Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Med optimistiske briller på nesen, så kan man jo tolke dette som at de har sette lovende effekt i fase 1.

Blir lettere yr når Targovax frister med enda et nytt registreringsstudie!:ok_hand:

8 Likes

Enig, og med godt volum siste to dager har vi:

  1. Fått ut selgere som er fornøyd med exit på 9 NOK
  2. Fått inn flere eiere som mener at 9 kroner er fair som inngang for kommende utvikling. Disse selger ikke på 10 NOK.
10 Likes

Mener å huske at man fikk stabilisert sykdommen(DCR) i 2/5 CRC pasienter på høyeste oncos-dosering i dose-eskaleringen som man også gikk videre med i del 1. Det må sies sies å være spennende og bra, når CPI Monotherapy has shown responses <5%. Det Whatsthat har lenket til over setter jo også resultatene i kontekst.

Vil anta at dataene som sist blir presentert på en konferanse, muligens i løpet av året.

8 Likes

Jeg tror Colorectal part 1 data kommer neste halvår, asco kanskje, basert på dette. Men dette bestemmes åpenbart av AZ / Ludwig og er ikke noe trvx nødvendigvis vet.

Det positive er at AZ og Ludwig vet resultatene i studien, for den er open label. Så de kan følge den kontinuerlig, er ikke gjemt bort for dem. Så skulle resultatene være svært interessante så kan de ta kontakt med TRVX for diskusjoner om veien videre før studien er 100% ferdig og resultatene er presentert på en konferanse.

18 Likes

I henhold til sist innrullert pasient burde vi egentlig snart kunne forvente oss kohort 2 data på refractory melanom studien. Litt avhengig av hvor “store” problemer de har hatt med oppfølgningen av pasienter selvsagt, samt eventuelle dialoger med potensielle partnere før dataslipp. Vel, i løpet av H2 blir det nok uansett.

Jeg vil anta at Merck har foretatt en grundig due diligence av Oncos-102 og selskapet i forkant av samarbeidsavtalen i Mesotheliom. De setter nok ikke sitt gode navn og rykte på hva som helst.

Ettersom Melanom kombinerer med nettopp Keytruda og Merck blir det i hvert fall for meg vanskelig å la være å leke med tanken om at det kan være noe dialog på denne studien også.

Kommentaren fra CMO Jaderberg er ikke akkurat noe som setter en demper på håpet om like gode eller bedre data i kohort 2 heller.

“The results seen to date with only three injections of ONCOS-102 are promising, and we are confident that by increasing to twelve injections we will release the full potential of ONCOS-102 to reactivate these patients to respond to Keytruda treatment,” said Magnus Jäderberg, CMO of Targovax”

14 Likes

Kan noen forklare for meg hvorfor de går videre med én respons i CRC mens de stopper med mindre enn fem responser i ovarie?

(Deleted)

Takk :slight_smile: Men betyr ikke refractory at SoC ikke har effekt lenger? Og at én respons da er nok til å være bedre, slik det er i CRC?

Skjønner ikke oppsettet her helt…

(Deleted)

10% fald på 2 dage! Hmm…Nu gik det lige så godt. Er der fornyet usikkerhed om værdien af Oncos-102 eller hvad tænker i?

Nei, tror det handler mer om elefanten i rommet The-Largest-Elephant-Ever-Recorded2

1 Like

Mitt opprinnelige spørsmål var egentlig hvorfor terskelverdiene ble satt så ulikt i de to indikasjonene?

Surely its just based on the historical results of other treatments etc, what is response rate of treatments already in the market.

2 Likes

Mener du den forestående emission ???

(Deleted)

3 Likes

Jeg tror den blir satt på mellom 13 - 17 kr ett sted ved gode tall. I tillegg kommer kanskje utøvelsen av opsjonen:) I så fall vil jo selskapet stå finansielt godt rustet for fremtiden. Ved veldig gode tall tror jeg det blir noe heelt annet :grinning:

Targovax har jeg ingen aksjer i for tiden men har i stedet PCIB , PHO , BGBIO og ULTIMOVAC.
Skulle så gjerne hatt targovax men klarer ikke å redusere noen av de jeg har allerede.

Så hva er det som holder TRVX tilbake kursmessig?
(kanskje det bare er E-angst?)

Det er jo ikke klokt dette biotekmarkedet i norge.
Det at der ser ut for å være et motstandsnivå som et betongtak fortsatt viser at ryktet en får her i vår lille biotek avkrok ikke blir lett å hanskes med videre.

TRVX har nok en fantastisk fremtid og det som vel kanskje holder kursen tilbake er fyordet som ikke må sies :slight_smile:

Denne repotasjen har jeg sendt tidligere som illustrerer groft hva selskapets teknologi kan utrette (ja , jeg vet at dette er et annet type virus )

Denne karen har vel hatt drittflaks

Repotasjen viser vel klart at å behandle kreften med virus på laget kan være promising (hater det ordet ) :face_with_raised_eyebrow:

Lykke til til dere i TRVX Håper det ordner seg for dere
(hilsen som vel har fått med seg de fleste emi…xxxene i TRVX og har ufrivillig vært med og støttet selskapt med 100K ’ vis av NOK men som evner å ta det positivt.
Der er plass til alle og mange flere aksjonærer i de norske selskapene innen biotek og slik smålig oppførsel der en "kaster dritt på andre personer og teknologier til tenkt fordel for egne kandidater slipper vi heldigvis på dette forumet.

Kaster frem følgende påstand.

Norsk biotek vil over tid tilpasse seg internasjonal prising og vi som er posisjonert i denne sektoren vil på generell basis oppnå en steikje god verdiøkning på biotek-portefølgen vår.

14 Likes

Der kom emisjonen :man_shrugging:

Minste tegningsbeløp 100 000 euro? Blir spennende å se hvem som tegner seg.

Men hvorfor nå? Før melanom og det er jo ikke i nærheten av å dekke meso-studie.

1 Like