Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

TRVX har penger ut året - more or less. Hvorfor man ikke har hatt emisjon pr. dags dato er vanskelig å tolke, men den ville trolig ikke komme før kommende studie er ferdig planlagt uansett. Om ledelsen hadde vært usikre på spørsmålet om finansiering videre etter dette, er det grunn til å tro at man hadde kjørt emisjon før sommeren for å sikre videre drift. Jeg kan ikke se for meg at ØS har planlagt for og gamblet på høyere kurser og etterfølgende emisjon denne høsten før selskapet kan presentere veien videre. Den siste tids ansettelser kan etter mitt håp tyde på det samme - at ledelsen har en eller annen form for lovnad om finansiering.

Selskapet har f.eks. tidligere snakket om interesse fra såkalte spesialistfond. Den interessen har forhåpentligvis ikke blitt mindre etter gode dataslipp, og om disse vil inn, er tidspunktet nå. En rettet emisjon til drift og tredjepartsbetaling av studier, er et scenario som ikke er helt usannsynlig imo.

7 Likes

Ble noen fjelltopper på meg denne helgen også. Sitter i skrivende stund høyt plassert i utlandet et sted og undrer meg om følgende med en kald en i hånden🍺. Med tanke på Targovax sine strålende faglige resultater og selskapets egen offensive strategi. Hva ville skjedd hvis vi her inne holdt sammen og lot de utenfor betale seg inn? I wonder what will happend then😎. Uansett, fortsatt god helg og skål herifra🍺

13 Likes

slettet

Abstract på ESMO som kom i natt :


37 Likes

Og market reagere som ellevilde køer der bliver sluppet på græs efter vinteren…
Eller noget :smiley:

Var det overhodet noe nytt her?

Nja, om ikke annet enn at Targovax fortsatt er verdensledende faglig sett​:grinning::sunglasses::love_you_gesture:

5 Likes

Ikke som jeg kunne se, men det som skal på posteren må vel være nytt - svaret får vi om en ukes tid…

2 Likes

Noen måtte bare :sweat_smile::japanese_ogre:

9 Likes

Nå er det ingen som tør å ta den den ene eller den andre veien :joy:

1 Like

tenker 777 på 7,77 burde være neste post

2 Likes

Er det ikke bedre å bare flytte kommaet til høyre på forrige post? :wink:

1 Like

999 på 9,99🤟

1 Like

Ikke rart kursen ligger i stabilt sideleie… Får jo bare den ene Intention to grant etter den andre… :stuck_out_tongue:

28 Likes

Bruden pyntes mens markedet ser en helt annen vei :sunglasses:

6 Likes

Godt mulig ikke alle følger like godt med, men dette er ett av de nye oncos variantene :wink:

Trvx3

23 Likes

Nettopp derfor tar jeg skambud på 53-70 kr for sjappa👍. Markedet vil ikke prise riktig, men BP kan komme med skambud🤟

2 Likes

Du mener BP kan begynne med et skambud… :sunglasses:

4 Likes

Det er lite sannsynlig at BP vil tilby noe som oppfattes som et skambud. Begge parter er kjent med verdien når ONCOS en dag legges ut for salg.

Jeg tipper det er Targo som sitter med :spades:

4 Likes

Den har vært postet endel ganger før, men ettersom det er min “nattahistorie” får jeg slenge den ut: Pandion's secret to moving a $65M Merck offer to a $1.9B done deal in a year? Just keep saying no

8 Likes