Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Ja, det var mitt neste spørsmål…hva med de andre “armene” ?

1 Like

15 k’s tatt her i dag …
markedet er på en snurr :ferris_wheel:

1 Like

Kan være greit med noen lodd nå kanskje :sweat_smile:

2 Likes

Det er de andre områdene som er spennende, bare se på ALZ og hva som blir godkjent av drugs i dag, samt hvordan de store kjemper innenfor disse indikasjonene :slight_smile: men validering av teknologi/plattform er ofte lettere i synlige sykdommer som melanoma og da spesielt refr.melanoma.

1 Like

Innenfor topp20 selv, og har økt i disse dager :+1: :+1:

13 Likes

Nå er vel hovedtanken å bruke Oncos-plattformen som en vector(transportør) for cRNA inn i tumor, tror ikke de andre «armene» har relevans for dette samarbeidet… :man_shrugging:t2:

2 Likes

Ja, fikk 30k + , aksjer idag, kan ikke forstå annet enn at det må bli bra. :grin:

5 Likes

Høres nesten ut som vi på TI har kjøpt alle aksjene i dag? blir spennende å se på listene :smiley:

2 Likes

Samme her, jeg er langt høyere opp enn top 50, men ønsker ikke å si noe mer :slight_smile:

Har økt med ca 60k

7 Likes

Ettersom det virker som alle mindre aksjonærene har forlatt tråden våger jeg meg med en frekkas, så håper jeg det ikke kommer noen å ødelegger

Er du på topp-50?
  • Ja
  • Nei
  • Håper å komme dit snart!

0 stemmegivere

2 Likes

Siden det er hundrevis av lesere på tråden, hvorav mange sikkert ikke er aksjonærer (ennå), så kanskje det vil være fornuftig å opplyse om hvor mange aksjer som trengs for å være blant topp 50/100 osv.

1 Like

Det kan nok være riktig det. Men beskrivelsen av prosjektet hans omtaler “Neurological Disorders” i alminnelig form. Da bør vel verdien av patentet også vurderes tilsvarende ? Forutsatt at det er/blir en kobling mellom partene (har litt vanskelig for å tro at TH kommer tomhendt til TRVX når CEO nærmest er sprekkferdig av entusiasme). I så fall, øker dette den kommersielle verdien av Oncos short term, og hva skal neste hype bygge på dersom tradisjonell emi er nært forestående ?

6 Likes

Jeg kan ikke redigere innlegget, men for å komme på topp 50 må en ha over 200 000 aksjer, for å være blant topp 100 (pr. 23.09 er ferskeste listen jeg har) må en ha over 86020 aksjer.

1 Like

Må kanskje ta litt til da så en er på topp 100 :moneybag: :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Ikke noe emisjon i dag heller. Skal vi ned nye 0,25kr i morgen da for fortsatt frykt for muligheten av emisjon??

2 Likes

Rafael Pharmaceuticals’ bet on the rock-hard pancreatic cancer indication has blown up in its face.

Det er vist vanskelig å finne rett kombinasjon for denne indikasjonen, kan det være bedre alternativer?
TG sprøyte?

Devimistat (Rafael pharma) failed. Badly. -Median overall survival (OS) in the Folfirinox arm was 11.7 months.
Devimistat fell short of the bar set by Folfirinox, chalking up a median OS of 11.1 months.

4 Likes

image

Tirsdagens handel:

(Har fjernet navnene, bli insider så får dere se dem :slight_smile: )

6 Likes

Ja hvem vet. Vi så en slags dugnadsånd på 5,50 i går. Kanskje vi ser det samme i dag :wink: hvis den kommer ned igjen der … Jeg er en av de som har økt denne uke (-og). Man kan jo undre seg over aksjonærmassen i papiret når nyheten om cRNA sender kursen ned mange %! Mulig vi og har fått noen XI tradere ombord etter presentasjonen. Uansett - God helg til alle diamant-hendene her inn :metal:

10 Likes

En liten rekyl på gang idag etter en litt overdreven nedgang de siste dagene? Det hadde smakt godt :grinning_face_with_smiling_eyes:

Og det fine er at det er veldig lite aksjer tilsalgs, de som ønsket å selge har mest sannsynlig gjort det allerede?

2 Likes

Håper EW har knytt på seg joggeskoa. Her skal det åpenbart gås fort i svingene.

image
image

Videre fra samme artikkel (https://cen.acs.org)

image

20 Likes