Tja. Var vel opp ca. alle prosentene på hele 2,5k aksjer, så spretter ikke champisen helt ennå
Det positive er at den negative trenden ble brutt. Mye aksjer på kjøp rundt 4,30.
Aldri feil med grønne dager
Kan fint lite om aksjetekniske analyser, men er det ikke en slags “støtte” på 4.3 og ny trend mot target på ca 6 dersom det nå snur? (Omstendighetene tatt i betrakting )
Støtte o.l har vel med volum å gjøre, så en ytterst svak støtte vil jeg påstå
Tror ikke vi skal tenke så mye TA i den perioden vi er inne i nå . Høyest mulig kurs før 25/11 bør være et mål.
(Deleted)
Ja takk, begge deler. Høyest mulig kurs 24/11 gjør at emisjonskursen kan settes så høyt som mulig og vi slipper minst mulig utvanning av antall aksjer som må utstedes. Deretter høyest mulig kurs i tegningsperioden slik at vi får billige aksjer eller godt betalt for tegningsrettene.
Can we please merge the Targo småprat chat with the Memes 4 mental helse chat? I need some serious mental health uplift…
That dog surrounded by fire, saying this is fine, would be a good start…
Er det noe diskusjon på innsidetrådene rundt TRVX eller er det like stille der?
Robotene leker seg idag og kursen hopper og spretter. Skal bli greit å bli ferdig med denne perioden frem til 24/11.
Er det kampen mellom eksisterende eiere og garantistene vi ser nå? Garantistene vil presse kursen ned og eksiterende eiere vil forsvare sin posisjon? Hvem vinner?
Litt drahjelp fra TRVX med en godmelding hadde gjort susen.
Det er ikke småsparere som holder på sånn, nå er det mer profesjonelle som herjer.
masse grønt da, så det kjøpes opp ihvertfall!
Satser på nyheter før den 24 og la til 50k på 4,12. (:Vi vil jo ikke gi bort selskapet.)
Det ville vært en svært amatørmessig emisjon hvis ikke det kom nyheter før 24/11. Det ville da nesten vært en emisjon som gikk inn i historiebøkene på hvordan ting ikke skal gjøres. TRVX har gjort det motsatte av hva alle andre gjør. Normalen er å pumpe kursen før annonsering av emisjon. De har hatt flere muligheter til å gjennomføre med den varianten. I den siste tiden har de isteden annonsert nyheter rundt endringer i ledelsen som har ført til at kursen falt til ca kr 5,5 før annonsering av emisjon. Jeg forventer nyheter nå eller så har de bommet totalt og det vil bli stilt spørsmål rundt den nye ledelsen.
Jeg tror vi skal være varsom med å stille ny CEO til ansvar for tidligere CEOs handlinger. Soug regnet med avtale + kapital. Intet ble innfridd før Q3. Derfor avgangen. Såfremt det bare var en utsettelse som innfris før den 24, eller senest når emisjonen avsluttes, blir alle lykkelige. Ellers et blodbad som i realiteten blir at en stor del av selskapet gis bort til nye eiere.
Enig i det du skriver ift ny CEO. Har de ikke noen gulrøtter å komme med nå før den 24/11, så burde de ventet noen måneder til de hadde det. Det har de kapital til. Jeg tror det dukker opp noe nå eller så mister jeg tilliten til den nye ledelsen.
Det spiller ingen rolle med nyheter med denne emisjonsformen.
Beløpet som skal inn er allerede gitt. Litt over 2kr per aksje du eier.
Men de som ikke har tenkt å delta i emisjonen bør kvitte seg med aksjene sine, slik at de unngår å bli utvasket.
Jeg vil heller foretrekke solide nyheter etter emisjonen, slik at kursen kan stige helt uten emisjonsfrykt.
Et børsnotert selskap har meldeplikt om de sitter på kurssensitiv informasjon. Å melde en emisjon mens de holder tilbake opplysninger fra markedet høres ikke helt lovlig ut.
Der tar du helt feil “tusentakk”. Emisjonen er satt i intervallet kr 0,5-10 og vil baseres på vektet gjennomsnittskurs den siste handelsdagen 24/11. Så det er særdeles viktig hva kursen er 24/11 for eksisterende aksjonærer. Jo lavere kurs jo større utvanning av selskapsverdien og flere aksjer må utstedes. Det er veldig negativt for sittende aksjonærer som får sine verdier som de har i selskapet idag kraftig redusert. Høy kurs på siste handelsdag er selskapet og sittenede aksjonærer tjent med eller så overføres selskapsverdien til nye aksjonærer som investerer etter emisjon.
De kan vel “varsle” emisjon slik de har gjort. Men når prospektet kommer og tegningsperioden blir satt igang så skal all info på bordet.