Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Ja, nettopp poenget mitt. Let the games begin​:sunglasses::sunglasses::love_you_gesture:

6 Likes

Ganske sikker på at et skambud har blitt for en god stund siden!

Ja, det ble gitt i mai i år😜

Selv skambud må vel meldes?

1 Like

Ja, det har du selvfølgelig rett i Men etter min oppfatning har der pågått seriøse samtaler siden mai. Men, understreker at det er min og kun min oppfatning av situasjonen🤟

2 Likes

Nei, bud som blir forkastet av styret må ikke publiseres.

Se på NAS; alle skrev om at det hadde kommet bud på over 300 kroner, men det ble aldri offentliggjort fordi styret valgte å ikke ta stilling til det.

3 Likes

Sorry at jeg er vanskelig her, jeg ønsker selvsagt dette like mye som dere. Men man kan vel ikke vite at det har kommet bud hvis det ikke er offentliggjort? Ble budene på Pandion meldt underveis?

Det skjer i flere tilfeller at et styre kan gå i dialog med motparter for å diskutere overtakelse av aksjer.

I de fleste tilfeller hvor det er for stor avstand mellom det styret / største eierne mener er riktig verdi å ta stilling til, så stopper prosessene opp uten at det ender i formelle bud. Dette fordi budprosesser er tidkrevende, ressurskrevende og kostbart. Få profesjonelle ønsker å offentliggjøre slike prosesser dersom de ikke klarer å bli til en viss grad enige i betingelsene.

Det kan allikevel skje at en motpart fremmer et fiendtlig bud; de fremmer bud på selskapet uten at de har vært i dialog med styre og vært i runder. Dette kan skje i tilfeller hvor de mener at aksjonærene vurderer verdiene annerledes enn styret / største eierne. Det er dog sjeldent slike «angrep»fører frem til særlig aksept.

Når eksemplet over viser at verdsettingen økte med 2000 % fra første henvendelse til endelig pris, så viser dette at det skjer veldig mye på bakrommene som ikke aksjonærene får innsikt i.

9 Likes

8 Likes

image

4 Likes

Da ble det nye 10 K Targo i dag. Satser på det går veien. Begynner å bli mye i potten nå :moneybag: :wink:
Men ser Goldman Sachs stadig vekk “irriterer” aksjen vel mye i for å holde den i sjakk. De skal nok ha mere!

Så meg nødt til å øke ytterligere selv. Tror det skjer flere ting her som har gått fullstendig under radaren til markedet…

Noen som våger å kommentere “Disclosure” (bms)? :slight_smile:

Dette var vel kommunisert som en studie 100%, finansiert av trvx.

gjelder vel tilgang på CPI :yum:
men som du sier Whatsthat, de bruker pembro (Merck) - forvirrende nå

Trvx benyttet pembro (merck) som de kjøpte selv… bms benytter nivolumab, så skjønner ikke helt hvorfor bms står oppført der under financial interest, kanskje det gjelder for neste steg (oncos-ipi-nivo kombo)

Jeg stusset også på at BMS stod oppført, veldig merkelig.

Helt fantastiske bilder av tumor som gradvis forsvinner. Dette er tumor som ikke har respondert på Pd1 hemmer, men som forsvinner totalt med tillegg av Oncos-102. Er jo helt fantastisk.

7 Likes

MerckBMS

4 Likes

Det eneste man trenger for å forstå Targovax er å bruke noen minutter på disse tre bildene: så enkelt, så sexy:

16 Likes

Jadeberg har jobbet hos BMS, var med og utviklet det første cpi på markedet!

4 Likes

Har det kommet utlesing av 27 mndr data her, eller venter vi fortsatt på disse? Har ikkje fulgt godt nok med i det siste.