Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Nei. De dauer ikke med oncos.

1 Like

Forskere/leger er nødt til å oppgi helt åpent hvilke firma de er støttet av. Jeg er ganske sikker på at hjemmesiden hans svarer på spørsmålet ditt (Alexander N. Shoushtari | Memorial Sloan Kettering Cancer Center):

Alexander N. Shoushtari discloses the following relationships and financial interests:

  • Bristol-Myers Squibb
    Provision of Services

  • Immunocore
    Provision of Services

3 Likes

Ønskedrøm: Avtale før jul m/upfront og milepæler
Mest sannsynlig: Rettet emi på 4 kr

Tanker?

1 Like

Det ville vært ~138m, får ikke gjort mye med det. Så for et studie så må de vel ha avtale/bli kjøpt opp?

Nei, de har jeg ikke sett. Bomma på datoene der. Men jo lengre det går, jo mer øker mOs

1 Like

Drömmer videre. La til 5k i potten.

4 Likes

Abstract 1083P

Background

Patients (pts) with advanced melanoma resistant to immune checkpoint inhibitors (ICI) may benefit from oncolytic viruses. ONCOS-102 (Ad5/3-D24-GM-CSF), a chimeric oncolytic adenovirus expressing human granulocyte-macrophage colony stimulating factor, has demonstrated innate and adaptive immune responses in solid tumors. This study assessed the safety, clinical and immune responses of sequential (Part 1) or combined (Part 2) ONCOS-102 and pembro for pts with advanced melanoma after prior PD-1 blockade.

Methods

Pts received 3 doses of ONCOS-102 on days 1, 4, and 8 followed by up to 8 doses of pembro q3 weeks (Part 1, N=9) or 4 doses of ONCOS-102 on days 1, 4, 8, 15 followed by up to 8 doses of ONCOS-102 plus pembro q3 weeks (Part 2, N=12). Biopsies were done at baseline, week 3 and 9. Primary objective was safety; secondary objectives included Objective Response Rate (RECIST 1.1) and immunologic changes in tumor and peripheral blood.

Results

Safety (n=21) and efficacy (n=20) were assessed. Treatment emergent AEs included pyrexia (10%), chills (8%), nausea and hypertension (4%). There were no dose limiting toxicities. Best overall response was 7/20 (35%) (Part 1: 3/8 (38%); Part 2: 4/12 (33%)). Non-injected lesions decreased in 4 of 20 pts. ONCOS-102 increased CD8+ T-cells in both injected and non-injected tumors as well as in plasma. CD8+/Treg ratio increased in tumors of responding pts from day 22 to day 64. Numerous immune-related genes (cytotoxicity, co-stimulatory molecules, checkpoints, TLR9 and T cell inflammation) were upregulated in ONCOS-102 treated tumors. Table: 1083P

Patient characteristics

Parameters Part 1 (n=8) Part 2 (n=12) Total (n=20)
Median age years (range) 73 (40-87) 72 (43-83) 73 (40-87)
Sex (F/M) 4/5 6/6 10/11
AJCC stage III/IV 6/2 5/7 11/9
Median tumor burden, mm (range) 37.5 (15-117) 73.5 (11.8-174) 55 (11.8-174)
Median time from last aPD1 failed treatment to study start, months (range) 1.8 (0.9-24.5) 1.9 (0.7-21.2) 1.9 (0.7-24.4)

Conclusions

Treatment with ONCOS-102 and pembrolizumab was well tolerated. Objective responses were seen in 35% of pts with PD-1 refractory melanoma, including in non-injected lesions. Immunologic changes in blood and tumor suggest ONCOS-102 may synergize with ICI.

6 Likes

:smiling_face_with_three_hearts:

9 Likes

Hvor mange aksjer kan de øke med i en emi, er det noe tak på det?

Det er vel 40% av nåværende aksjeantall de kan øke med.

1 Like

Ja nettopp. Så da er det egentlig avtale før jul eller forsvinn, eller?

Edit: jeg er grunnleggende optimist for targo og tror på avtale. Prøver bare å orientere meg i hva som er realistiske utfall her.

Ja, det er jo det ledelsen og aksjonærene i fellesskap har sørget for at vi er. Ledelsen med en veldig forutsigbar emisjonsstrategi som plutslig ble endret. Og aksjonærene som fortsatt «frykter» å sitte med svarteper om det kommer en emisjon på lavere kurs.

Nå er det vel penger til litt ut på nyåret, men det bør jo komme noen penger inn før kassa er bunnskrapt…

3 Likes

Pengesekken er snart tom, men samtidig brukes det penger på å ansette nye folk.

Jeg har full tiltro til at ledelsen i selskapet har en «god plan» for dette, og i mitt hode gjør dette at jeg tror disse planene dreier seg om andre ting enn emisjon på dette lave kursnivået.

Dersom ledelsen planla emisjon ville de vel ha hentet inn penger FØRST, for deretter å bruke av disse midlene til å øke staben? Ikke i motsatt rekkefølge, som nå?

Dessuten antar jeg at man ville benyttet anledningen til å gjøre dette adskillig tidligere, på høyere kursnivåer enn dagens.

Jeg tror vi snart får tilført midler via en partneravtale.

16 Likes

De samme tankene har jeg og👌
Derfor jeg tar sjansen å laste mere på disse nivåer!

3 Likes

Lever i god tro og har lastet opp mer av Targo i dag. Tiden vil vise om det var en tabbe eller ei :slight_smile:

2 Likes

Targo som film ville have titlen: tro, håb og kærlighed

5 Likes

nok en gang, 50 k’s ligger opp til 6.62
utrolig at noen har vært inne, og nå velger å kaste kortene - nerver i ulage ?
utrolig også at posten ikke bare blir slukt !

1 Like

det å kjøre TA nå, fort blir en risiko sport når ny info kan klaske på bordet når som helst …

1 Like

Det har vært en kostbar affære for mange å investere med håp partneravtale i nær fremtid. Det ender vanligvis i emisjon(ja, mange mente at det var partner på gang forrige gang kassa til Targovax begynte å bli tom også).

1 Like

Joda, men vi har aldri før vært så nær … mye taler for en løsning, mindre taler for en stygg emi som markedet nå ‘priser inn’

1 Like