Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Syntes å høre at cfo sa Tg02? Er det tg02 som gjelder i kina?

12 Likes

Gjelder vel TG mut RAS som helhet

IOVaxis buys an exclusive option to license the TG01/02 cancer vaccines for China, Hong Kong, Macau and Singapore

1 Like

Hvor mye av “kursen går ned på gode nyheter”-effekten kan forklares med shorting?

Man kan spørre seg hvorfor enkelte mennesker eier aksjer.

Deal kan komme når som helst.

Bare la kursen gå ned. Føler jeg bare vil ha mer etter presentasjonen! Så kjøper gjerne på lavere kurs😊

1 Like

Enig!!!Presentasjonen var veldig positiv og Erik i kjempeform🏆

2 Likes

Har endnu ikke set præsentationen, men markedet reagerer tydeligvis; frygter gap til 6,00 …

ja ingenting sikkert rundt finansene, emisjon nevnt som 1/3 muligheter. Partner diskusjoner fortsetter uten noe håndfast ennå, forsinkelser i KINA da de trenger mer tid, var vel litt overraskende og legger ikke vekt i at det skal løse seg på noen måte egentlig.

Gjør meg ingen ting at kursen går ned kortsiktig. Skal gjennomføre garasjesalg denne uka og all inntekt der fra skal rett inn i targovax

Mest sannsynlig har 2 utenlanske topp 20 dumpet sine aksjer i flere uker, og enn av disse kan være the Bank of New York Mellon SA/NV . Snart må de ha solgt seg ferdige. Goldman Sachs International har økt med 500000-600000. Sa de ikke at flere avtaler skulle presenteres i løpe av året? I dette tilfellet er aksjen over 8-9 i løpet av minutter når nyheten kommer.

Jeg opplevde presentasjonen som meget god, men det kom ingen penger på bordet som mange sikkert håpet og trodde på.

De fremsto litt euforiske over feedback fra FDA og ser etter samtalene der enda flere muligheter med Oncos-102. De fortalte at de har en rekke prosesser og mange potensielle partnere som tar kontakt. Mitt inntrykk var at de kommer avtaler med penger snart.

26 Likes

Vil tro det er attraktivt for f.eks Merck/Keytruda å være med i cohort 2? De kan allerede på dette stadiet starte et registreringsstudie, slik jeg har skjønt det. Studieoppsettet gjør det også mulig å gå for 1-linje behandling👍

Synes ikke de virket bekymret for finansieringen, virket som en selvsikker gjeng!

11 Likes

Det ble sagt rett ut at dette vil kunne åpne for 1L behandling, ikke kun for refraktære pasienter

9 Likes

Arctic Funds PLC har solgt mest den siste tiden, Goldman Sachs på andreplass. Greit med insider+ :wink:

Begynner å se billig ut synes jeg da, men seff, de må fortsatt hente penger innen nyttår. Men det har historisk sett ikke stoppet kursen fra å gå noen kroner opp i forkant.

1 Like

Har netop gennemgået dagens Q2 rapport og Erik Digman Wiklund leverede en fantastisk præsentation; svært interessant at følge med i de nye data og Eriks perspektiv på ONCOS’ betydning for den kliniske reaktion. Der er tale om svært teknisk materiale med brug af en bred vifte af fagudtryk og korrelationer, men jeg føler at Erik gjorde en god figur i at formidle dette på en pædagogisk måde.

… et udvalgt citat fra Øystein Soug:

Summing op melanoma, we have best in class response rates, supported by highly consistent biomarker data, which not only confirm and give support to the clinical efficacy that we see, but also points us in potential new directions

Der er, efter min tolkning, ingen tvivl om at ledelsen fremstår svært positive til ONCOS og skal man tage deres entutiasme til efterretning, må resten reelt bare være et waiting game … uagtet at dette waiting game formentligt trænger et par år mere, før ONCOS rammer markedet.

Formentligt én af selskabets bedste præsentationer efter min mening.

20 Likes

Helt enig! Til gengæld må vi desværre erkende, at den finansielle usikkerhed triumfer de stærke kliniske data😔

1 Like

Jepp, dessverre bare å erkjenne. Undertegnede i minus 750… kroner så for min del bare å holde på hatten🤕. Uansett, en veldig god prestasjon og bekreftelse på det faglige🏆.

DnB opprettholder kursmål :

image

1 Like