Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Ikke uenig i det, men om vi f.eks tar utgangspunkt i at patentet som Universitetet i Aarhus sitter på ble godkjent nesten 5 år etter at søknaden ble registrert, kontra visjonen som grunnleggerne av Laronde har når det gjelder tempo og utvikling, så håper jeg det er en short-cut for Targo og Oncos sin del i dette landskapet. Og det er kanskje i forbindelse med dette at dual listing kan være et aktuelt verktøy.

4 Likes

! RubenAyala
skal bli interessant å se hvordan og NÅR dette blir ‘oppdaget’ i markedet, alle sover enda og har magevondt for emi, som når kommer inn som del av avtale kommer til å få en virkning som rev i hønsegård … :heavy_dollar_sign:

3 Likes

Dette var en, enn så lenge, deilig avslutning på en ellers ganske stusslig uke.
Og børsen glemte visst også å stanse handelen med circuit brake etter 2% oppgang. :sweat_smile:

1 Like

Opp 7% på 115k aksjer og tynt volum. Lite lettelses rally idag ser det ut. Håper det dukker opp noen kjøpere så kan det bli en meget fin dag.

1 Like

Orna Therapeutics and Chimerna Therapeutics nevnes som to andre aktører (US) i dette landskapet, og som beskriver et annet ytterpunkt når det gjelder funding sammenlignet med Laronde. Chimera har f.eks mottatt tilskuddsmidler på KUSD 450

mens Orna er finansiert med +MUSD 100. I hovedsak fra MPM Capital

Så da er vel dette fortsatt og i stor grad upløyd grunn med plass til nye aktører.

For Orna er det følgende registrert hos EPR:

image

Et annet nokså ferskt eksempel MUSD 40…muligens litt perifert ?:

https://replicatebioscience.com/investors-and-news.html

image

14 Likes

Upløyd mark i kombinasjon med racere av noen patentskrivere?
Høres ikke så fryktelig ille ut tenker jeg…

1 Like

Ser ut til at SAMTLIGE av privatpersonene på topp 50 fikk med seg denne pollen :laughing:

1 Like

Forøvrig kontrollerer alle “privatpersonene” (inkludert selskaper som ikke er banker/fond osv) 14,85% av selskapet (De 200k aksjene Soug har i selskapet er også medregnet her, men sist jeg sjekket var det 3stk med 200k i porteføljen så det er bare tilfeldig at Soug er på listen)

1 Like

Det er vel flere på TI som handler via AS.

Da passerte vi kr 6 :muscle:

6 Likes

Det gjorde vi for 3 dager siden også :stuck_out_tongue:
Hyggeligere denne veien.

3 Likes

Det begynner å se tynt ut på salgssiden…

image

3 Likes

Ja, jeg var litt for sent ute med å plukke under 6. Men fint å se kursen over 6 iallfall.

3 Likes

No worries, den anledningen kommer tilbake :wink:

Det kommer som regel god oppgang før emi, så man kan jo skyte seg selv i foten ved å selge for kjapt. :slight_smile: Flott for de som ikke kastet kortene at det går opp og de kanskje kommer bra ut av det selv med emi. Emi kommer sjeldent på dagen hvor alle tror. :slight_smile: De har helt til jul på seg som siste frist vil jeg si, men da har de også 3 mnd til det er helt tomt. Går kursen til 7-8 før emi som den pleier, sitter de som solgte på 5,5 med svarteper. Jeg er som sagt ikke i Targo nå, men vil bare dele mine erfaringer fra tidligere. :slight_smile: Men jeg vet jo ikke noe bedre enn andre hva Targo finner på, spesielt med ny CEO. Blir spennende å følge med på.

1 Like

Det at E.D Wicklund sier at nå skal det satses på vitenskap gjør meg trygg på at de går ‘all-in’ med cRNA studier i kombo med Oncos som carrier - dette vil kunne trigge BP i mye større grad enn investorene på OSE overhode er klar over - dette kan smelle i 2022 :crystal_ball:

I mellom tiden kjører de på Melanom studiet sitt som ser svært interessant ut, og de har fått FT selv om de nok justerer inn prosedyrene ifht FDA før studiestart - meget lurt da mange selskaper med f.eks AA har feilet som gjør FDA mere restriktive i fortsettelsen - vårt studie vil ta høyde for dette slik at det ikke blir noen ‘back-lash’ når studiet er ferdig… :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 Likes

Litt av en børsuke for Targovax. Er så svimmel av karusellen at jeg blir å bruke denne fredagen på å gå rundt i cirkel, med RNA i den ene hånden og ONCOS i den andre. Øl inntas med sugerør fra Camelbak :beer: :beer:

God helg folkens :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

11 Likes

et sidespor her, uten sammenligning for øvrig

se hva in-side kjøp gjør, som optioner ikke gir

KOA inside kjøp på ~900 k’ kr gir +25% på aksjekurs
signaler er viktige

1 Like

Har nok mer med Q3 tallene å gjøre.

2 Likes

God helg!

(Jeg vet det ikke er godkjent Targodrikke, men det får så være!)

21 Likes