Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Klart slike resultater blir lagt til når de tross alt er best i verden :star_struck: #abscopal :exploding_head:


Flott å få poengtert at Oncos ikke kun fungerer med Keytruda ( pembrolizumab), men kan kombineres med fler :star:

26 Likes

Targovax og dual listing.
I og med at det nevnes i stillingsutlysningen til ny CFO, så er det vel fair å kalle det mer enn kun spekulasjoner. Det er noe som selskapet ønsker å arbeide helt konkret med.

7 Likes

Når de noteres på USA børsen, så kan de vel gjerne kjøre en emisjon? Er det gjerne derfor en emisjon ikke har komt enda?

Håper de da har tenkt på å slippe noen gode nyheter før det, og dermed få litt interesse og pris pump :crossed_fingers:t3:

EDIT: var ikke ment som svar på deg aol :man_shrugging:

1 Like

(Deleted)

3 Likes

Det spørs om notering på NYSE, NASDAQ eller annen arena kan gjennomføres med dagens kontantbeholdning som utgangspunkt. Det renner ut mye penger og tid i forbindelse med planlegging og tilrettelegging.

1 Like

Da var i det minste eventene oppdatert på hjemmesiden :slightly_smiling_face:


2 Likes
2 Likes

Altså ingen Soug på radforsk denne uka. Torbjørn F er jeg ferdig med.

1 Like

Måtte utsettes til senere i høst, ukjent grunn… :face_with_monocle:

3 Likes

MCap på TRVX nå ; $60-70 mill

  • Class leading results
  • Abscopal og systemisk effekt
    ikke rart ledelse og styre vurderer listing på annen børs - NYSE (?)
    hadde selskapet vært amerikansk ville prisingen vært totalt annerledes
    OSE evner ikke å se andre problemer enn småfinans for å dra studier gjennom fase II etter tett dialog med FDA (slik det er formulert)
    kan styre og ledelse ikke få inn finansiell støtte på det som er oppnådd må man undre seg om jobben er tilfredsstillende utført
    i mellomtiden sklir aksjen ned i grøften styrt av kjølig innstilte algo setup’s
3 Likes

Ja. Mulig de «tester» patentet før de slår til på opsjonen.
Failer patentet i testen tenker de kanskje å kjøre igang noe uten TRVX lisens evt å la vær å bruke opsjon.

1 Like

Nå har Iovaxis fått frist for å utøve opsjonen nå i oktober, det kom et nytt tillegg i patent saken tidligere idag , som har gitt Targovax svarfrist på 4 måneder.
Noen som har noen tanker rundt, om tidsfristen til Iovaxis skulle utløpe?
Patentet er solid på de viktigste punktene som har betydning, det ville vært en dårlig business strategi av Iovaxis om opsjonen skulle utløpe på bekostningen av utprøving av et patent som i bunn og grunn burde dekke behovet ifra før av.
Dette er jo tross alt andre gang patentet skal opp i høring, forrige gang så fikk jo Targovax styrket det…

Ser heller at dette er en større aktør innen samme forsking, som nå sitter med store problemer rundt patentet, men det et min mening…. :slightly_smiling_face:

Det skal sies at Ras-forskingen som Targovax’s TG- vaksiner utforskes på gjelder 20-30% av alle typer kreft, klart det er mange konkurrenter om plassen… dette er jo enormt :exploding_head:

5 Likes

(Deleted)

2 Likes

(Deleted)

selvfølgelig kan de ikke gjøre annen notering slik situasjonen er i dag
ikke bare må de ha en finansiell løsning på plass, trolig må de også få et dypere samarbeid med BP for å klare dette. En notering f.eks på NYSE kan ikke gjøres på ‘egen hånd’, de må ha noe å pynte bildet med,
derfor
er det interessant at den nye CFO har som arbeidsoppgave b.l.a å jobbe med parallell listing … :smiley:

2 Likes

Soug: “vi kan jo ikke gi det bort heller…”.

Man skal være forsiktig i å legge for mye i enkelte utsagn, men dette virker jo som en aldri så liten forsnakkelse. Og det er nærliggende å tro at den ikke er tatt ut av løse luften, men har opphav i NOE.

Jeg tror Targovax-ledelsen har en god formening om hvem som står bak utfordringen av patentet. :thinking:

7 Likes

jeg tror Helme’s fine oversikt på pasientene og deres sannsynlige mOS på 25 mnd i meso kan oppnås i okt/nov eller senest i desember - om ikke vil vi få melding om oppnådd mOS på 23.8 mnd eller bedre innen den tid
når melding om mOS på meso blir kunngjort - det er da vi må håpe at det følger med en saftig avtale, og at ledelsen og styret ikke har følt seg tvunget til ‘å gi bort’ noe som helst

  • de bør som oss ha Pandion oppkjøpet klart i pannebrasken - det sagt er det oppsiktsvekkende at kapital enda ikke er hentet
  • noe er på gang - og OSE stoler på robot algo innstillinger …
  • markedet har alltid rett, men kun til de tar feil og re-orienterer seg
6 Likes

@RubenAyala eller @BioMed dere hadde sikkert delt om det var var oppdatering, men spør likeså…
Vet du om det har kommet noen endringer ift. iov-03/04 søknaden til NMPA eller CDE som du delte for en stund tilbake ?


Linkene delt tidligere fungerer ikke lenger og min forståelse av kinesisk er så som så,kan en trygt si… :woozy_face:

3 Likes

Jeg er ikke like på som før. Verken som aksjonær eller PI :grinning:, men det siste jeg fikk bekreftet er at det var et møte mellom IOvaxis/CDE i april/mai i år. Tema ukjent. Ser ellers at noen spekulerer i om IOVaxis har en finger med i spillet om patentet som pågår. Hva vet jeg, men gjelder ikke dette patentet EU ? IOVaxis har opsjon for Kina+, så hva er parallellen/koblingen ?

2 Likes

Det var synd, du fant mye god info… :relaxed:
Angående møte:


Vis en tar dette til grunne, 6mnd. Ifra april/mai, det begynner vel brått å nærme seg?
Jeg selv ser ikke koblingen med patentet, så sitter med oppfatning av at det er en annen stor aktør…

  • kanskje på tide å komme seg inn i varmen igjen? :wink::nerd_face:
6 Likes