Alle eksisterende aksjonærer kan forsvare sin posisjon og det er riktig som tusekakk skriver at for hver aksje du eier i dag må du spytte inn rett over 2 kr for å beholde din eierandel
Jeezes - hvor mange ganger må det forklares at dette er en fortrinnsrettet emisjon rettet mot EKSISTERENDE aksjonærer
Tegn deg for dine tildelte T-retter, så får du akkurat like stor eierandel av selskapet som før – hell, du kan jo forsøke å overtegne massivt dersom du synes firmaet verdsettes lavt!!
Har du ikke midler til det, kan du forsøke å selge litt nå og beregne det slik at du kan tegne for din andel. Evnt selge dine t-retter (om de får noen verdi). Det er igrunnen hver og ens privilegie og problem å vurdere selv.
Jeg, for min del, tror at med denne lave prisingen som er per i dag, så vil emisjonen bli overtegnet av eksisterende aksjonærer slik at garantistene ikke får aksjer.
Jeg vet ikke om folk bevisst forsøker å villede eller om det er manglende kunnskap som gjør det, men det er ekstremt frustrerende å se på hvor mange som slenger ut hårreisende og ukorrekte påstander i hytt og pine her.
Noe å se på for admin og få rensket ut alt som er feil av “emisjonsforklaringene” her…?? (@Savepig)