Det er selvsagt kjipt det her! Men hvis vi «optimistene»får rett, så er det jo det samme om kursen står på 6,80 eller 7,35, når meldingen kommer!
Får kanskje se på det som “seismisk aktivitet” som varsler et mulig kommende vulkanutbrudd nordover for Targovax aksjen.
Dagens kursutvikling tolker jeg som at noen gikk inn med mål om å sikre seg x antall aksjer til en pris i intervallet 7-8 kroner. Ved 7,85 var de ferdiglastet og da gikk luften ut for i dag. Selvfølgelig kjipt når vi alle sitter og venter på den store oppgangen, men en slik dagstopp viser hva folk er villige til å betale, og hvis dagstoppene blir høyere for hver gang vi ser noen shoppe så er det et veldig godt signal.
joda, det er rett Guny
og får danske aborum rett i sin prediksjon på 52 kr, så har vi fått så flotte meldinger at vi kan le hele veien til banken som det heter … men først må vi opp av grøfta, og da må vi få en løsning på emi-spøkelset, og hvor er aborum ? har dansken gitt opp håpet ?
Bianchi, det med seismisk aktivitet får meg tilbake til min tid i oljebransjen, det var jaggu lettere å finne olje/gass enn storeslem i bio-tek, selv om jeg har lykkes der en gang før … time will tell
Hva ligger i denne prediksjonen på 52 kr?
Ønsketenkning
Joda, det er ønsketenkning
men får TRVX full klaff fremover og unngår utvannende emi på en eller annen måte, så snakker dansken om mcap på 4.5 mrd - nøyaktig hvordan må han selv svare på
men gitt en god mesotheliom deal, et vellykket melanom studie og kanskje avtale med IOvaxis så kan nok 4.5mrd være innen rekkevidde, til sammenligning er det kun 2X prisingen av NANO i dag OSE, men seff mye ønsketenkning
og, en ting til - har du ikke tro på hva selskapet driver med, hvorfor i all verden er man da inne ? derfor er de store aksjonærene stort sett inne over lang tid - GSI har dog økt betraktelig siste tiden
(Deleted)
Merck inks $394M takeover of oncolytic virus play Viralytics
The takeover will give Merck control of an oncolytic immunotherapy that Viralytics is testing in combination with Keytruda in early-phase trials.
Legg merke til ; early phase trials …
Merck inks $394M takeover of oncolytic virus play Viralytics | FierceBiotech
1987,
beklager at tall flyr hit og dit … kanskje en vakker dag
Der stoppet du hjertet mitt. Jeg så på, i sanntid, da du postet det der.
Synes aksjen klarte seg bra i dag.
VWAP 7,31 og opp 4.7 %.
Både BGBIO og PCIB falt 3 %, ULTIMO 1,6 %, så ingen sterk biotekdag generelt dette.
Bra dag og avslutning, fikk plukka litt under 7 tallet og!
Tror og flere begynner å posisjonere seg for det som kommer nå
Alle ville vært superhappy med close over 7, før dagen i dag.
«We’re not happy. We’re superhappy!»
Positivt med avslutning på 7-tallet og på stigende kurs, tross alt.
+4,7% lar seg høre!
Underligt de endnu ikke har opdateret Company presentation til October?
Aagaard,
Oktober blir nok en viktig måned for TRVX, nå skal mesotheliom begynne å nærme seg 25 mnd MoS og Soug jobber/har jobbet med Merck om avtale, så har selskapet et meeeget interessant opplegg for melanom hvor studie opplegget snart er klart for offentliggjøring, Principal Investigator er valgt og det samme med studiestedene i US og EU. Samtidig har TRVX et “godt samarbeid” med FDA angående studie oppsett - spennende tider forut !
IOvaxis blir kun en god mulighet for Asia markedet, men her ligger US, her ligger EU og her ligger RoW klar for å utvide mulighetene IOvaxis øyner - en god bonus vil jeg si !
Gårsdagen var meget interessant.
Handelsmønsteret viser at vulkanen putrer og freser, og kan få utbrudd når som helst.
Mye robothandel, både opp og ned, men nok også ispedd en god dose FOMO.
En avklaring er på overtid.
I skrivende stund er ingen Company presentation for oktober fremlagt på Targovax sine nettsider. Så kan man spekulere i hvorfor?? Nærmer vi oss en skikkelig avklaring tro?
Kommer ikke den vanligvis i midten av mnd?
Spennende tankegang, men tror ikke vi skal legge all verdens med tanker i det September presentasjonen ble laget 06.09.2021, ref dokumentet som ligger ute.
Når det er sagt håper jeg (og tror) det kommer noen hyggelig nyheter om ikke lenge
Joda, riktig det. Men det er mye som sannsynligvis avklares nå innen relativt kort tidshorisont. Og poenget er at det på en eller annen måte vil bli presentert samlet. Gitt det faktum av alt som er i spill nå. Min tolkning selvfølgelig