Midt i mellom 7,30 og 52,20 vil jeg tro! ca 29,75😁
du har rett nå og sikkert noen dager til. Det skal du ha. Markedet priser ikke potesialet ei heller de kliniske resultatene til Targovax. Vi får se om du eller noen av oss optimister får rett i løpet av august. God helg:+1:
Æhh , kjedelig når det kommer en voksen med munkholm til festen
Beklager - jeg blir sittende i baren året ut!
Mener du vi skal vente med å kjøpe da? Kjøpe når alt er tipp topp, på kurs 30? Vente til all risk er borte? Bedre kjøpe på all time high? Mulig du får noen små summer her og der da, men man blir ikke rik. Kan lønne seg å kjøpe når resten av markede ikke har troen.
Såg at det var litt diskusjoner vedrørende prising av selskapet og såg disse totalt meningsløse kursmålene rundt 52,50 dukke opp igjen.
Vedlagt kan dere se hva Keytruda alene drar inn i penger. Når man tenker på at dette fungerer på en plass melom 20-40% av pasientene så er det jo klart at å få øke responsrate med 5%, 10%, 15% er av stor økonomisk betydning.
Hva mener du er riktig pris av selskapet da?
Hvorfor solgte du ikke på 9,40 når jeg tipset deg om det? Da hadde du slippet heisen ned igjen…
Ja det skulle jeg selvfølgelig gjort, når jeg var så heldig å bli tipset av deg.
Dette viser at Bayer kjøper pre-klinisk og betaler det som trengs for å få kloa i fast fisk samme beløp som Merck betalte for Pandion også det pre-klinisk - virkelig spennende
Tror vi snart må få noe nytt på Oncos-211 …
Sukk, kunne de ikke kjøpt targo da, skulle akseptert 152
Etter et kjapt søk på European Patent Register har de faktisk ikke et eneste patent granted, men fire søknader inne.
Med det som skjer i sektoren med sporadiske oppkjøp gjør det det desto mer spennende at motparten har anket på det soleklare nederlaget ifm patentet til TRVX;
https://register.epo.org/application?number=EP15720986&lng=en&tab=doclist
Det er noen som er villige til å bruke endel penger på å fighte patentet til TRVX…
En skulle tro de måtte komme med noe nytt, før de anket… men utenfor min kompetanse det det.
Som i rettsvesnet så er det vel lov å anke om man mener at det er begått sakbehandlingsfeil eller nye viktige momenter har dukket opp. Sistnevnte er nok lite sannsynlig.
Hvilken MC hadde Vividon før oppkjøpet? Gjorde et søk, men fant ikke noe.
Jeg håper vi en eller annen gang får vite hva dette dreier seg om.
Tipper disse ble snappet opp pre- IPO, … de hadde nok noe gromt i påsan !!
Jeg likte ikke denne anken. Jeg satt med Corrocean da det ble en patent-dispute med en konkurrent. Corrocean vant denne saken innledningsvis. Konkurrenten (var det Cormon?) anket avgjørelsen. Jeg hadde dialog med CEO Didrik Schnitler som roet meg ned med: “Jeg fatter ikke hvorfor de klager engang!” Fasit: Corrocean tapte ankesaken. Klarer ikke å roe meg ned etter dette.
Trvx er priset til omlag $75 mill på biotek børsen OSE
Småpotatis som de sier i Sverige, likevel presses vi ned i grøfta, klarer ledelsen å dra en kanin opp av hatten eller får vi så hatten passer ?