Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Så du mener det hadde vært bedre for aksjonærene at de ikke forsøkte å få kursen oppover, og så kjøre emisjon?!?

2 Likes

Formål med å kjøpe en aksje er vel ikke å unngå emisjon, men å være med på en verdistigning.
Men hyggelig at du er bekymret for andres penger.

2 Likes

Dersom jeg har forstått riktig skal Soug satse på hudkreft og ikke Mesothelioma etter at konkurrenten med 18-19 måneder mOS for første linjebehandling fikk USA og Europa godkjenning. Dette ble begrunnet med at studien blir mer omfattende og tidskrevende nå… (sa han ikke dette på podcast?) TRVX trenger en sponsoravtale for denne studien. Oppkjøp av Oncos hadde vært best for oss.

2 Likes

“Oss” i den ene meldingen, advarsel om å kjøpe aksjen i den andre?

1 Like

Gode nyheter, men bare trist å registrere at informasjonen nok en gang når enkelte før markedet! Selskapet har blitt voksent er jeg fortalt?

1 Like

Øøøøø, vi som har fulgt med en stund har vist at denne kom ganske så lenge nå. Vi har til og med skrevet det her på forumet.

15 Likes

Det er relativt sjelden at det kommer en emisjon på en fredag mener jeg. Kommer det en godmelding tirsdag/onsdag neste uke derimot!

Ingen garantier gis :slight_smile:

1 Like

Siden det snart er helg og vi er i godt humør så kan vi vel avsløre at godkjent patent for next gen Oncos er rett rundt hjørne.

Jada, vi snakker oncos med dobble transgener Woop Woop :slight_smile:

17 Likes

Noen som i hele tatt har vurdert at det kommer en rettet emisjon mot en partner? La oss si rundt 22 kr ish… Ikke vet jeg, men enkelte negative innstilte her inne… hadde nok driti i vinkel av den nyheten​:face_with_head_bandage::face_with_head_bandage:. Fortsatt snart god helg​:sunglasses::love_you_gesture:

3 Likes

Selskapet prises til $69 mill eller 595 mill nok - lommerusk for ethvert BP,
for Merck hvor Keytruda er block-buster preparat og hvor Keytruda over tid kan gi mange refraktære pasienter vil en investering for å ta hånd om muligheter og mulig blokkering av konkurrenter (ikke ønskelig) være ‘no-brainer’ - problemet for Soug og styret er hvordan ‘håndtere’ en Pandion-type overtagelse

2 Likes

Faen til folk som bare måtte selge😤

3 Likes

https://pharmtechfocus.com/targovax-granted-european-patent-for-oncos-102-in-combination-with-chemotherapy/

7 Likes

Masse idiot-aksjonærer. Håper det straffer seg.

«Eide du virkelig Targovax-aksjer, far? Hvorfor ble ikke du stein-rik da?»

-Nei, du skjønner, jeg måtte ha penger til øl i helga, så jeg solgte dem…

5 Likes

Viser dessverre bare horisonten til mange her inne… Har sagt det mange ganger inkl til Ø. S.Når du ser dagens mønster Ø. S.!!!Historien har en tendens til å gjenta seg gang på gang. For å bryte ut må du/dere gjøre noe annet enn “bare” å pøse på med medisinske fakta. Desverre, burde ikke vært tilfelle, men aksjonærmassen vil det sånn. OSE bryr seg ikke uansett forskningsmessige resultater ser det ut til. Ta de grepene dere har vurdert nå… :pray:

3 Likes

8 Likes

For å være litt positiv, uka under ett ble jo ok🤔 Måtte neste uke bli ennå bedre👍 God helg.

1 Like

Jada, men min personlige mening er at alt under 10 kr er rææææva😎.

5 Likes

Satser på en krone i mnd til mOS i desember :wink:

3 Likes

Det må vel snart foreligge en avklaring fra IOVaxis, det er vel ikke meldt ytterligere utsettelse.

2 Likes

De har oktober på seg.

3 Likes