Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Bra dag og avslutning, fikk plukka litt under 7 tallet og!
Tror og flere begynner å posisjonere seg for det som kommer nå :blush:

2 Likes

Alle ville vært superhappy med close over 7, før dagen i dag.

«We’re not happy. We’re superhappy!» :crazy_face:

Positivt med avslutning på 7-tallet og på stigende kurs, tross alt.
+4,7% lar seg høre!

15 Likes

Underligt de endnu ikke har opdateret Company presentation til October?

Aagaard,
Oktober blir nok en viktig måned for TRVX, nå skal mesotheliom begynne å nærme seg 25 mnd MoS og Soug jobber/har jobbet med Merck om avtale, så har selskapet et meeeget interessant opplegg for melanom hvor studie opplegget snart er klart for offentliggjøring, Principal Investigator er valgt og det samme med studiestedene i US og EU. Samtidig har TRVX et “godt samarbeid” med FDA angående studie oppsett - spennende tider forut !
IOvaxis blir kun en god mulighet for Asia markedet, men her ligger US, her ligger EU og her ligger RoW klar for å utvide mulighetene IOvaxis øyner - en god bonus vil jeg si !

15 Likes

Gårsdagen var meget interessant.
Handelsmønsteret viser at vulkanen putrer og freser, og kan få utbrudd når som helst.
Mye robothandel, både opp og ned, men nok også ispedd en god dose FOMO. :sunglasses:

En avklaring er på overtid.

5 Likes

I skrivende stund er ingen Company presentation for oktober fremlagt på Targovax sine nettsider. Så kan man spekulere i hvorfor?? Nærmer vi oss en skikkelig avklaring tro? :sweat_smile: :sweat_smile: :trophy:

4 Likes

Kommer ikke den vanligvis i midten av mnd?

Spennende tankegang, men tror ikke vi skal legge all verdens med tanker i det :wink: September presentasjonen ble laget 06.09.2021, ref dokumentet som ligger ute.

2109

Når det er sagt håper jeg (og tror) det kommer noen hyggelig nyheter om ikke lenge :slight_smile:

1 Like

Joda, riktig det. Men det er mye som sannsynligvis avklares nå innen relativt kort tidshorisont. Og poenget er at det på en eller annen måte vil bli presentert samlet. Gitt det faktum av alt som er i spill nå. Min tolkning selvfølgelig :thinking:

2 Likes

Ca halvparten av Norge har høstferie denne uka. Den andre halvdelen har høstferie neste uke.

Uke 40

  • Agder
  • Oslo
  • Viken
  • Troms og Finnmark
  • Nordland : Fri f.o.m. onsdag 6. oktober t.o.m fredag 8. oktober
  • Svalbard : Fri f.o.m. fredag 8. oktober t.o.m. tirsdag 12. oktober
1 Like

Vanskelig å være uenig i det :slight_smile: Tror tiden for inngang (for de som ikke har lastet opp) krymper med hver dag og time som går.

Jada, selvfølgelig kan det komme en emi og noe kortvarig turbulens, men personlig tror jeg videre studier blir finansiert på annen måte, og at Trvx sitter meget komfortabelt til :chart_with_upwards_trend:

2 Likes

de som får papiret 1 kr rimeligere enn i går må jo være fornøyde - hva selger algo ‘tenker’ på vet ikke jeg, men at det kun er TA som er ‘‘guden’’ er jo hevet over tvil, for de følger på som en hjortelus flue !!

1 Like

Ja de som styrer kursen storkoser seg nå🤕

1 Like

Jeg skjønner ikke helt det med at det skal være “styring av kursen” og “roboter som koser seg”. Omsetningen er jo fortsatt så lav at selv om du klarer å styre kursen ned til 6,80 så vil den sprette opp igjen i samme sekund som du begynner å kjøpe noe volum. Det var vel det vi så i går, hva som skjer med kursen når noen har bestemt seg for å kjøpe et gitt antall aksjer. Men selvfølgelig, det kan kanskje være noe å tjene på at kursen er lav ved start slik at selgerne blir tatt på sengen.

1 Like

Ser poengene dine. Jeg har vært i papiret siden tidlig 2018 og mitt inntrykk underveis er at aksjen styres og kontrolleres. Vel, understreker at dette kun er min oppfatning. Det jeg tror mest på er at selskapet står foran en ny tid med helt andre kurser​:blush::trophy:

Soug skal på Radium neste uke.

3 Likes

Det er kjedelig med kursen nå, men det kan virke som at et vist meglerhus har kjøpt det h*n skal ha og muligens ønsker en mer stabil/ høyere kurs og behovet for en lav er borte…? :face_with_monocle:
Det som er ganske sikkert er at i den nærmeste fremtid ( kanskje innen en uke) får vi tildelt et nytt patent, dette patentet omhandler samarbeidet med Leidos, hva dette bringer blir veldig spennende å følge.

(Forrige patent brukte ca 1 mnd. Ifra intention to grant til granted)
Dette patentet fikk I.T.G- 13/9.

Vi har fortsatt en høyere kurs enn forrige uke og det er det lett å glemme, vi har også sett at kjøperene er her.
Så ser frem til mye kursdrivende og avklarende meldinger nå i oktober.

7 Likes

Han stiller ikke på radforsk uten at nyheter er sluppet i forkant. Hva skal han da snakke om?

2 Likes

Det har blitt publisert en studie på T-vec som neoadjuvant behandling i melanom:


ONCOS-102 bør i teorien klare å få de samme resultatene, men targovax ligger jo langt bak med studiene sine.
https://www.nature.com/articles/s41591-021-01510-7

Er vel litt vanskelig å sammenligne denne studien med targovax sin, da targovax sin studie omhandlet refractory melanoma ?
Behandling etter at Keytruda sluttet å fungere.

Resultatene som Oncos gir er vel egentlig ganske så utrolige og Oncos i 1/2 L behandling muligens hadde satt standarden sammen med en CPI, så selv med en tidlig data lesning som vel og merke inkluderer abscopal effekt- så holder jeg med min hobby interesse for biotek en god knapp på Targovax.

12 Likes