Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Ikke funnet noe annet enn dette…

2 Likes

Jeg ser på aksjonærlisten til T at det nok en gang er småaksjonærer som i hovedsak har redusert. To aksjonærer fra topp 50 har redusert med totalt 65k aksjer (nå sitter de to bare på ~1,4mill aksjer), samtidig har topp50 totalt økt med 34k
så da er det vel i hovedsak småaksjonærer som har dumpet T nok en gang

Herlig!

Godt å se at ting er som normalt i allefall - så fort småaksjonærene selger ned males fanden på veggen, nok en gang.

3 Likes

Ikke TH sitt patent alene, men ledig for lisensiering fra Aarhus University.

3 Likes

Bra funn, godt å ha deg engasjert i T tråden, igjen :nerd_face:

2 Likes

Kommer kanskje en melding knyttet til dette patentet/lisensiering/samarbeid ? Koblingen er allerede nærliggende - TRVX/AU/TH

2 Likes

Hadde ikke trodd jeg skulle få handlet denne på 5,54 og det før en eventuell emisjon. Vi får håpe at sjokket har lagt seg i markedet etter det nye strategivalget som gjør kanskje denne aksjen noe mer langsiktig før den tar av. Mye spennende på gang, selv om kanskje den store gevinsten er litt utsatt, men den kommer.

Forøvrig mange gode innlegg rundt det faglige av skribenter her inne. Jeg er imponert over all kunnskapen. Lykke til. Hilsen en relativt fullastet investor :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 Likes

Enig. Hvis T og TH mener dette er veien å gå håper jeg de allerede er godt i gang med forhandlinger. Får en til en avtale her ligger veien åpen for videre, utvidete, samarbeidsavtaler med større aktører.

2 Likes

Utdrag fra presentasjonen av patentet:

Thomas Birkballe Hansen was awarded 1.5m € in 2016 from the Novo Nordisk Foundation for
the project ” Function and Biogenesis of Circular RNAs Involved in Neurological
Disorders”

Neurological Disorders - hvor relevant er det for TRVX ?

2 Likes

Hvorfor sitter de store i ro, og ser på at småaksjonærene kjører aksjen i grøfta?

1 Like

De gjør jo ikke et. topp 50 øker hele tiden

Jeg tenker generelt på de siste dagene!

1 Like

2 Likes

Senest på mandag da kursen raste økte topp 50 med over 30k aksjer.

:sleeping:teknologieksperten ble avslørt…altså moi.

Tenker det er veldig lite, bremser ingen nedgang.

1 Like

La inn et støttekjøp på 5.50, får se om noen er villig til å gi fra seg 30K aksjer der :wink:

3 Likes

La på litt ekstra støtte der

4 Likes

Som en leveringsplatform så vil jo de heller ikke trenge å låse seg til onkologi? ref pcib og håravfallsavtalen med olix.

1 Like

Ja, det var mitt neste spørsmål…hva med de andre “armene” ?

1 Like

15 k’s tatt her i dag …
markedet er på en snurr :ferris_wheel:

1 Like