Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Tenker det samme.

Det burde vel kommet en matching halt om det er lekkasjer som fører til oppgangen.

2 Likes

Er jo lett å tolke søndagsarbeid dit at det “haster” å dele ut opsjoner til nyansettelsene før det er for sent. Begynner å bli en bra “stall” nå. Nesten så noen må skrive en lineup (hører dere latsabber, noen må lage et kort CV/resyme på ansettelsene siste 12-18mnd’ene og legge ut her, eller bare la targo servere informasjonen på sølvfat via deres eminente nettsider. Targovax - Småprat 2 (TRVX) - #4498 av BioMed)

Det er som regel en enkel forklaring, feks at man skal på høstferie og må bli ferdig med så mye som mulig før det.

Håper selv på en forklaring som innebærer med kompleksitet :slight_smile:

1 Like

Pump and dump👎🏻

1 Like

rett og slett bare tragisk hele aksjen;-(

1 Like

Må dere gi dere. Trodde dere man skulle bli rik allerede i dag?

4 Likes

Selvsagt er det mange som ønsker å ta gevinst når aksjen stiger uten nyheter. Bare de færreste på denne tråden vil sitte hele veien. Tipper 2%

1 Like

Dagens vwap er foreløpig på 7,36, så en liten dipp fra dagens snittkurs er “ufarlig”.
Det som betyr noe er hvilke nivåer man må opp på for å få tak i noe volum når interessen er der, slik som i dag.

7 Likes

Litt av en utvikling, snart i rødt territorium igjen - jøje meg
da er det nok kun noen som fikk FOMO en stund, for at robot algoritmene deretter trygt kan få aksjen solid ned … robothandel og TRVX er tydeligvis ikke de beste venner

Det er selvsagt kjipt det her! Men hvis vi «optimistene»får rett, så er det jo det samme om kursen står på 6,80 eller 7,35, når meldingen kommer!

2 Likes

Får kanskje se på det som “seismisk aktivitet” som varsler et mulig kommende vulkanutbrudd nordover for Targovax aksjen.

1 Like

Dagens kursutvikling tolker jeg som at noen gikk inn med mål om å sikre seg x antall aksjer til en pris i intervallet 7-8 kroner. Ved 7,85 var de ferdiglastet og da gikk luften ut for i dag. Selvfølgelig kjipt når vi alle sitter og venter på den store oppgangen, men en slik dagstopp viser hva folk er villige til å betale, og hvis dagstoppene blir høyere for hver gang vi ser noen shoppe så er det et veldig godt signal.

2 Likes

joda, det er rett Guny
og får danske aborum rett i sin prediksjon på 52 kr, så har vi fått så flotte meldinger at vi kan le hele veien til banken som det heter … men først må vi opp av grøfta, og da må vi få en løsning på emi-spøkelset, og hvor er aborum ? har dansken gitt opp håpet ?

Bianchi, det med seismisk aktivitet får meg tilbake til min tid i oljebransjen, det var jaggu lettere å finne olje/gass enn storeslem i bio-tek, selv om jeg har lykkes der en gang før … time will tell :slight_smile:

3 Likes

Hva ligger i denne prediksjonen på 52 kr?

1 Like

Ønsketenkning :ok_hand:

Joda, det er ønsketenkning
men får TRVX full klaff fremover og unngår utvannende emi på en eller annen måte, så snakker dansken om mcap på 4.5 mrd - nøyaktig hvordan må han selv svare på
men gitt en god mesotheliom deal, et vellykket melanom studie og kanskje avtale med IOvaxis så kan nok 4.5mrd være innen rekkevidde, til sammenligning er det kun 2X prisingen av NANO i dag OSE, men seff mye ønsketenkning

og, en ting til - har du ikke tro på hva selskapet driver med, hvorfor i all verden er man da inne ? derfor er de store aksjonærene stort sett inne over lang tid - GSI har dog økt betraktelig siste tiden

4 Likes

(Deleted)

5 Likes

Merck inks $394M takeover of oncolytic virus play Viralytics

The takeover will give Merck control of an oncolytic immunotherapy that Viralytics is testing in combination with Keytruda in early-phase trials.
Legg merke til ; early phase trials …

Merck inks $394M takeover of oncolytic virus play Viralytics | FierceBiotech

1987,
beklager at tall flyr hit og dit … kanskje en vakker dag :slight_smile:

2 Likes

Der stoppet du hjertet mitt. Jeg så på, i sanntid, da du postet det der.

1 Like

Synes aksjen klarte seg bra i dag.

VWAP 7,31 og opp 4.7 %.

Både BGBIO og PCIB falt 3 %, ULTIMO 1,6 %, så ingen sterk biotekdag generelt dette.

5 Likes