eks -CFO Who we are | DoMore Diagnostics
(Deleted)
Co-founder … huuuum, ble det for lite å gjøre som CFO i Trvx etter en mulig avtale , ikke bra for oss at tiden til gode Torbjørn gikk til dette parallelt, men slik er det når arbeidet ikke lengre er tilfredsstillende vedrørende faglige utfordringer … krysser fingrene for at Soug nå har kontroll på begivenhetene
Litt merkelig at stillingsannonsen der man søker etter Torbjørn sin erstatter fortsatt ligger ute som åpen på finn.no. Akkurat som om dette verken haster eller er av vesentlig betydning. Profilen som beskrives er jo også veldig spisset mot finans og kapitalmarkedet, og vesentlig forskjellig fra Torbjørn sin den gangen han ble rekruttert. Så hva er vesentlig endret knappe 6 mnd før kassa er tom ? Dersom det var et akutt behov for en rainmaker, så burde ikke vedkommende sitte å lese stillingsannonser på finn.no as we speak
Oppdatert top20. Litt opp siden sist.
Alt er selvfølgelig klappet og klart vedrørende plan/avtale for finansiering som kommer. Slike prosesser er planlagt lenge før de blir utført. Derfor er ikke det avgjørende at ny finansminister er på plass akkurat nå. Vedkommende skal ta oss til Nasdaq som en av sine første oppgaver, noe jeg understreker at jeg både tror og håper på. Ellers tror de venter på noen siste avklaringer, avtaledetaljer og utlesning av endelig mOS før vi får det hele presentert. Håper det i tillegg kommer noen veeldig hyggelige meldinger fremover. En fin søndag til alle sammen
Nasdaq er en spennende tanke. Hva vil fordelene med et være og hva vil det bety for akjsonærene rent praktisk? Vil Targovax være både på Oslo børs og Nasdaq?
Ja, jeg håper og tror det vil bli en game changer . Litt lenger oppe i tråden her har temaet vært litt diskutert før ang fordeler og evt ulemper.
Goldman Sachs opp med 431.548 aksjer siden sist liste, det et verdt å nevne at rett i etterkant av dataslipp ifra 24mnd. Meso og FTD har de doblet beholdning med 1.3 million aksjer.
Det er ikke kun oss ifra TI som har troen, her er det fler som skjønner potensialet
Det jobbes på en søndag! Melding i morgen😁?
Pudsigt at den skulle sendes ud på en søndag?
Det er efterhånden lidt for spændende, hvad Sougs næste træk bliver…For med de kompetencer, der pt. bliver ansat i TRVX, så må han jo tydeligvis have fremlagt en klar køreplan. Enhver kender jo til cash-situationen….
Targo-rally på en mandag uten melding ?
Noen som skal inn ?
CB på 6%? - melding på gang ?
Der var vi 15% opp
Spennende. Føler virkelig at noe er på gang her. Jeg solgte meg faktisk helt ut av DLTX forrige uke for å kjøpe mer targo.
Ingen fare folkens, roboten har kontroll
Var bekymret for den en stund. Så ut som at den ikke hadde det helt bra med seg selv
Kjempe OK med kursoppgang, men jeg må si at det lukter litt svidd av det hele, plutselig skal robotene kansellere sine salg selv om papiret har vært solgt avsindig ned, hva er det meglerne nå vet som vi ikke vet ? Noe dritt egentlig
Min egent toppfylte portis gleder seg dog !
Emisjon snart?