Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Hvis det er noen som ikke har lest saken fra Asbestos.com så finner den dere her;
ONCOS-102 Vaccine Showing Impressive Results for Mesothelioma

Ettersom vi nå er i mesohjørnet i dag :wink:

8 Likes

Meso:
*Randomisert best in class data (selv uten CPI)
*Orphan drug designation
*Fast Track
*Patent

Dette må da være super attraktivt for noen å ta videre?

23 Likes

Reminder:

Oncos-102 fungerer på alle indikasjoner av mesoteliom og har de beste data i indikasjonen til nå.

CPI - kombien som har blitt ny SoC fungerer bare på 1/5 av pasientene, hvilket betyr at oncos basert på sine data (på svært syke pasienter) fortsatt står med ballen for åpent mål. Noen må bare gidde løfte foten og pirke ballen i mål.

24 Likes

Det var da voldsomt, ute på en frisk luftetur og inne igjen så kom TRVX seg over 7 tallet .Gode data er gull fremover :clap: :moneybag:
Men først og fremst all ære til forskerne som står på for å redde liv!

5 Likes

Så får vi se om medaksjonærene klarer å unngå å selge på best, for en gangs skyld…

3 Likes

Ny ATH beholdning i T i dag her. Men ikke hør på meg, eg har hatt FOMO og akkumulert aksjer i 1 år nå :metal:

13 Likes

ikke hør på meg, men
sitt nå på aksjene, rug på de og se de vokse seg gjennom puberteten (ref. Soug) og inn i voksen livet - husk at resultatene oppnådd er meget gode og fortjener ikke Targovax å få innfridd sin strategi så vet ikke jeg - ta deg råd til å sitte på papiret
ikke hør på meg, men
jeg sitter og har sittet lenge i papiret, selv om beholdningen har økt betraktelig siste år

10 Likes

Bra​:+1::+1:. Har så mange selv at når det går nedover så får jeg hemoroider og oppover så får jeg høyt blodtrykk​:stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:. Litt tidlig, men god helg etterhvert til alle sammen​:grinning::love_you_gesture::sunglasses::love_you_gesture:

5 Likes

Man skal være meget forsiktig å kjøpe aksjen nå og kommende nyheter. Selskapet trenger penger. Fra tidligere vet vi hvordan de har hausset aksjekursen oppover med flere positive nyheter og dretter slaktet aksjekursen med en emisjon.

Så du mener det hadde vært bedre for aksjonærene at de ikke forsøkte å få kursen oppover, og så kjøre emisjon?!?

2 Likes

Formål med å kjøpe en aksje er vel ikke å unngå emisjon, men å være med på en verdistigning.
Men hyggelig at du er bekymret for andres penger.

2 Likes

Dersom jeg har forstått riktig skal Soug satse på hudkreft og ikke Mesothelioma etter at konkurrenten med 18-19 måneder mOS for første linjebehandling fikk USA og Europa godkjenning. Dette ble begrunnet med at studien blir mer omfattende og tidskrevende nå… (sa han ikke dette på podcast?) TRVX trenger en sponsoravtale for denne studien. Oppkjøp av Oncos hadde vært best for oss.

2 Likes

“Oss” i den ene meldingen, advarsel om å kjøpe aksjen i den andre?

1 Like

Gode nyheter, men bare trist å registrere at informasjonen nok en gang når enkelte før markedet! Selskapet har blitt voksent er jeg fortalt?

1 Like

Øøøøø, vi som har fulgt med en stund har vist at denne kom ganske så lenge nå. Vi har til og med skrevet det her på forumet.

15 Likes

Det er relativt sjelden at det kommer en emisjon på en fredag mener jeg. Kommer det en godmelding tirsdag/onsdag neste uke derimot!

Ingen garantier gis :slight_smile:

1 Like

Siden det snart er helg og vi er i godt humør så kan vi vel avsløre at godkjent patent for next gen Oncos er rett rundt hjørne.

Jada, vi snakker oncos med dobble transgener Woop Woop :slight_smile:

17 Likes

Noen som i hele tatt har vurdert at det kommer en rettet emisjon mot en partner? La oss si rundt 22 kr ish… Ikke vet jeg, men enkelte negative innstilte her inne… hadde nok driti i vinkel av den nyheten​:face_with_head_bandage::face_with_head_bandage:. Fortsatt snart god helg​:sunglasses::love_you_gesture:

3 Likes

Selskapet prises til $69 mill eller 595 mill nok - lommerusk for ethvert BP,
for Merck hvor Keytruda er block-buster preparat og hvor Keytruda over tid kan gi mange refraktære pasienter vil en investering for å ta hånd om muligheter og mulig blokkering av konkurrenter (ikke ønskelig) være ‘no-brainer’ - problemet for Soug og styret er hvordan ‘håndtere’ en Pandion-type overtagelse

2 Likes

Faen til folk som bare måtte selge😤

3 Likes