Ikke uenig i det, men om vi f.eks tar utgangspunkt i at patentet som Universitetet i Aarhus sitter på ble godkjent nesten 5 år etter at søknaden ble registrert, kontra visjonen som grunnleggerne av Laronde har når det gjelder tempo og utvikling, så håper jeg det er en short-cut for Targo og Oncos sin del i dette landskapet. Og det er kanskje i forbindelse med dette at dual listing kan være et aktuelt verktøy.
! RubenAyala
skal bli interessant å se hvordan og NÅR dette blir ‘oppdaget’ i markedet, alle sover enda og har magevondt for emi, som når kommer inn som del av avtale kommer til å få en virkning som rev i hønsegård …
Dette var en, enn så lenge, deilig avslutning på en ellers ganske stusslig uke.
Og børsen glemte visst også å stanse handelen med circuit brake etter 2% oppgang.
Opp 7% på 115k aksjer og tynt volum. Lite lettelses rally idag ser det ut. Håper det dukker opp noen kjøpere så kan det bli en meget fin dag.
Orna Therapeutics and Chimerna Therapeutics nevnes som to andre aktører (US) i dette landskapet, og som beskriver et annet ytterpunkt når det gjelder funding sammenlignet med Laronde. Chimera har f.eks mottatt tilskuddsmidler på KUSD 450
mens Orna er finansiert med +MUSD 100. I hovedsak fra MPM Capital
Så da er vel dette fortsatt og i stor grad upløyd grunn med plass til nye aktører.
For Orna er det følgende registrert hos EPR:
Et annet nokså ferskt eksempel MUSD 40…muligens litt perifert ?:
Upløyd mark i kombinasjon med racere av noen patentskrivere?
Høres ikke så fryktelig ille ut tenker jeg…
Ser ut til at SAMTLIGE av privatpersonene på topp 50 fikk med seg denne pollen
Forøvrig kontrollerer alle “privatpersonene” (inkludert selskaper som ikke er banker/fond osv) 14,85% av selskapet (De 200k aksjene Soug har i selskapet er også medregnet her, men sist jeg sjekket var det 3stk med 200k i porteføljen så det er bare tilfeldig at Soug er på listen)
Det er vel flere på TI som handler via AS.
Da passerte vi kr 6
Det gjorde vi for 3 dager siden også
Hyggeligere denne veien.
Det begynner å se tynt ut på salgssiden…
Ja, jeg var litt for sent ute med å plukke under 6. Men fint å se kursen over 6 iallfall.
No worries, den anledningen kommer tilbake
Det kommer som regel god oppgang før emi, så man kan jo skyte seg selv i foten ved å selge for kjapt. Flott for de som ikke kastet kortene at det går opp og de kanskje kommer bra ut av det selv med emi. Emi kommer sjeldent på dagen hvor alle tror. De har helt til jul på seg som siste frist vil jeg si, men da har de også 3 mnd til det er helt tomt. Går kursen til 7-8 før emi som den pleier, sitter de som solgte på 5,5 med svarteper. Jeg er som sagt ikke i Targo nå, men vil bare dele mine erfaringer fra tidligere. Men jeg vet jo ikke noe bedre enn andre hva Targo finner på, spesielt med ny CEO. Blir spennende å følge med på.
Det at E.D Wicklund sier at nå skal det satses på vitenskap gjør meg trygg på at de går ‘all-in’ med cRNA studier i kombo med Oncos som carrier - dette vil kunne trigge BP i mye større grad enn investorene på OSE overhode er klar over - dette kan smelle i 2022
I mellom tiden kjører de på Melanom studiet sitt som ser svært interessant ut, og de har fått FT selv om de nok justerer inn prosedyrene ifht FDA før studiestart - meget lurt da mange selskaper med f.eks AA har feilet som gjør FDA mere restriktive i fortsettelsen - vårt studie vil ta høyde for dette slik at det ikke blir noen ‘back-lash’ når studiet er ferdig…
Litt av en børsuke for Targovax. Er så svimmel av karusellen at jeg blir å bruke denne fredagen på å gå rundt i cirkel, med RNA i den ene hånden og ONCOS i den andre. Øl inntas med sugerør fra Camelbak
God helg folkens
et sidespor her, uten sammenligning for øvrig
se hva in-side kjøp gjør, som optioner ikke gir
KOA inside kjøp på ~900 k’ kr gir +25% på aksjekurs
signaler er viktige
Har nok mer med Q3 tallene å gjøre.