Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Kan være greit med noen lodd nå kanskje :sweat_smile:

2 Likes

Det er de andre områdene som er spennende, bare se på ALZ og hva som blir godkjent av drugs i dag, samt hvordan de store kjemper innenfor disse indikasjonene :slight_smile: men validering av teknologi/plattform er ofte lettere i synlige sykdommer som melanoma og da spesielt refr.melanoma.

1 Like

Innenfor topp20 selv, og har økt i disse dager :+1: :+1:

13 Likes

Nå er vel hovedtanken å bruke Oncos-plattformen som en vector(transportør) for cRNA inn i tumor, tror ikke de andre «armene» har relevans for dette samarbeidet… :man_shrugging:t2:

2 Likes

Ja, fikk 30k + , aksjer idag, kan ikke forstå annet enn at det må bli bra. :grin:

5 Likes

Høres nesten ut som vi på TI har kjøpt alle aksjene i dag? blir spennende å se på listene :smiley:

2 Likes

Samme her, jeg er langt høyere opp enn top 50, men ønsker ikke å si noe mer :slight_smile:

Har økt med ca 60k

7 Likes

Ettersom det virker som alle mindre aksjonærene har forlatt tråden våger jeg meg med en frekkas, så håper jeg det ikke kommer noen å ødelegger

Er du på topp-50?
  • Ja
  • Nei
  • Håper å komme dit snart!

0 stemmegivere

2 Likes

Siden det er hundrevis av lesere på tråden, hvorav mange sikkert ikke er aksjonærer (ennå), så kanskje det vil være fornuftig å opplyse om hvor mange aksjer som trengs for å være blant topp 50/100 osv.

1 Like

Det kan nok være riktig det. Men beskrivelsen av prosjektet hans omtaler “Neurological Disorders” i alminnelig form. Da bør vel verdien av patentet også vurderes tilsvarende ? Forutsatt at det er/blir en kobling mellom partene (har litt vanskelig for å tro at TH kommer tomhendt til TRVX når CEO nærmest er sprekkferdig av entusiasme). I så fall, øker dette den kommersielle verdien av Oncos short term, og hva skal neste hype bygge på dersom tradisjonell emi er nært forestående ?

6 Likes

Jeg kan ikke redigere innlegget, men for å komme på topp 50 må en ha over 200 000 aksjer, for å være blant topp 100 (pr. 23.09 er ferskeste listen jeg har) må en ha over 86020 aksjer.

1 Like

Må kanskje ta litt til da så en er på topp 100 :moneybag: :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Ikke noe emisjon i dag heller. Skal vi ned nye 0,25kr i morgen da for fortsatt frykt for muligheten av emisjon??

2 Likes

Rafael Pharmaceuticals’ bet on the rock-hard pancreatic cancer indication has blown up in its face.

Det er vist vanskelig å finne rett kombinasjon for denne indikasjonen, kan det være bedre alternativer?
TG sprøyte?

Devimistat (Rafael pharma) failed. Badly. -Median overall survival (OS) in the Folfirinox arm was 11.7 months.
Devimistat fell short of the bar set by Folfirinox, chalking up a median OS of 11.1 months.

4 Likes

image

Tirsdagens handel:


(Har fjernet navnene, bli insider så får dere se dem :slight_smile: )

6 Likes

Ja hvem vet. Vi så en slags dugnadsånd på 5,50 i går. Kanskje vi ser det samme i dag :wink: hvis den kommer ned igjen der … Jeg er en av de som har økt denne uke (-og). Man kan jo undre seg over aksjonærmassen i papiret når nyheten om cRNA sender kursen ned mange %! Mulig vi og har fått noen XI tradere ombord etter presentasjonen. Uansett - God helg til alle diamant-hendene her inn :metal:

10 Likes

En liten rekyl på gang idag etter en litt overdreven nedgang de siste dagene? Det hadde smakt godt :grinning_face_with_smiling_eyes:

Og det fine er at det er veldig lite aksjer tilsalgs, de som ønsket å selge har mest sannsynlig gjort det allerede?

2 Likes

Håper EW har knytt på seg joggeskoa. Her skal det åpenbart gås fort i svingene.

image
image

Videre fra samme artikkel (https://cen.acs.org)

image

20 Likes

God i hate the difference between US and Norsk bio. Going to hire 200 people in the next two years, have raised millions of dollars. In Norway…yeah we are going to go into this circularRNA thing, we have just hired probably the best guy in the world in the field…share price down 5% per day for three days in a row…we will try not to dilute the company 40% to raise 15m USD…aghhh

16 Likes

for å få dette synlig, bør Targovax når de får T.Hansen på laget og avtaler på evnt. patenter vurdere å etablere en spinn-off på cRNA når de har strategien på plass

2 Likes