Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

2 Likes

Det jobbes på en søndag! Melding i morgen😁?

9 Likes

Pudsigt at den skulle sendes ud på en søndag?

Det er efterhånden lidt for spændende, hvad Sougs næste træk bliver…For med de kompetencer, der pt. bliver ansat i TRVX, så må han jo tydeligvis have fremlagt en klar køreplan. Enhver kender jo til cash-situationen….

5 Likes

Targo-rally på en mandag uten melding ? :rocket::rocket:
Noen som skal inn ? :wink:

CB på 6%? - melding på gang ?
Der var vi 15% opp :star_struck:

4 Likes

Spennende. Føler virkelig at noe er på gang her. Jeg solgte meg faktisk helt ut av DLTX forrige uke for å kjøpe mer targo.

2 Likes

Ingen fare folkens, roboten har kontroll

4 Likes

Var bekymret for den en stund. Så ut som at den ikke hadde det helt bra med seg selv :stuck_out_tongue:

1 Like

Kjempe OK med kursoppgang, men jeg må si at det lukter litt svidd av det hele, plutselig skal robotene kansellere sine salg selv om papiret har vært solgt avsindig ned, hva er det meglerne nå vet som vi ikke vet ? Noe dritt egentlig

Min egent toppfylte portis gleder seg dog !

1 Like

Emisjon snart?

Sitter og lurer på om stigningen skyldes at noen vet eller at noen bare tror. Ville likt stigningen bedre om den kom etter nyheter.

6 Likes

Nyhet + Oppgang = Emisjon
Oppgang uten nyhet = Uncharted waters

Spennende! :slight_smile:

3 Likes

Det er jo ikke helt sant. Vi fikk jo melding om økte utgofter i går :stuck_out_tongue:

4 Likes

Var for så vidt ferdigkjøpt TARGO forrige uke,men får se utviklingen utover dagen. Satser på dette er på forventede nyheter og ikke bare en trader som leker seg! Uansett så sitter jeg til the end :moneybag: Meget spennende dager nå . Lykke til alle.
:smiley:

3 Likes

Kan følgende være grunn til at TRVX tar det rolig mtp fremtidige finnanser?

  1. selskapet har en avtalt plan for kapitaliseringen av selskapets fremtid med kapitalsterke innvestorer. (siste valg)

“If the Option Agreement is exercised, the total potential development and commercial milestones for the TG01/02 license may reach up to USD 100 million, plus tiered royalties on net sales”

https://live.euronext.com/en/node/3710291

Som en ser av disse linkene så kan en få inntrykk av at de pågående sluttføringene for den utvidede 3 måneders utsettelsen som TRVX har gitt vel allerede er på overtid.
Er det dette som TRVX venter på?

Ja , si det?

Inntrykket en får er jo at 3 Millioner dollar ikke er så mye å bry seg om men er dette riktig?

Blir avtale meldt så vet jo alle investorene at TRVX har inngått en 100 USD lisensiering +++
Da vil kanskje en emisjon være en meget lønnsom affære?
Er det TG forhandlingene som fikk 3 måneders utsettelse i januar 2021 vi venter på?

Vet TRVX noe om innholdet i denne avtalen (er vel ferdig med avtalen men noe regulatorisk det henger på gunnet covid 19.

3 Likes

Den avtalen er fortsatt et spørsmålstegn ihvertfall. Kan gå begge veier med den fortsatt.
Vi vet at TG var bra og interessant for kineserne, men det har tatt i lengste laget nå å få det på plass. Utsettelser gir større sjanse for at det blir noe av, men vi har ikke nok info til å konkludere fra eller til nå. Greit å være bevisst at det kan komme enten en oppstart-melding eller en avblåsnings-melding innen kort tid.

1 Like

Martins, det at det tar tid kan vel også tale for at det blir avtale, det å kansellere etter en option dersom man ikke finner opplegget som attraktivt lengre er jo meget enkelt - nei, tror dette skal tolkes omvendt, men meg om det !

Her missforsto du hva jeg skrev :slight_smile: Når noe vekter mot noe mener jeg her at utsettelse gir større sjanse for avtale. Sånn blir det når vi skriver på nett, kroppsspråk ville løst dette. :slight_smile: Men skal skrive litt klarere neste gang. :wink:

1 Like

Grunnen til forsinkelsene er vel kjent av markedet , ikke?
Noe regulatorisk som henger igjen grunnet covid 19.
Når en leser de 2 artiklene samt TRVX’ hjemmeside så får en inntrykk av at avtalen bortsett fraden siste corona19 saken er ferdig ??? litt satt på spissen selvsagt.

Dette gir ihvertfall mening til hva en observerer i dag.
Dersom TRVX sitter på detaljert og positiv viten om denne lisensiering og datoer når tig skal skje så ville ikke det se så rart ut som det gjør i dag.
Tvert imot , det hele ville falle på plass.

synsing selsagt , men dåg…

2 Likes

De hadde det ihvertfall travelt en søndagskveld med å få ut melding om 250k opsjonsaksjer til kr 6,64 til Ola Melin. Kan være tilfeldig eller at det hastet før en melding?

3 Likes

Tjaa, henger vel heller sammen med at CEO må gjøre CFO arbeid inntil ny CFO er på plass. Da man man sikkert jobbe noen timer ekstra iløpet av uka.

Var vel pissevær i største delen av landet så greit å slippe å sulle med det på en mandag formiddag

2 Likes