Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Streames den?

1 Like

Jeg tenker ett av to scenarioer:

1. Det er forhandlinger på gang som kan løfte kursen meget. Siden de ikke kan komme med usannheter i presentasjonene, så er det stille.
  2. “Det brenner på dass”, og bare et spørsmål om tid før aksjene går på opphørssalg.
    Spennende dager!
2 Likes

Det var sikkert bare Torbjørn som hadde tilgang til presentasjon😉

Mulig denne kun vil bli presentert på konferansen, men et referat vil sikkert bli gitt… kan jo ta seg en tur med denne? :passenger_ship:

1 Like

Så fik vi bestilt billet til denne konference, flere interessante firmaer er på - men deltager dog mest, nu når Targovax bevæger sig over vandet til Danmark :slight_smile:

Atter - er rimelig sikker på at der er noget i gære, ellers så ville en eller anden form for indhentning af likvider (evt. emmision, partner, andet) nok have været plads, da de vist ikke tidligere har ligget med så “slunken” kasse, ligger vel med omkring 40-45 mill i kassen dags dato, og med nyansættelserne så er forbruget vel stadig omkring 8-9 mill. om måneden.

Men med mOS på vej (helst i december) og i det hele taget med så gode data der i 2021 er blevet lagt frem - så kan jeg ikke forestille mig, at der ingen interesse er fra anden side.

Vi får næppe ret meget nyt præsenteret, men ser alligevel frem til at se dem præsentere - og ikke mindst tage chancen for at få en kort snak med dem bagefter, hvis muligt…

21 Likes

Noen som vil mene noe om de siste ansettelsene, og at de gjøres på nærmest “tom kasse”?

I mitt hode tyder det på at finansene ikke bekymrer ledelsen. Og dersom de skulle kjørt en emisjon, hvorfor har de ikke gjort det på høyere kurser, for flere måneder siden?
De har hatt flere anledninger til dette.

4 Likes

Jeg tenker nyansettelser ikke har så mye å si på timingen av kapitalbehovet. Et par millioner fra eller til utgjør vel ikke allverden i den store sammenheng når det trengs flere hundre millioner til videre studier.

Med det sagt er det ikke akkurat er svakhetstegn at de ansetter produksjonsdirektør på dette stadiet, eller er dette vanlig?

3 Likes

Skulle gjerne visst hvorfor de ikke ansetter ny CFO…

1 Like

De søger pt. en ny CFO, jf. hjemmesiden.

1 Like

Til børsnoterte selskap søker man vanligvis ikke etter egnede kandidater. Det rekrutteres vanligvis direkte. Poenget er vel også hvorfor stillingen ikke er besatt.

2 Likes

Som jeg skrev i forrige uke så skulle jeg sjekke dette. Har bladd gjennom gamle notater, og fulgt opp kontakten som jeg hadde. IOVaxis ba om et møte med CDE 3. februar i år.

image

Dette er det man kaller et “Class II-meeting”:

According to the Management of Drug Technical Review Communication, class II meetings refer to the meeting for innovative drugs in the key stages of research and development, mainly including the following cases:

1. pre-application meeting for phase I clinical trials to address major technical issues prior to the first submission of the clinical trial application, including but not limited to the following issues for discussion: whether existing research data adequately support the proposed Phase I clinical trial; whether the risk of clinical trial subjects can be controlled.
  1. Meeting before the end of Phase II clinical trial/pre-start of Phase III clinical trial to address major technical issues after the end of Phase II clinical trial and before the start of the critical Phase III clinical trial, including but not limited to the following issues: whether the existing research data adequately support the proposed Phase III clinical trial; evaluation of the Phase III clinical trial plan and clinical trial protocol.

2. Meeting before NDA application to discuss whether the existing study data meet the requirements for marketing a new drug, including but not limited to the following issues: whether the existing study data adequately support the new drug marketing application.

3. Risk assessment and control meeting, in order to assess and control the post-marketing risks of the drug, before approving the new drug for marketing, to discuss the adequacy and controllability of the post-marketing risk control of the drug.

Etter dette så har det ikke vært mulig å finne nye spor i databasen hos CDE som er åpen for publikum.

9 Likes

Helt enig. Mon ikke Erik og Soug kan være stand-in CFO for en stund ? De har trods alt begge haft rollen før. Indtil den fremtidige finansiering er på plads…

Nærmere og nærmere en avklaring på planen fremover nå… Det meste er nok klart innad i Targovax, men mon tro om de ikke venter på noen siste avklaringer og detaljer før det hele presenteres. Håper vi alle får en skikkelig fin reise i aksjen fremover​:trophy::trophy::trophy:

5 Likes

Med ATH i antall aksjer i TRVX, er jeg så nyhetshungrig at jeg jeg måtte se Q2 om igjen i går kveld. Jeg får ikke pengelensvibber av webcasten, men tvert imot en følelse av at dette vil ende hyggelig.

3 Likes

Skrev mail til Renate for 5 dager siden og etterspurte presentasjon for oktober på hjemmesiden. Bruker å få svar dagen etter eller senest 2 fra henne tidligere, uvanlig stille derfra nå. Flere som har vært i kontakt med de ?

3 Likes

Var i kontakt med henne i forrige uke angående mangel av events på hjemmesiden (som ble lgt ut omgående) og deretter radforsk. Svarte innen 2 timer begge gangene, men sluttet å svare da jeg spurte mer inngående angående utsettelsen av radforsk.

Kanskje de har quiet period i forkant av Q3?

1 Like

Sitter på et meget bra antall TRVX selv. Min største investering noensinne når det gjelder Targo. Men føler meg trygg på at det kommer gode nyheter innen rimelig kort tid. Emisjon…nei,men en partner/oppkjøp JA.
CEO Ø. Soug selger nok ikke selskpet for en billig sum han er for flink til det!
:moneybag:
Lykke til.

5 Likes

Jeg begynner å miste min tålmodighet. Snart må Soug presentere partneravtale før kassene går tomt, og snart er tomt. Det betyr lite hvor fantastisk er Oncos, enten big pharma må finansiere studiene eller aksjonærene.

Skjerm, det er ikke nå tidspunkt for å miste tålmodighet - regner med at alt faller på plass innen utgangen av november trolig noe før …
Frustrert får du da være, men ikke på ledelse og styre, men på OSE’s prising av aksjen hvor algo styrer hele ‘showet’, og disse algo’ene slipper vi ikke unna før selskapets strategi er innfridd.
Hold ut, og følg ikke med på øre-gnikkingen, vi må vente på kr galoppen !

7 Likes

Økonomisk Ugebrev’s Life Science Investor conference
Date: 20 October 2021
Presenter: Lone Ottesen (CDO)
Time: 14:35 CET

Next Gen Immuno-Oncology Virtual Conference-UK/EU Edition
Date: 26 October 2021
Presenter: Victor Levitsky (CSO)
Time: 17:45 CET

Oncolytic Virotherapy Summit
Date: 28 October 2021
Presenter: Erik Digman Wiklund (CBO)
Time: 09:30 EDT / 15:30 CET

3 konferanser på en uke. Har det vært gjort i det siste?

1 Like