Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Ja, si det. Det er vel bare ledelsen som vet hva de tenker.

Jeg tolker det bull!! :stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

1 Like

Min guess;

De vet selv at på gode melanom-data hadde alle bitt negler og solgt fordi det kommer en emisjon.

Nå tar de emisjonen FØR data, og når vi ser best effect ever i melanom kan kursen gå bananas fordi emisjonen er lagt bak oss, den venter ikke rundt neste time, dag eller uke.

8 Likes

The net proceeds from the Private Placement and existing cash is expected to provide runway into Q1 2022 and finance the following activities: further development of the ONCOS platform (Melanoma: Part 2 clinical and immune data on all 12 patients; Colorectal: Part 1 data 13 patients (subject to sponsor timelines); Mesothelioma: 18 and 24 months survival data and Preparations for future trial(s)), CMC activities (manufacturing of clinical material for trials during the period), pipeline extension (investments in new pipeline projects; exploring mutRAS projects; Scientific support to ONCOS-102 and maintaining and building the patent portfolio) and general corporate purposes.

2 Likes

Har samme teori som deg.

Nå kan kursen få løpe fritt på gode data.

Uten denne emien hadde vi fått en reprise på mesoshowet i januar

7 Likes

Alltid litt surt med emi på lavere kurs, men utrolig behagelig å vite at de nå ikke trenger å tenke på finansiering de neste 14ish månedene. Det gir nok en herlig arbeidsro. Min personlige mening er at dette er godt å få unnagjort så de kan fokusere på det som er viktig. Studier.

4 Likes

Ble oppringt. Så den er ikke fulltegnet.

1 Like

Fikk du info om hva den settes på?

The subscription price in the Private Placement is NOK 7.25, resulting in gross proceeds of approximately NOK 75 million, subject to all Offer Shares being issued.

2 Likes

7,25 ble nevnt. Men da er det vel en reell fare for at den kanskje må settes lavere ?

Litt rart at de ber om penger for å støtte aktiviteter (melanoma cohort 2, meso 18/24 mnd og colorectal) uten å meddele resultater…

2 Likes

Bedre at få emissionen overstået før selskabet præsenterer data på 2. cohorte og mesothelioma. Nåede ikke at få solgt ud desværre, men så må det blive TALK, der sponsorerer yderligere aktier.

Er de kommende studier ikke estimeret til at koste langt over dét emi indbringer? Virker også meget selvsikkert at hente hel eller delvis finansiering til et kommende studie, hvor data endnu ikke er rapporteret.

Havde sgu’ håbet på emi på 9,00 eller højere.

1 Like

Hvorfor henter de ikke et større beløp når de først er i gang?
Forbannet korttenkt nok en gang!

Hent 300M NOK så er de ferdig med emi’er for de neste 5 år og aksjen kunne fått fritt spillerom.

Passivt spør du meg

2 Likes

Det er vel første gang at jeg har hørt noen si at emi FØR nyhetsslipp er en positiv ting. Pleier ikke det tolkes som utsettelse eller dårlige nyheter?

7 Likes

Ligger jo ikke godkendelse til en sådan emi. Her må vi tage skridt for skridt og forhåbentligt se et væsentligt kursløft på baggrund af 2. cohorte melanoma.

Men ikke lige den melding jeg havde regnet med i dag. Endnu engang forsøg på læring fra markedet op til disse skæringspunkter.

3 Likes

Erfaringer tilsiger jo at selskabet har fået verbale stryg efter netop den fremgangsmåde (melding og dernæst emi), så jeg tipper man søger at sikre finansiering før data slippes som lovet og markedet ikke står med et væsentligt incitament for at sælge.

Soug har af flere omgange meldt ud at man vil slippe data før jul og dette længe efter konsekvenserne fra COVID er kendt i markedet.

2 Likes

Mulig du har rett, men med tanke på hvordan markedet reagerer på offentliggjøring av resultater for tiden; med høy volatilitet og sell on news, så er det muligens ikke så verst timet, og man kan håpe at kursen får gå litt fritt til neste emisjon.

En presounding og aksept er allerede hentet på forhånd. De hadde fulltegnet interesse på emisjonskursen , hvis ikke hadde de ikke gått ut med kursen i prospektet.

Boken er allerede dekket :muscle:

6 Likes

Nei, prisen er fastsatt på forhånd denne gangen. Står i meldingen. Risikoen er altså at de ikke får inn hele beløpet.

1 Like

Hadde de ikke tilatelse til å kjøre en større emisjon? Hvorfor gjorde de ikke det🤷‍♂️

1 Like

CEO/CFO tenker jeg er opptatt av en ting før alt annet: Mest mulig penger i kassa = selskapet lever videre. Det har han nok tenkt også denne gangen også, Hvorfor er dette det beste(mest innbringende) tidspunktet for en emi? Vet ikke.