Dønn solide data!
Auda, kan bli rødt i dag… Men vi visste det kom i en eller annen form og håpet er at dette kan gi litt mer ro rundt aksjen.
Ingenting fundamentalt er endret.
Jeg tenker det samme, men de må være transparente på dette i dag slik at vi skjønner situasjonen vi skal investere i.
Så de utsetter 1st pasient fra 1h 2022 til 2h 2022 også. Hvem tror de får oppsett og studie partner info før EGF?
Selg deg ut (om du har aksjer) og forlat tråden vær så snill
Nei, de har guidet oppstart i løpet av 2022 lenge. Det har ikke vært begrenset til H1, så ingen forsinkelse meldt i dag på dette.
Lytt evt til konferansen de nylig hadde og Radium.
In vivo proof of concept data of ONCOS-102 systemic IV delivery;
Spennende at de vurderer IV… de fleste (store) prekliniske oppkjøpene er IV baserte…
TRVX Q3
report.pdf (https://mb.cision.com/Public/17093/3446803/afeb113e438d4cce.pdf)
TRVX Q3
presentation.pdf (https://mb.cision.com/Public/17093/3446803/a025da7d0e3836c3.pdf
)
FDA spurte om en større trial, dette tar selvfølgelig lenger tid…
Hvorfor har de ikke kjørt en emi på samme måte som tidligere? Hvis vi risikerer en emi ned mot 0,5kr, så kunne de satt den på 5kr for et par uker siden? Er det ikke inntresse i markedet?
Da ble det emisjon ja, som flere av oss antydet.
Dette er jo da en fortrinnsrettet emisjon mot eksisterende aksjonærer såvidt jeg kan forstå - og med omsettbare tegningsrettigheter – Jeg synes det er nydelig! Nå kan alle eiere som ønsker det forsvare sin eierandel og med den lave prisingen av selskapet per i dag bør det være noe som kan prioriteres. Er vel sannsynlig at den får en midlertidig dump ned på aksjekursen, men for de som har investert for å sitte og mtp troen på de produktene Trvx har, så synes jeg det er bra de hensyntar eksisterende aksjonærer på denne måten – nå kan de opprettholde sin eierandel og slippe utvanning.
Dream on
- Bring next generation TG to the clinic with academic and commercial collaborators;
Planer om å få TG på banen👍
TG02 de har i tankene da?
De begynte jo så smått i colorectal, og hadde vel planer om å prøve o lungekreft også
Dette er en emisjon rettet mot eksisterende aksjonærene som innebærer at det teoretisk ikke vil bli en utvanning gitt at alle blir med ,noe som selvfølgelig ikke vil skje. Her vil kursen ta et nytt stup og de som tror på selskapet vil nå kunne hamstre billige aksjer samt opparbeide seg ytterligere poster når emisjonen blir satt i slutten av november. Tipper vi får se mange småaksjonærer lempe ut mens de som har skrevet under på intensjon om tegning vil kjøpe. De store blir større.
Må understreke at hvis de største aksjonærene blir med på dette så er det veldig positivt for selskapet fordi det innebærer en grunnleggende tro på veien videre.
Vent noen år er da fasiten for min del. Det store problemet er at dette på ingen måte er nok penger…
Du er nok ikke på bærtur, men problemet er i posten jeg linker til rett over: dette er ikke nok penger til å fjerne emisjonsfrykten på sikt.
Det er normalt for mange selskaper å ønske å ha penger 9-15 måneder fram i tid. Q3 2023 - trekk fra 9-12 måneder, og du får … 2H 2022, ergo oppstart melanom. Det kommer derfor ny emisjon rundt oppstart denne studien, og den blir også stor og stygg, med mindre de nedlegger satsingen eller får partner.
ONCOS (~MNOK55)
· Colorectal cancer: Read out of collaboration trial in colorectal cancer with
peritoneal disease, ~30 patients 1H22;
· Mesothelioma: phase 1/2 combination trial with SoC chemo, 30 months mOS data
2H21; and
· Melanoma: Start the PD-1 refractory melanoma phase 2 platform trial to
explore multiple ONCOS-102 combinations, FPFV 2H22.
De første tingene koster nok ikke mye, men det koster vel litt. Men 55 millioner? Det dekker kanskje å finne noen til å kjøre studien, planlegge studien, søke om oppstart, finne noen sites - men det dekker ikke å gjennomføre studien. Ikke ut fra hva selskapet har snakket om tidligere.
Min antagelse er at disse pengene KANSKJE holder fram til sånn ca første pasient dosert.
Kunne knapt vært styggere i mitt hode. Det hentes nok penger til å gruse kursen, men ikke nok penger til fornuftig framdrift på det teoretiske hovedsatsingsområdet oncos-102.
Veldig glad for en ting:
Jeg ventet utenfor, som mange andre, fordi det var frykt for noe som dette.
Men, i mine øyne er dette verre enn forventet, fordi jeg ikke klarer å se at selskapet har løst sitt store problem - emisjonsfrykt. Det hentes rett og slett ikke nok penger.
For min del blir dette da stay away inntil neste emisjon er fullført, antageligvis i 2H 2022, i forbindelse med enten oppstart eller kansellering av oncos-102 melanoma. Det er synd, da jeg har fulgt selskapet i årevis, og har tro på teknologien, men denne emisjonsfrykten dreper potensialet for aksjen i alt for stor grad.
ps: jeg er åpen for å endre mening hvis det som følge av emisjon kommer vesentlige endringer på eiersiden, så jeg får troa på at selskapet får eiere som ønsker å finansiere selskapet framover, men ikke så svakt som dagens eiere opptrår.