Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Sukk, kunne de ikke kjøpt targo da, skulle akseptert 152 :joy::muscle:

6 Likes

Etter et kjapt søk på European Patent Register har de faktisk ikke et eneste patent granted, men fire søknader inne.

Med det som skjer i sektoren med sporadiske oppkjøp gjør det det desto mer spennende at motparten har anket på det soleklare nederlaget ifm patentet til TRVX;

https://register.epo.org/application?number=EP15720986&lng=en&tab=doclist

Det er noen som er villige til å bruke endel penger på å fighte patentet til TRVX…

4 Likes

En skulle tro de måtte komme med noe nytt, før de anket… men utenfor min kompetanse det det.

1 Like

Som i rettsvesnet så er det vel lov å anke om man mener at det er begått sakbehandlingsfeil eller nye viktige momenter har dukket opp. Sistnevnte er nok lite sannsynlig.

1 Like

Hvilken MC hadde Vividon før oppkjøpet? Gjorde et søk, men fant ikke noe.

1 Like

Jeg håper vi en eller annen gang får vite hva dette dreier seg om.

2 Likes

Tipper disse ble snappet opp pre- IPO, … de hadde nok noe gromt i påsan !!

1 Like

Jeg likte ikke denne anken. Jeg satt med Corrocean da det ble en patent-dispute med en konkurrent. Corrocean vant denne saken innledningsvis. Konkurrenten (var det Cormon?) anket avgjørelsen. Jeg hadde dialog med CEO Didrik Schnitler som roet meg ned med: “Jeg fatter ikke hvorfor de klager engang!” Fasit: Corrocean tapte ankesaken. Klarer ikke å roe meg ned etter dette.

1 Like

Trvx er priset til omlag $75 mill på biotek børsen OSE
Småpotatis som de sier i Sverige, likevel presses vi ned i grøfta, klarer ledelsen å dra en kanin opp av hatten eller får vi så hatten passer ?

Det er vel snakk om Tg? ingen stor krise hvis patentet svekkes. Det er uansett oncos som gjelder.

2 Likes

(Deleted)

4 Likes

Veien videre:

An appeal can be filed against decisions of the departments of first instance of the European Patent Office (EPO). The appeal is filed with the EPO’s boards of appeal in a judicial procedure in which a board acts as the department of final instance in grant, opposition, limitation and revocation procedures before the EPO.

An appeal must be filed in writing (including fax or online filing with EPO software) within two months of notification of the contested decision. It is not valid unless the appeal fee has been paid (see the current “Schedule of fees and expenses”). Then, within four months from the date of notification of the decision, a written statement must be filed that sets out the grounds of appeal. The above time limits are not extendable.

The board of appeal examines whether the appeal is admissible, and, if it is, whether it is allowable. It then rules as to whether it will correct the decision or remit the case to the relevant department for further prosecution.

Oral proceedings may be held at the request of the EPO or any party to the appeal, i.e. applicant, patentee or opponent. They are held in Munich and are public, unless otherwise specified. A decision is often taken at the end of the proceedings.

3 Likes

Selskapet har tidligere vert svært usikre på om de fikk beholde hele patentet. De, med oss, ble overrasket over at patentet ble stående urørt.

Når det er sagt så har de også sagt at de viktigste delene i patentet for selskapet blir stående uansett.

4 Likes

The Boards of Appeal currently receive about 2500 new cases per year and settle about 2300 cases.

De får tvinge frem en enighet… :memo: :moneybag: :handshake:

3 Likes

Ikke selg til støtteposten i Targovax nå da, la kjøpere spring opp !

1 Like

Noen måtte bare selge… Helt utrolig, men sånn er gamet noen ganger🤕

1 Like

Vi finner snart ut hvem som sitter igjen som idiotene! På lang sikt så blir nok dette bra, kortsiktig er det ikke godt å si🤔 Vi har ingen bjellesauer som investerer i Targo, og snakker om det i finansavisen.

Vanskelig å tolke selskapet - Kjøpsinteressen virker fraværende, selv om kursen er gruset og avgjørende nyheter ventes hvilken hvilken dag som helst. Selskapet har ansatt og styrket markedsavdelingen, men samtidig har finansdirektøren valgt å slutte. Få eller ingen innsidekjøp. Einarsson var vel heller ikke ikke mer positiv enn at han ga de en «fair sjanse» - selv om dataene virker å være best i klassen - skulle gjerne vist hva han mente med det?

1 Like

Einarsson har tidligere blitt beskylt for å hausse Trvx … derfor nå litt edruelig

3 Likes

Får vi en melding før kvartalpresentasjonen neste onsdag? Har tro på det, blir mye de ikke kan svare på, hvis ikke! Mye spekulasjoner i alle retninger!

3 Likes