Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

10% fald på 2 dage! Hmm…Nu gik det lige så godt. Er der fornyet usikkerhed om værdien af Oncos-102 eller hvad tænker i?

Nei, tror det handler mer om elefanten i rommet The-Largest-Elephant-Ever-Recorded2

1 Like

Mitt opprinnelige spørsmål var egentlig hvorfor terskelverdiene ble satt så ulikt i de to indikasjonene?

Surely its just based on the historical results of other treatments etc, what is response rate of treatments already in the market.

2 Likes

Mener du den forestående emission ???

(Deleted)

3 Likes

Jeg tror den blir satt på mellom 13 - 17 kr ett sted ved gode tall. I tillegg kommer kanskje utøvelsen av opsjonen:) I så fall vil jo selskapet stå finansielt godt rustet for fremtiden. Ved veldig gode tall tror jeg det blir noe heelt annet :grinning:

Targovax har jeg ingen aksjer i for tiden men har i stedet PCIB , PHO , BGBIO og ULTIMOVAC.
Skulle så gjerne hatt targovax men klarer ikke å redusere noen av de jeg har allerede.

Så hva er det som holder TRVX tilbake kursmessig?
(kanskje det bare er E-angst?)

Det er jo ikke klokt dette biotekmarkedet i norge.
Det at der ser ut for å være et motstandsnivå som et betongtak fortsatt viser at ryktet en får her i vår lille biotek avkrok ikke blir lett å hanskes med videre.

TRVX har nok en fantastisk fremtid og det som vel kanskje holder kursen tilbake er fyordet som ikke må sies :slight_smile:

Denne repotasjen har jeg sendt tidligere som illustrerer groft hva selskapets teknologi kan utrette (ja , jeg vet at dette er et annet type virus )

Denne karen har vel hatt drittflaks

Repotasjen viser vel klart at å behandle kreften med virus på laget kan være promising (hater det ordet ) :face_with_raised_eyebrow:

Lykke til til dere i TRVX Håper det ordner seg for dere
(hilsen som vel har fått med seg de fleste emi…xxxene i TRVX og har ufrivillig vært med og støttet selskapt med 100K ’ vis av NOK men som evner å ta det positivt.
Der er plass til alle og mange flere aksjonærer i de norske selskapene innen biotek og slik smålig oppførsel der en "kaster dritt på andre personer og teknologier til tenkt fordel for egne kandidater slipper vi heldigvis på dette forumet.

Kaster frem følgende påstand.

Norsk biotek vil over tid tilpasse seg internasjonal prising og vi som er posisjonert i denne sektoren vil på generell basis oppnå en steikje god verdiøkning på biotek-portefølgen vår.

14 Likes

Der kom emisjonen :man_shrugging:

Minste tegningsbeløp 100 000 euro? Blir spennende å se hvem som tegner seg.

Men hvorfor nå? Før melanom og det er jo ikke i nærheten av å dekke meso-studie.

1 Like

Ja, si det. Det er vel bare ledelsen som vet hva de tenker.

Jeg tolker det bull!! :stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

1 Like

Min guess;

De vet selv at på gode melanom-data hadde alle bitt negler og solgt fordi det kommer en emisjon.

Nå tar de emisjonen FØR data, og når vi ser best effect ever i melanom kan kursen gå bananas fordi emisjonen er lagt bak oss, den venter ikke rundt neste time, dag eller uke.

8 Likes

The net proceeds from the Private Placement and existing cash is expected to provide runway into Q1 2022 and finance the following activities: further development of the ONCOS platform (Melanoma: Part 2 clinical and immune data on all 12 patients; Colorectal: Part 1 data 13 patients (subject to sponsor timelines); Mesothelioma: 18 and 24 months survival data and Preparations for future trial(s)), CMC activities (manufacturing of clinical material for trials during the period), pipeline extension (investments in new pipeline projects; exploring mutRAS projects; Scientific support to ONCOS-102 and maintaining and building the patent portfolio) and general corporate purposes.

2 Likes

Har samme teori som deg.

Nå kan kursen få løpe fritt på gode data.

Uten denne emien hadde vi fått en reprise på mesoshowet i januar

7 Likes

Alltid litt surt med emi på lavere kurs, men utrolig behagelig å vite at de nå ikke trenger å tenke på finansiering de neste 14ish månedene. Det gir nok en herlig arbeidsro. Min personlige mening er at dette er godt å få unnagjort så de kan fokusere på det som er viktig. Studier.

4 Likes

Ble oppringt. Så den er ikke fulltegnet.

1 Like

Fikk du info om hva den settes på?

The subscription price in the Private Placement is NOK 7.25, resulting in gross proceeds of approximately NOK 75 million, subject to all Offer Shares being issued.

2 Likes

7,25 ble nevnt. Men da er det vel en reell fare for at den kanskje må settes lavere ?