ enda mer - de kan applaudere selvskadingen som pågår

Ja, det gjør de sikkert, men på den annen side må de nok også forholde seg til potensielle verdier i selskapet. Det er det som er så digg at mange løper rundt som redde kyllinger og selger lavt. Gir fantastiske muligheter😄.