Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Der er vel andre finansieringsmuligheder end Merck?

Selvfølgelig vil det være tilfelle, nevner Merck fordi det er det BP sammen med AZ som TRVX samarbeider med p.t

2 Likes

Men vi ved heldigvis ikke, hvad der foregår i kulissen😉

Tallet du leder efter er 52,50 og årstallet 2022/23.

3 Likes

Den er grei, men først skal vi til mine tall. I nær fremtid

Det har du godt nok fastholdt længe efterhånden. Er der slet ikke noget, der kan få dig til at løfte barren ? Der er trods alt kommet flere stærke data siden :blush:

Selskapet leverer kjempegode data hele tiden, men markedet er kjemperedde for å måtte finansiere nye studier som kan blåse selv disse resultatene ‘av banen’ - det er kun navlebeskuende aksjonærer som i et start-up biotek selskap (strategien er salg etter fase2 ved oppnådde resultater er gode nok) ikke klarer 'å hjelpe ’ selskapet til å innfri sin misjon og strategi
I den virkelige verden vil markedsledende resultater alltid gi belønning i en eller annen form - men vi er der at vi trenger svar på kortsiktig finansiering da lekedammen på OSE krever det … utrolig

4 Likes

Det må være deilig å dulle seg inn i sånne tall å stikke hodet i sanden, men realiteten er 7,30 og selskapet har fortsatt ingenting å melde.
Da spør jeg - er det forumet eller markedet som har rett?

Altid markedet!

Midt i mellom 7,30 og 52,20 vil jeg tro! ca 29,75😁

:grin: du har rett nå og sikkert noen dager til. Det skal du ha. Markedet priser ikke potesialet ei heller de kliniske resultatene til Targovax. Vi får se om du eller noen av oss optimister får rett i løpet av august. God helg​:+1:

3 Likes

Æhh , kjedelig når det kommer en voksen med munkholm til festen

Beklager - jeg blir sittende i baren året ut!

1 Like

Mener du vi skal vente med å kjøpe da? Kjøpe når alt er tipp topp, på kurs 30? Vente til all risk er borte? Bedre kjøpe på all time high? Mulig du får noen små summer her og der da, men man blir ikke rik. Kan lønne seg å kjøpe når resten av markede ikke har troen.

2 Likes

Såg at det var litt diskusjoner vedrørende prising av selskapet og såg disse totalt meningsløse kursmålene rundt 52,50 dukke opp igjen.

Vedlagt kan dere se hva Keytruda alene drar inn i penger. Når man tenker på at dette fungerer på en plass melom 20-40% av pasientene så er det jo klart at å få øke responsrate med 5%, 10%, 15% er av stor økonomisk betydning.

8 Likes

Hva mener du er riktig pris av selskapet da?:nerd_face:

Hvorfor solgte du ikke på 9,40 når jeg tipset deg om det? Da hadde du slippet heisen ned igjen…

Ja det skulle jeg selvfølgelig gjort, når jeg var så heldig å bli tipset av deg.

I TRVX-penger tilsvarer dette ca. 154,- upfront, maks 204,- pr aksje…

11 Likes

Dette viser at Bayer kjøper pre-klinisk og betaler det som trengs for å få kloa i fast fisk samme beløp som Merck betalte for Pandion også det pre-klinisk - virkelig spennende
Tror vi snart må få noe nytt på Oncos-211 …

2 Likes