Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Har vurdert det ja, men sitter foreløpig i ro inntil det kommer en fundamental avklaring med en tydelig retning.

1 Like

Tror heller dette er grunnen til utsettelsene, enn at patentet «testes» av Iovaxis


Det passer iallfall usedvanlig godt med tidsfristen som er gitt … tilfeldig?

2 Likes

Ser på handelsloggen at det ble solgt mange aksjer mellom kl 08:28 og 09:00, B.l.a. 20k til kr 7,60kr😳 Hvordan er det mulig?

1 Like
1 Like

1 Like

Kan det være tilbakelevering av short, totalt 54018 aksjer?

image

1 Like

fikk ikke med meg at det gikk gjennom men så ordren i boka i dag og stussa litt på at det var tydelig kjøpsordre på 7,60 før åpning idag. Ser det jo nå at det gikk igjennom utenfor åpningstid.

2 Likes

7,60, ja. Førhandelen. :roll_eyes:

Noen får lov til å handle utenom børsens åpningstid, både før og etter. Det kan jo ikke være likt for alle.

Klarer ikke å logge meg inn på nettsiden.
Ser ut som du må være VIP for å kunne logg inn.

Basert på bilde til høyre, mistenker jeg at det er framgang på dette.

4 Likes

Jeg fikk det til en gang for lenge siden med fiktivt kinesisk nummer og fiktiv jobb i et kinesisk biotech, men husker jeg brukte mye tid på det, men trialen har gått ut nå…

3 Likes

Lurer på om jeg husker feil, og at møtet mellom IOVaxis og CDE som jeg refererte til var i feb/mars i år. Beklager det. Prøver å finne ut av det.

2 Likes

Er jeg den eneste der undrer mig over, at der endnu ikke er kommet en opdateret oktober præsentation? I dag er det d. 13. oktober??

2 Likes

Når bruker den å bli oppdatert? helt i starten av ny mnd?

1 Like

Normalt indenfor 3-5 dage efter månedsskifte

3 Likes

kan hende de er opptatt med andre ting for tiden som er viktigere? :slightly_smiling_face:

1 Like

Eller afventer vigtige data? Soug har åbenbart også udsat sin deltagelse i Radforsk podcast til senere…

4 Likes

Dette prospektet er noen år nå (2017 tror jeg) men omfattende og interessant.
Feks side 43 kapittel 7.2 ellr feks 7.4 history opp til 2017. pluss mye annet.

Selskapet oser formelig av kvalitet og seriøsitet men akkkk ,hva betyr vel det så lenge kapitaliseringen ikke er vedtatt / opplest og glemt :slight_smile:
Jeg har hver gang jeg har investert i dette selskaet tapt penger og det etter mine forhold betydelige summer men står på med godt humør for før eller siden kommer denne.
Kombinasjonen 70K +++aksjer med stykkpris ca 8,8 nok virker sammen med alle de gode dataene fra flere studier bør ha potensiale / mulighet til å gjøre meg til et populært familiemedlem når testamentet leses opp :slight_smile:

Når en ser at biotec-sektoren kan skape formuer av klasse som i dag så står vi kanskje forran en sektor som våkner til live?

:alien:

9 Likes

Håber du bliver populær i familien før testamentet læses op😅 Jeg tror 2021/22 bliver make it or brake it for Targovax….

Har selv en gennemsnitskurs noget højere end din, men det er ligegyldigt hvis de lykkes med det de har gang i - og det tror jeg faktisk at de gør….

5 Likes

Samme opplegg i dag. Lå ca. 30.000 på 7,80.

Edit: Ser nå at rundt 200.000 aksjer er omsatt allerede. Fra ca.7kr til 7,80.

2 Likes

Sikkert noen her inne som kan gi en forklaring på hva som mulig foregår. Noen som melder seg??

2 Likes