Carnegie har nok ikke hørt på Ø.Soug som har forklart om deres nye forhold til FDA, med tett oppfølging, raskere behandling etc. , de har fått FTD og skal gå igang med et fase 2 studie som er svært annerledes enn det vi trolig så for oss når Carnegie hadde 13kr på blokka - Ø.Soug sa at dette ville bli svært fleksibelt og sette oss og FDA i stand til å foreta raske beslutninger på oppnådde resultater - dessuten sa Soug eksplisitt at dette oppsettet ikke medførte lange studie oppsett, men kunne gå raskere enn vi kanskje tror (fritt oversatt av meg) - trolig fordi interessen er stor - Carnegi kvitterte med å utsette resultater med 2år og resette aksjemålet - vel, det var ikke forståelsen fra Soug’s uttalelser
Sikkert, bare delte det når det poppet opp i min innboks.
Dnb skrev at de ikke tror Oncos-102 kommer på markedet før i 2027 i stede for som før antatt i 2025. Dessuten legges det nå opp til en ganske så omfattende studieopplegg som vil kreve mye kapital.
Dette fortjener en nedgradering etter mitt skjønn.
Dessverre, men jeg tipper det er snakk om veldig få pasienter i part 1 run in. For at part 2 med partnere og kombo skal gi mening, må de rullere inn en del for å verifisere om ulike kombo faktsik gir bedre effekt enn oncos + keytruda (eller oncos alene).
Jeg tror Targovax har blitt solgt, lenge før de har et produkt klart for markedet. BP må se oncos vise det samme, i flere pasienter, så vipps så får vi betalt🤑
Mye mulig, eller i riktig kombo som noen andre kan ta videre. Ox40/cd40 som Erik nevnte igår gjelder muligens Valo og deres pepticrad. Mye som skjer, men foreløpig få detaljer. Markedet og analytikerene trenger mer info og updates da mye guesstimeres…
Setter kursvarsel på 25 NOK og logger av. Hva som skjer med kursen på en dag til dag-basis uten nyheter er egentlig irrelevant.
While i agree with you in theory, i feel much better about life in general when my shares go up and not down . But this misses the bigger problem which is about raising funds. Unless we see some cash involved in some of these agreements, if the share price keeps dropping we are going to get watered down like hell when they do a raising, for not much cash.
Selskapet er nok helt på pottekant hva det gjelder cash beholdning. Det er dette som trykker kursen ned + dårlige makro utsikter.
Min påstand vil være at noe må skje i løpet av de neste ukene. Man kan ikke gå inn i Q4 uten påfyll av cash. Altså, vi som holder på aksjene gambler på at de får en god avtale med cash. De som selger håper på emi. En av oss tar feil
Skulle det komme en emi så vil jeg anta at det kommer en type 10-20% variant som gir det nok penger til at de har arbeidsro en stund til.
Når det er sagt så vil jeg tør påstå at denne studien kommer nok til å rekrutere med en imponerende hastighet. Man må bare å enes om oppsettet og kommet i gang. Det er jo mer og mer tydelig at de går for en plattform løsning. De legger også opp til hypping avlesninger, hva nå enn det må bety. Vi vet jo fra før at de ser relativt kjapt om Oncos har den effekten som trengs.
Klarer ikke å skjønne hvorfor det er så vanskelig å få etablert en partner/samarbeid/finansiering når de er “best in class” - BP burde kastet seg over dem. Noe skurrer her, så enkelt er det.
Tror noe av problemet for oss nå er ; ‘’ at intet er klart før alt er klart ‘’
personlig tror jeg mye er klart, men at enkelte studie oppsett gjenstår, når det er på plass og presentert for vår partner kommer ‘go-signalet’ og finans
så er spørsmålet, når får vi avklaring - markedet ønsker kun avklaring på ETT punkt og det er finansiering - finansiering og finansiering
Ikke vanskelig å bli frustrert. Det er helt åpenbart at i biotek må man ikke investere penger man plutselig trenger. Og som vanlig i aksjer med lav omsetning så er det ikke bare å kaste kortene, siden det gjør at man gruser kursen.
Men det man lurer litt på er hvor bunnen er. Hva er de faktiske verdiene i selskapet, dvs hovedsakelig patenter går jeg ut fra? Og teknisk sett, er det slik at vi kan tørre å håpe på å snu rett under 6,00 igjen, slik som i oktober hvor kursen så gikk opp til nesten 11,- på to måneder?
Det beste hadde sikkert vært å avskrive altsammen som et stort tap og bli positivt overrasket en gang i fremtiden når man åpner skuffen igjen. Men når det gjelder tap så hadde det vært fint å ha skatteetaten med seg også. Hvis omsetningen hadde vært høyere kunne jeg hatt lyst å selge hele posten og så umiddelbart kjøpt den tilbake igjen til samme pris, bare for å få realisert tapet og brukt det mot gode gevinster i andre aksjer tidligere i år.
Hvorfor skal den ned til under 6?
Fordi tilliten til selskapet tydelighvis har fordampet, det har vært yttringer som ikke akkurat har innfridd.
forsinkelsen på 2 år som dnb poengterte også taler for at kursen skal ned + emi som vi vet kommer.
Ledelsen i selskapet må jo kunne se for seg hvor dette kom til å gå, kursmessig? Hvis de ikke har noe kursdrivende i nærmeste fremtid, så burde de bare kjørt emisjon i går? Endelig mOS i meso, kommer nok i løpet av 4 uker, men vi vet jo sånn omtrent hvor det ender nå!!! Det komme ikke til å flytte noe på kursen! Det må evnt.komme noe mer!!! Det må nesten det, ellers så er jeg lite imponert over ledelsen.
tenker og ledelsen har gjort en slett jobb her med å vente for lenge med å kjøre emisjonen, synes er en uting av de å vente slik de har gjort til det nesten blir kritisk. Og som de gjorde siste gangene hente sånne småsummer så de såvidt klarer holde hodet over vannet i en periode. Blir ikke arbeidsro av det greiene der. og fokus flyttes vekk fra dataene over på lommeboka, ikke sånn det skal være.
Herregud ass, for et sutrekor det er her i dag! Ordner seg dette, bare ha litt is i magen
Pust med magen, ett godt råd
ledelsen har siden februar 2021 og kurs 10kr visst at de trenger finans, Soug har sagt tidligere at det viktigst jobben hans er å finansiere studier og personell, også i juni var kursen på omlag 9kr - ledelsen/styret valgte ikke å kjøre emi da, vi andre satt jo bare og ventet på emi … så selv om Soug var frustrert på CMD i februar har han ikke benyttet sjansen når den var der - så spørsmålet er hvorfor ? har han feil beregnet og trodd at gode kliniske resultater ville skyve kursen videre opp og glemt sitt mantra finans må sikres når det er god mulighet, aksjonærene i TRVX er nå KUN opptatt av finans og intet annet. Vi må håpe han enda har kontroll