Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Det er faktisk ikke handler i det hele tatt - kun ordrer som legges inn mellom 08:15 og 09:00.

1 Like

Er da vel handler dette ? ( fra igår) :face_with_monocle:

1 Like

var reelle handler dette igår ja før åpning, så ut som samme skulle skje i dag før åpning men gikk ingenting i handelsloggen såvidt jeg kunne se idag tidlig.

Jeg kontaktet DnB og de sa det ikke var handler, kun ordrer i før-auksjonen.

Det gir heller ingen mening at noen skulle kjøpe 20k aksjer til 7.60.

3 Likes

gir ingen mening at det ikke var handler heller da det står registrert i handelsloggen at det er utført

Jeg har sjekket de MTF’er jeg har tilgang til og det finnes ikke spor av noen handler der heller. Så spørs om det ikke er noe bugg i DnB sin nettløsning om disse vises som handler.

Det er kun DnB som viser det på denne måten. Ingen andre har registrert “handlene”. Hvis noen summerer opp tviler jeg på de er inkludert under dagens akkumulerte omsetning hos DnB heller.

Hvis noen vil tro noe annet får det være deres sak.

7 Likes

ok, om det er en bug fra Dnb sin side så er det jo synd og misvisende ja.

2 Likes

Fint at det oppklares :grin: :+1:

2 Likes

Enig ,takk Haltopen for å ha oppklart dette! :+1:

Nå som pengene varer skarve 3-4 måneder til (ekskludert $3m fra IOVaxis) er det greit med fokus på det essensielle:) Har jeg forstått dette riktig?

Melanoma:

• Class leading resultater så langt
  • abscopal effekt
  • Stor og kostbar multi-cohort studie med flere mulige ruter bla. registreringsstudie for refractory melanoma (de som pr i dag er “dødsdømte”) samt for førstelinje - som de har blitt anbefalt av FDA å gå for [@solskimm]
  • Pågående samtaler med studiepartnere
  • Første pasient 1H2022
  • Fast Track Designation
  • Åpenbare partnerkandidater: AZ (Durvalumab), Merck (Keytruda) og BMS (Opdivo) [@solskimm]

Meso:

• Her har de fantastiske resulater med SoC + Oncos-102 (class leading), her vil det være naturlig å putte på en CPI / PD-1 hemmer. Kanskje det kan føre til abscopal effekt her også? [@solskimm]
  • Final mOS (senest?) desember 2021
  • Forskerteamet ser på ulike alternativer for å finne den “perfekte” kombinasjons-partneren
  • Pågående dialog med aktuelle selskaper
  • Fast Track designation
  • Har de gitt noen indikasjoner på fremtidige milepæler her?
  • Åpenbare partnerkandidater: AZ (Durvalumab), Merck (Keytruda) og BMS (Opdivo) [@solskimm]

Metastatic Colorectal Cancer

• Finansiert av CRI og styrt av Ludwig Cancer Research
  • Kombinasjon med anti PDL1 (Durvalumab)
  • Ferdig rekruttert juni 2021
  • Kliniske data ventet 1H2022

TG

• IOVaxxis lisensopsjon for Kina og Singapore
  • Valo Therapeautics: pre-klinisk forskning med peptid coating
  • Åpen for flere partnere

Next Gen

• Papyrus: Kombinasjon med RTK Inhibitor
  • Leidos: Microtide™ checkpoint peptides
  • Oncos 211 ?

Emisjon:

• 40% utvidelse av aksjekapital på disse kursnivåer vil gi litt over 200 millioner nok
  • Vil gi arbeidsro rundt ett år frem i tid?
  • Ekstraordinær GF for større emisjoner

Partnere

• Co-development partner med betaling av studiet, eller deler av studie.
  • Lisenspartner: up front betaling og utlisensiering av produkt

Nøkternt sett vil det være realistisk med emisjon pluss co-development partner for Melanoma. Ideelt sett vil en da først annonsere studieoppsett og partner(e) for deretter å kjøre en emison på høyere kurser. Skjer det i motsatt rekkefølge vil det være særdeles skuffende for dagens aksjonærer.

Optimistisk sett: lisenspartner med betydelig up-front betaling. Det kan skje for en av indikasjonene, eller begge. I tillegg kan en opsjon for ONCOS 211 inkluderes i dealen?

Melanoma og Meso utelukker ikke hverandre og en kan derfor ende opp med en kombinasjon av emisjon, co-development, og lisenspartner. Eller?

30 Likes

Der er det beskrevet over, utfallet for Targovax fremover. Hvilken vei vil dette gå? Venter i en blanding av skrekk og glede på resultatet. Så greit å bli påminnet om dette:

“I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.” - Frank Herbert

9 Likes

Med tanke på innlegget til @Haltopen er det også greit å ha friskt i minnet det som ble skrevet her inne for en tid tilbake siden, men ble slettet igjen etter kort tid (forfatter er @wellsembargo, men tok vare på innlegget. Her er deler av det):

Keytruda fyller ut PD1 feltet, men hva tenker man med aCTLA4?

Hvis man dukker litt inn i materien så ser man en ganske fascinerende nærkamp mellom Merck på den ene siden, som kjemper for sin største blockbuster, og BMS på den andre siden, som kjøre frem Opdivo (PD1) og Yervoy (aCTLA4). Kampen hetet seg så mye opp at Merck gikk til det skritt å inkludere Yervoy i en (av sine mange) Keytruda-studier, kun for å bevise at Yervoy trolig ikke gir noen ekstra gevinst for lungekreft-pasienter (first-line NSCLC) - utover å øke toxicity.

Knock-out i favør av Merck kom 10. november ifjor:

Merck’s bid to bump Bristol’s Yervoy succeeds | Evaluate

Merck & Co could not have hoped for a better outcome from Keynote-598, a trial that asked whether giving Bristol Myers Squibb’s anti-CTLA-4 MAb, Yervoy, on top of Merck’s Keytruda in first-line NSCLC would add anything. No, is the answer, apart from additional toxicities: the trial was stopped for futility and patients advised to discontinue Yervoy.

Så hva er det Merck selv holder på med på aCTLA4 området? Quavonlimab som de bl.a. kjører frem i kombo med Keytruda i en ny fase 3 studie (first-line treatment in patients with advanced NSCLC). Resultatene fra fase 1/2 (134 pax) ble annonsert i oktober ifjor og det ble nesten “killer blow” mot BMS, som nå sliter med toxicity for sin egen aCTLA4.

Men det mest interessante for vår del er kanskje median PFS for denne Merck-komboen: på det beste klarte Merck å levere 7.8 mnd. Og onocs leverer som kjent 9.8 mnd, alene, i meso-studien.

Og: Merck klarte da bare å levere median OS på 18.1 mnd med sin kombo, på dosen som ga høyest median PFS. Og oncos, ja der vet vi allerede at median OS ligger på minst 21.9 mnd og kanskje opp mot 25 mnd.

Er det da helt far-fetched å tro at Merck i sin intense nærkamp mot erkerivalen BMS, der de kjører ned motparten med 568 stakkars pasienter for å bevise at Yervoy ikke har noen verdi, og med det viser at de åpenbart er villige til å kaste alt mot BMS - including the kitchen-sink; er det virkelig far-fetched at Merck ikke har en viss interesse av å se om oncos kan føre til enda bedre kombo-resultater i lys av det oncos allerede har prestert? Det står vel ikke akkurat på pengene. Og oncos har ikke akkurat toxicity-problemer. Og partene kjenner hverandre over lang tid, helt fra den opprinnelige samarbeidsavtalen de inngikk ifjor sommer.

Ser vi derfor konturene av forhandlinger mellom Merck og TRVX i den oppdaterte selskapspresentasjonen for september der de nå har utvidet “battle-map” til melanom og kombo PD1 og aCTLA4? Oncos + Keytruda + Quavonlimab?

Det hadde vært utrolig gøy om vi blir en del av en virkelig stor BP-nærkamp og på flere studiefelt.

18 Likes

@Snoeffelen som jeg har skjønt er du en kyndig person i biotek, har du noen betraktninger rundt Targovax om dagen? Hadde satt veldig stor pris på hva du mener om selskapet og dataene hittil og evt hva man kan forvente videre sett med dine øyne. På forhånd takk.

5 Likes

@Roc

Mens vi venter på en forhåpentligvis godmelding hadde det vært interessant med en kommentar fra deg også (hvis du har noen tanker ang. Targovax).

Best in class på refractory melanoma med abscopal effekt.
Best in class mOS på mesothelioma.

5 Likes

Hei @Tdog

Hyggelig at du spør. Jeg har veldig overfladisk kunnskap om Targovax, så jeg ikke rett person til å kommentere.

Jeg synes selskapet er veldig lavt priset ifht stadiet og data. Selv for å være et norsk selskap så er dette billig. Kjenner ikke historien, men har en antakelse av at caset ikke hadde vært like lovende hadde ikke checkpointhemmere entret onkologispacet. Vaksinen alene uten CPI er jeg mer skeptisk til. Ellers synes jeg ledelsen og styret virker kompetent.

Sorry, har nok ikke mer spesifikk kommentar enn dette. Håper selskapet får det til :blush:

12 Likes

Håper på gode nyheter i neste uke! God helg ønskes til alle sammen :grin: :beer: :grin:

17 Likes

Har også en fornemmelse af, at næste uge byder på nyheder🙏 Endnu ingen oktober presentation…

8 Likes

Hmmm….14 dages tavshed og ingen opdatering på Company presentation…

Hvad tænker I??

1 Like

Den tid kommer… i mellomtiden kan en jo komme på spørsmål til konferansen i Danmark på onsdag - vis en skulle ha noen :slightly_smiling_face:

2 Likes