Hvem som får pengene jeg taper er meg knekkende likegyldig.
Hvem her på dette fora ville i dagens sitiuasjon investert sin kapital uten stor fortjenestemargin i TRVX?
Disse såkalte kjeltringene kan være redningen og en ny sjanse for årevis feilsatsing I TRVX.
Min dom i denne saken er meg selv.
Ingen andre er å bebreide.
litt synsing over det som kan ha skjedd.
Hvorfor er ikke “best in class” salgbart?
Kanskje en skulle se på pasientene?
Dersom du sa satt som bigboss i et stort selskap , ville du brukt stor summer på et selskap som var det beste i verden innen området MEN "bare " ville øke fortjenesten med la oss si 10% etter “lang tid med studier” og i denne prosessen kanskje bli forbigått av en konkurent?
Forhenværende CEO uttalte i denne sammenheng : Vi må da få noe betalt
Ja en kan undres men jeg tror der var reelle forhandlinger det siste 1/2-året som feilet.
Der er stor forskjell på å bruk selskapets resurser på en passientgruppe som har et legemiddel som virker på et sykdomsområde og et sykdomsområde som tillhører fremtiden og ny teknolgi.
Dersom et BP selskap har et produkt under samme kategori som TRVX men dette er 10% dårligere så trenger kanskje ikke BP-selskapet stresse med å skaffe seg dette , selv om det er snakk om mange liv spart.
Risiko for BP-selskapet må tillpasses prising og fare for knkurranse.
Det er her den nye CEO’n kommer inn med ny fremtidsrettet teknologiområde og da kan der være mye større sjanse for et nytt VACCIBODY relativt raskt.
Altså , etter denne nedbrytende emisjonen så vil vi være eiere av et helt nytt selskap med nye sjefer og ny teknologi i tillegg til den gamle.
Det er kanskje ikke antall studier som er kursen å gå.
TRVX feilet fra første dag da de ikke satset utelukkende på melanoma .
(hørte jeg en smart skjel hevde tidlig i prosessen)
Har nærmere 100K aksjer i dette selskapet og går heller ned med stolthet og ære enn realisering av tap i denne størrelsesorden.
Men hva gjør jeg hær egentlig?
Har vært i denne situasjonen med samme selskap flere ganger nå.
Helt utrolig og kvalifiserer til tittelen IDIOT.
Men setter min lit til den nye CEO,n , det nye teamet, den nye teknologien og det finansiellet på plass.
Der er kun en vei ut av dette og det er OPP.
Må kanskje pansette my flying sourses for å forsvare min eierandel i TRVX?