Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Då kjem det snart ein emisjon der DnB er tilrettelegger, som det pleier.

Hvorfor det, de 17 kr havde de også ved sidste emission - så det er vel næppe et brugbar argument…?

De har pr 30.06.21 ca. 71. mio. i likvider og med en burnrate på ca. 25 mio. i kvartalet, så vil de stå med ca. 21 mio. til årsskiftet.

Så er de tæt på en af de første 2 muligheder ud af 3 nævnte (nr. 3 var at hente penge i markedet), vil de vente længst muligt, men næppe til efter årsskiftet.

Det syntes jeg er et reelt argument,……

Selv tror jeg at en(flere) aftale kan være på vej inden årsskiftet, men præcis udformningen af denne er jeg usikker på., og vil evt. aftale stadig bevirke en emission, den risiko/mulighed er helt klar til stede, dog vil kursen i så tilfælde være langt højere end for nuværende…

Uagtet, indtil eventuelle nyheder om en form for aftale(r) er i hus, så vil denne usikkerhed nok holde kursen i denne for mig lidt for lave leje.

Jeg holder, og gør mig tillige klar til at kunne forsvare min andel, jf min egen risk analyse…

6 Likes

En avtale i form av cash, kan jo også komme i mesotheliom, ekstremt gode data der👍 eller i neste generasjon oncos! Eller i TG! Mange muligheter sånn jeg ser det.

2 Likes

Next step in melanoma revealed

image

2 Likes

Company presentation August

7 Likes

Jeg er helt sikker på at det ble ordlagt silk, - Betale for å være med på studiet.

Når dette kombineres med at studieoppsettet, som nå virket nokså klart, åpner for flere samarbeidspartnere, hvorpå selskapet bekrefter pågang, altså de jakter ikke partnere, så tenker jeg dette skal gå veldig bra.

I tillegg er det mulig å gå for førstelinje.

Jeg spår emitering av mindre størrelsesorden som markedet åpenbart frykter.

En annen positiv ting er at noen av disse avtalene bør landes før nyttår, og pengesekken er ikke tom før etter nyttår.

5 Likes

Oslo (Infront TDN Direkt): Carnegie nedgraderer deres anbefaling på Targovax til hold fra tidligere kjøp, og nedjusterer deres kursmål til 7,5 fra tidligere 13 kroner pr aksje.

Det fremgår av en analyse fra meglerhuset torsdag.

Martin Brennmoen martin.brennmoen@tdndirekt.com

Sa de noe om hvor mange pasienter det skulle være i studiet? Hvor mange i hver cohort?

Det sa de ikke noe om, men det som kom frem er jo at kun i ‘run-in’ fasen blir det 2 cohorter, deretter opptil flere i ekstensjon uten at det ble spesifisert eksakt … se side 19 i presentasjonen - trolig mye spennende på gang, men hva, hvor og hvordan i detalje gjenstår … men de har satt opp et utsøkt proft team internasjonalt og etablert PI fra Vanderbildt Uni i US

6 Likes

Carnegie har nok ikke hørt på Ø.Soug som har forklart om deres nye forhold til FDA, med tett oppfølging, raskere behandling etc. , de har fått FTD og skal gå igang med et fase 2 studie som er svært annerledes enn det vi trolig så for oss når Carnegie hadde 13kr på blokka - Ø.Soug sa at dette ville bli svært fleksibelt og sette oss og FDA i stand til å foreta raske beslutninger på oppnådde resultater - dessuten sa Soug eksplisitt at dette oppsettet ikke medførte lange studie oppsett, men kunne gå raskere enn vi kanskje tror (fritt oversatt av meg) - trolig fordi interessen er stor - Carnegi kvitterte med å utsette resultater med 2år og resette aksjemålet - vel, det var ikke forståelsen fra Soug’s uttalelser

8 Likes

Sikkert, bare delte det når det poppet opp i min innboks.

1 Like

Dnb skrev at de ikke tror Oncos-102 kommer på markedet før i 2027 i stede for som før antatt i 2025. Dessuten legges det nå opp til en ganske så omfattende studieopplegg som vil kreve mye kapital.
Dette fortjener en nedgradering etter mitt skjønn.

Dessverre, men jeg tipper det er snakk om veldig få pasienter i part 1 run in. For at part 2 med partnere og kombo skal gi mening, må de rullere inn en del for å verifisere om ulike kombo faktsik gir bedre effekt enn oncos + keytruda (eller oncos alene).

Jeg tror Targovax har blitt solgt, lenge før de har et produkt klart for markedet. BP må se oncos vise det samme, i flere pasienter, så vipps så får vi betalt🤑

3 Likes

Mye mulig, eller i riktig kombo som noen andre kan ta videre. Ox40/cd40 som Erik nevnte igår gjelder muligens Valo og deres pepticrad. Mye som skjer, men foreløpig få detaljer. Markedet og analytikerene trenger mer info og updates da mye guesstimeres…

1 Like

Setter kursvarsel på 25 NOK og logger av. Hva som skjer med kursen på en dag til dag-basis uten nyheter er egentlig irrelevant.

While i agree with you in theory, i feel much better about life in general when my shares go up and not down :joy:. But this misses the bigger problem which is about raising funds. Unless we see some cash involved in some of these agreements, if the share price keeps dropping we are going to get watered down like hell when they do a raising, for not much cash.

Selskapet er nok helt på pottekant hva det gjelder cash beholdning. Det er dette som trykker kursen ned + dårlige makro utsikter.

Min påstand vil være at noe må skje i løpet av de neste ukene. Man kan ikke gå inn i Q4 uten påfyll av cash. Altså, vi som holder på aksjene gambler på at de får en god avtale med cash. De som selger håper på emi. En av oss tar feil :stuck_out_tongue:

Skulle det komme en emi så vil jeg anta at det kommer en type 10-20% variant som gir det nok penger til at de har arbeidsro en stund til.

Når det er sagt så vil jeg tør påstå at denne studien kommer nok til å rekrutere med en imponerende hastighet. Man må bare å enes om oppsettet og kommet i gang. Det er jo mer og mer tydelig at de går for en plattform løsning. De legger også opp til hypping avlesninger, hva nå enn det må bety. Vi vet jo fra før at de ser relativt kjapt om Oncos har den effekten som trengs.

16 Likes

Klarer ikke å skjønne hvorfor det er så vanskelig å få etablert en partner/samarbeid/finansiering når de er “best in class” - BP burde kastet seg over dem. Noe skurrer her, så enkelt er det.

1 Like