Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Gikk nylig en rimelig bra post,50k. Noen som skjønner hva som kommer :moneybag: :relaxed:

3 Likes

Småprat er god å ha for å lufte ut frustrasjonen :chart_with_downwards_trend: :money_with_wings:
, og euforien når den tid kommer :chart_with_upwards_trend: :moneybag:

1 Like

Utrolig kjedelig utvikling siste tiden,
vi venter enda på finansiell avklaring, selv om selskapet kan hente penger når det måtte trenges gir det algo-robotene all den næring de trenger for videre press og godt hjulpet av frustrerte aksjonærer

selskapet fokuserer nå på 3 aspekter

  1. Melanom finalisert studieoppsett m/finansiell avklaring (årsskiftet 2022?)
  2. IOvaxis TG option (1H2022)
  3. cRNA utvikling sammen med Oncos som avsender mekanisme (2022-?) - altså R&D

i virkeligheten skal selskapet nå kun fokusere på M E L A N O M , alle kluter til og fullt fokus - Wicklund virker energisk og det skal trenges, håper ‘kompis’ T.Hansen får fart i en ny pipeline
men hva med alle nyansettelsene, tyder ikke direkte på finansiell desperasjon, eller … vedrørende BP samarbeid/finans kan dette enda ikke utelukkes - langt i fra, EDW kunne ikke røpe noe uansett før alt er klappet og klart - vi gir ikke opp enda, gjør vi vel ?

3 Likes

Nyansettelsene var vel Soug sitt verk? Noe selskapet må bære med seg videre om/hvis det var Soug sin deal som gikk i vasken. Ekstra kostnader med mer på disse nye hodene.

Hei. Der var du igjen ja, har savnet deg i dag :kissing_heart:

3 Likes

Vi gir ikke opp💪 Jeg er rimelig sikker på at emisjonen settes først etter at melanomstudiet er spikret. Det er slik jeg oppfatter Targovax, de vil være ryddige inn mot investorene. Ringer ikke rundt og samler spenn, når ting ikke er klart!

Jeg fikk inntrykk at de ønsker å få med 1 partner, som kan stille med de kombinasjonene de trenger. Jeg tror også nå at den partneren, vil ta litt mer av kostnadene, enn kun spons av medikamenter. Deler på utgiftene i studiet.

5 Likes

Det som er litt festlig er at det eneste nye vi har fått denne uken er circRNA, det at prekommersiell biotek finansieres av markedet er vel strengt tatt ikke breaking news? :cowboy_hat_face:

3 Likes

EW er ganske så ekstatisk på Radium når han de siste fire minuttene snakker om cRNA.

Han er mildt imponert over serie-A runden på 449 MUSD på pre-klinisk og sier de må kaste seg rundt og utnytte oppmerksomheten på området. Virker til at han er bullish på oppmerksomheten dette kan gi for selskapet og derav muligheter til å funde seg(?).

Forøvrig verdt å merke seg det han sier om Iovaxis. Det kjøres nå prekliniske faser slik at man kan få regulatorisk godkjennelse i Kina, så det legges mye ressurser ned i dette fra Iovaxis.

13 Likes

[

]

3 Likes

Ingen problem med å skaffe kapital her, selv uten en klar plan for Pipeline/terapi områder.
Det er ikke av grunn EW er veldig engasjert til dette, han har tross alt satt av mye tid i sin tidligere karriere til denne forskingen og kanskje sitter han på kunnskap ikke alle har.

Dette virker nesten som et nytt felt som kan by på en ny «gullalder» innen denne type forsking-basert på hva MRNA har fått til, men også hva det ikke får til…




En slik avtale for Targovax hadde løst det finansielle, det sitter nok fler investorer som vil være med på en slik investering Flagship gjorde med MRNA vaksinen til Moderna mot covid.

12 Likes

Bra innlegg! Det passer bra at selskapet sitter med to ressurser på cRNA da i så fall. Jeg liker at Oncos-102 brer ut seg med flere mulige bruksområder, så lenge selskapet selv holder fokus. Det er veldig deriskende.

Targovax er langt i fra død ennå - kun kursen!

6 Likes

-Kan det være grunnet forskingen og forståelsen til EW rundt dette temaet som er grunnen for tildeling av CEO rollen ? :thinking:
Med tanke på marked størrelsen rundt dette, så er det ikke helt far-fetched.

9 Likes

Inkognito666; du har helt rett her, måtte virkelig saumfare alle kroker av hodet og innser at jeg pinadø blingset seriøst her og blandet to ulike studier. Ipi/nivo fungerer likt på alle sub-indikasjoner.

Lusker meg stille bort til skammekroken, beklager at jeg har terpet det poenget en god stund nå.

Bra oppryddingsjobb av deg :slightly_smiling_face:

Men Targo har fortsatt bedre data, men på langt færre pasienter.

3 Likes

(Deleted)

4 Likes

Dette svarer EW på selv på Radium de siste tre minuttene. Ja, han tar over for ØS fordi hans kompetanse på cRNA er meget stor.

Det faktum at han og Thomas Hansen forsket sammen back in the days når Hansen oppdaget sirkulært RNA, og at Targovax nå skal ta kvantesprang for å bli et plattformselskap for levering av ulike payloads, både fra egen portefølje, men også på oppdrag fra andre som ønsker effektivt levering av sine drugs, var det naturlig at EW tok over posisjonen.
Sammen med han som faktisk først oppdaget cRNA ved tilfeldigheter!

Det kan nesten tolkes dit hen at de ser for seg å gjøre dealer på melanom (og mesotheliom), og i fremtiden rendyrke cRNA for å forfølge de beste mulighetene fremover.

12 Likes

«Typisk ved store lisesieringsavtaler er at de gjerne skjer ved pre-klinisk på **hele ** det teknologiske konseptet»

«lisensiering av et helt Vitenskapelig grunnlag , gjerne med en patent portefølje hvor et selskap gjerne vil ha tilgang på akkurat den teknologien»

Ref. Ifra 196-Radium episode.

(Next-gen Oncos+cRNA?)

https://register.epo.org/application?number=EP13811114&lng=en&tab=main

Thomas var tidlig ute med å registrere dette patentet, i forhold til cRNA teknologien som ble investert i nevnt over, så kan det jo tenkes at det ligger ting i dette patentet som ikke er hos de andre som basert på nyere teknologi/forskning.

Dette daterer tilbake til 2013.


-Kan også tolkes som at dette kan bli veien videre ift. Finansiering av andre studier( kanskje Targo kan kjøre litt sitt eget løp?)

2 Likes

TRVX kan jo ikke utnytte dette patentet uten avtale/transaksjon ?

Vis ikke Thomas ønsker å bruke Oncos plattformen som leverandør av cRNA da, altså lisens avtale på hele konseptet :thinking:

  • men ja må en avtale i boks før den tid, men hadde vel kanskje ikke vært diskutert/ ansatt Thomas uten grunn?

Kan jo også være at patent porteføljen han ref. Til var ment til TG-ankesaken, men det kan godt være dette også…
-Dette ble snakket om ca 40 min inn i episoden.

3 Likes

Joda, men han ansettes jo i TRVX, så på ett eller annet vis må dette formaliseres.

Patent mot aksjer, eller delt eierskap i et lite underbruk der patentet brukes som tingsinnskudd av TH ? Eller på annet formelt vis.

3 Likes

Har TH flere reg patenter ?

1 Like