Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

3 Likes

Targo over 7kr i dag? :slightly_smiling_face:
Lå kjøpsposter høyere enn dette i sluttauksjonen i går, og det er bare 5% opp dit.

4 Likes

Boka begynte å se fryktelig tom ut på selgersiden på tampen av dagen i går - var det ikke bare noen få tusen opp til 7?

Edit: På dagens liste ser vi at kontoen som har økt med over 1mill siden medio juni stadig fortsetter å kjøpe :smirk:

7 Likes

Det virker som at det denne uka har vært en kjøper, som har kjøpt rundt 15-20k aksjer om gangen. Venter til kursen faller litt, så støvsuger han den opp. Mønstret ser ut til å gjenta seg noen ganger pr dag. Redd for å kjøre kursen for høyt. Noen andre tanker?

1 Like

Hen :slight_smile:

Der rykket han/hun/hen igjen😁

1 Like

Targovax granted European Patent for ONCOS-102 in combination with chemotherapy

https://newsweb.oslobors.no/message/543096

Soug

33 Likes

Hurra!!!

3 Likes

@Savepig nå må du fyre i gang internettpressa for å få det ut på det store internettet og twitter!

4 Likes

Bare å laike og retvite det

18 Likes

«Effekten av Oncos-102 er altså svært lovende for denne pasientgruppen»

:point_down:
https://register.epo.org/application?number=EP17701908&lng=en&tab=main

20 Likes

Hvis det er noen som ikke har lest saken fra Asbestos.com så finner den dere her;
ONCOS-102 Vaccine Showing Impressive Results for Mesothelioma

Ettersom vi nå er i mesohjørnet i dag :wink:

8 Likes

Meso:
*Randomisert best in class data (selv uten CPI)
*Orphan drug designation
*Fast Track
*Patent

Dette må da være super attraktivt for noen å ta videre?

23 Likes

Reminder:

Oncos-102 fungerer på alle indikasjoner av mesoteliom og har de beste data i indikasjonen til nå.

CPI - kombien som har blitt ny SoC fungerer bare på 1/5 av pasientene, hvilket betyr at oncos basert på sine data (på svært syke pasienter) fortsatt står med ballen for åpent mål. Noen må bare gidde løfte foten og pirke ballen i mål.

24 Likes

Det var da voldsomt, ute på en frisk luftetur og inne igjen så kom TRVX seg over 7 tallet .Gode data er gull fremover :clap: :moneybag:
Men først og fremst all ære til forskerne som står på for å redde liv!

5 Likes

Så får vi se om medaksjonærene klarer å unngå å selge på best, for en gangs skyld…

3 Likes

Ny ATH beholdning i T i dag her. Men ikke hør på meg, eg har hatt FOMO og akkumulert aksjer i 1 år nå :metal:

13 Likes

ikke hør på meg, men
sitt nå på aksjene, rug på de og se de vokse seg gjennom puberteten (ref. Soug) og inn i voksen livet - husk at resultatene oppnådd er meget gode og fortjener ikke Targovax å få innfridd sin strategi så vet ikke jeg - ta deg råd til å sitte på papiret
ikke hør på meg, men
jeg sitter og har sittet lenge i papiret, selv om beholdningen har økt betraktelig siste år

10 Likes

Bra​:+1::+1:. Har så mange selv at når det går nedover så får jeg hemoroider og oppover så får jeg høyt blodtrykk​:stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:. Litt tidlig, men god helg etterhvert til alle sammen​:grinning::love_you_gesture::sunglasses::love_you_gesture:

5 Likes

Man skal være meget forsiktig å kjøpe aksjen nå og kommende nyheter. Selskapet trenger penger. Fra tidligere vet vi hvordan de har hausset aksjekursen oppover med flere positive nyheter og dretter slaktet aksjekursen med en emisjon.