Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Helt enig. Mon ikke Erik og Soug kan være stand-in CFO for en stund ? De har trods alt begge haft rollen før. Indtil den fremtidige finansiering er på plads…

Nærmere og nærmere en avklaring på planen fremover nå… Det meste er nok klart innad i Targovax, men mon tro om de ikke venter på noen siste avklaringer og detaljer før det hele presenteres. Håper vi alle får en skikkelig fin reise i aksjen fremover​:trophy::trophy::trophy:

5 Likes

Med ATH i antall aksjer i TRVX, er jeg så nyhetshungrig at jeg jeg måtte se Q2 om igjen i går kveld. Jeg får ikke pengelensvibber av webcasten, men tvert imot en følelse av at dette vil ende hyggelig.

3 Likes

Skrev mail til Renate for 5 dager siden og etterspurte presentasjon for oktober på hjemmesiden. Bruker å få svar dagen etter eller senest 2 fra henne tidligere, uvanlig stille derfra nå. Flere som har vært i kontakt med de ?

3 Likes

Var i kontakt med henne i forrige uke angående mangel av events på hjemmesiden (som ble lgt ut omgående) og deretter radforsk. Svarte innen 2 timer begge gangene, men sluttet å svare da jeg spurte mer inngående angående utsettelsen av radforsk.

Kanskje de har quiet period i forkant av Q3?

1 Like

Sitter på et meget bra antall TRVX selv. Min største investering noensinne når det gjelder Targo. Men føler meg trygg på at det kommer gode nyheter innen rimelig kort tid. Emisjon…nei,men en partner/oppkjøp JA.
CEO Ø. Soug selger nok ikke selskpet for en billig sum han er for flink til det!
:moneybag:
Lykke til.

5 Likes

Jeg begynner å miste min tålmodighet. Snart må Soug presentere partneravtale før kassene går tomt, og snart er tomt. Det betyr lite hvor fantastisk er Oncos, enten big pharma må finansiere studiene eller aksjonærene.

Skjerm, det er ikke nå tidspunkt for å miste tålmodighet - regner med at alt faller på plass innen utgangen av november trolig noe før …
Frustrert får du da være, men ikke på ledelse og styre, men på OSE’s prising av aksjen hvor algo styrer hele ‘showet’, og disse algo’ene slipper vi ikke unna før selskapets strategi er innfridd.
Hold ut, og følg ikke med på øre-gnikkingen, vi må vente på kr galoppen !

7 Likes

Økonomisk Ugebrev’s Life Science Investor conference
Date: 20 October 2021
Presenter: Lone Ottesen (CDO)
Time: 14:35 CET

Next Gen Immuno-Oncology Virtual Conference-UK/EU Edition
Date: 26 October 2021
Presenter: Victor Levitsky (CSO)
Time: 17:45 CET

Oncolytic Virotherapy Summit
Date: 28 October 2021
Presenter: Erik Digman Wiklund (CBO)
Time: 09:30 EDT / 15:30 CET

3 konferanser på en uke. Har det vært gjort i det siste?

1 Like

Det er vel kanskje litt tilfeldig at de er så tett, er jo viktig å være på de som er relevante.

1 Like

make them last pennies count

1 Like

Da ble det som flere her inne ønsket; Soug forlater CEO-stolen, og blir (interim) CFO og spesialrådgiver.

Overraskende med Wiklund som ny sjef? Hva tenker dere om det?

Dr. Erik Digman Wiklund said: “I am very excited to be entrusted with the
opportunity to lead Targovax into the next stage of development. The ONCOS-102
program has set us up with a unique, clinically validated platform system, and I
believe we are in a great position to expand beyond ONCOS-102 to build a
pipeline of novel, cutting edge product candidates. I am especially excited to
explore the potential for utilizing ONCOS as a delivery tool for novel RNA
concepts, where we intend to move into the emerging space of circular RNA that
has recently attracted significant interest from both industry and investors. In
parallel, we continue planning for the ONCOS-102 platform trial in anti
-PD1refractory melanoma, and we are in active discussions with prospective
collaboration partners who have complementary therapeutics that may act
synergistically with ONCOS-102”.

RNA: Er dette også nytt eller har det blitt nevnt før?

4 Likes

Først Furuseth og så dette tyder vel ikke på en spesielt harmonisk og samkjørt ledergruppe. Personlig er ikke jeg fan av ØS, men uansett ikke noe godt tegn dette her.

1 Like

Hvorfor er det negativt? ØS forblir i selskapet.

Øystein Soug, will remain with the company following the
appointment of Dr. Wiklund. Mr. Soug will act as a special advisor and also
serve as interim CFO providing important strategic and management continuum for
the company.

1 Like

hmm, vet ikke helt om jeg likte at Soug går fra CEO rolle her. Tenker det handler om hva styret har hatt av forventninger og at dette ikke har blitt møtt.

Det har vært mange lovord fra ØS uten at det har innfridd og selskapet sitter fortsatt uten noen forutsigbarhet i forhold til videre finansiering - han har ikke levert, så enkelt er det.

1 Like

Det kan være good news også, Trvx er på vei inn i en ny fase og det gjøres omrokkeringer for å møte den nye hverdagen.

1 Like

I mine øyne er dette det smarteste Targo har gjort på lenge. Wiklund er ekstremt kompetent, og har alle egenskapene som skal til for å lede dette videre.

11 Likes

Kan jo ikke være noen tvil om at TRVX snart går inn i en annen hverdag (ny fase/nytt regime?), og at dette er en del av det. Men hva ?

2 Likes

Det store spørsmålet for min del er hvorfor har ikke ØS klart å selge inn produkter som er “best in class” og fått etablert en partneravtale?

2 Likes