Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Synes selv det har gått alt for langt før de gikk ut for å hente penger. Har personlig ikke noe tro på at det var noen avtale med BP eller lignende som gikk i vasken for at det ble slik. Men kommer ingen vei med å bære nag…

Liker at vi faktisk får være med som småfolk. Det har ikke vært mulig i NANOV som gjør at vi som ikke kan stille med store midler blir vannet ut gjennom endeløse emisjoner.

Det jeg er skeptisk til er hva denne emisjonen faktisk gir dem mulighet til uten om å dekke kostnader til videre drift. Det er mye skryt fra eget selskap, men som har vist seg å gi lite uttelling. Best in class hjelper ikke stort om de med de store pengene ikke har trua. Hadde det vært en gullgruve hadde ikke denne emisjonen på dette nivået funnet sted.

1 Like

Fasit får man ikke før det nesten er Jul, så det er umulig å konkludere før det.

Det skal bli deilig når denne seigpiningen er over, og vi forhåpentligvis kan se opp og fremover igjen.

Er det én ting jeg er ekstremt skuffet over er det at man har invitert kjeltringpakket fra Nyenburg ombord. Det er f@%* meg helt utrolig, gitt deres historie og track-record i andre Radforsk-selskaper!

7 Likes

Så lenge de ikke kjøper aksjer den 25nov og aksjonærene tegner 100% så slipper vi Nyenburg, eller er de inne idag?

Kan man få status om garantistene må trå til før man tegner/overtegner? :sweat_smile:

1 Like

det kan man trygt si at man ikke får … da ville påvirkningen bli uholdbar

men som du antyder så får vi håpe at vi slipper hollenderne som garantister - de ville kastet seg ut ved første anledning, ikke pga TRVX og situasjonen på oppnådde resultater, men fordi dette er deres forretningside som garantist - de har fått sine millioner og så ut …

1 Like

Jeg tror det er hell i uhell at det ikke har blitt gjort noe avtale for nå.

For ca 12mnd siden på DNBs konferanse fikk Soug spørsmål om verdien på markedet om oncos fungerte sammen med cpi. Han svarte - Det tørr jeg ikke tenke på!!

Utover våren ble det kommunisert at det er skjedd mye spennende med Next-oncos. Samtidig ble de fysiologiske prosessene identifisert og dokumentert godt.

Det planlagte studiet utsatt fra jan 22 til H2. Selv om TheObserver fikk bekreftet det første i samtale med ØS, så sent som i slutten av august. Nå sist sier ny leder EDW at det skal fokuseres på ulike kombinasjoner og hvordan oncos fungerer sammen her.

Det planlegges oppskalering av produksjon og IV administrasjon samt å lade oncos med annen behandling som CPI. Videre fokus på oRNA.

De er i dialog med samarbeidspartner (e).

Selv med markedsposisjonen til CPIene trenger de å bedre respondentprosenten og bivirkningsprofil. Kan oncos som brevdue bidra til dosereduksjon for CPI?

Det er ikke sikkert det blir gjort deal på behandling i melanoma eller mesotelioma, men for oncos som CPI delivery vehicle. Da snakker vi volum.

Sist vil jeg igjen minne om den gode skatteposisjonen aksjen gir om det kapitalnedsettes om pengene hoper seg opp. Og beklage for mange innlegg.

4 Likes

Jeg var inn og ut et par ganger i TRVX. I begynnelse trodde jeg var langsiktig men dette endret seg når de annonserte stop av TG. Jeg tror fortsatt det er god potensiale og ser på resultatene når meldinger kommer men også lurer om er det noe fundamentalt feil her. Jeg vet ikke hva det er, kanskje teknologi, kanskje ledelse men en ting er jeg helt sikker på – mitt kunnskap om teknologi her er for dårlig for å se om dette var riktig valg.

For eksempel, kan noen her fortelle hvorfor Ultimovacs er verdt 4.000 mill NOK og Targo er verdt mindre enn 400 mill. NOK. Pipeline til Utimovacs er større nå men det var ikke det når jeg så på det sist for noen år siden. Og har snakker jeg ikke om Vaccibody som i dag steget 2.848 mill. til 21,7 mrd.

Når Targo henter penger de vil, er det ikke nok uansett å kjøre phase II studie. Dette selskap ser ganske svakt. Ledelse klarer ikke å skape vinner rykte i markedet og penger som følger. Resultat er at alt skal gå sakte de får ikke utvide pipeline mens andre suser forbi. Jeg kjøpte en del aksjer før sommer med håp på partner avtale men det var for stille for lenge og solgte alt på en hopp dag (med liten tap). Det viste seg riktig. Jeg tror det tar et stund til jeg trykker på kjøp knapp.

2 Likes

Ja. .

1 Like

Det er bra for nye aksjonærer med lavest mulig kurs som kommer inn nå rett før emien :+1:

2 Likes

Nettopp derfor har man fått inn nye personer i selskapet, og har byttet CEO. :slightly_smiling_face:
EW har en helt annen faglig tyngde enn Soug. Forskjellen er så enorm at det knapt går an å sammenligne dem.

1 Like

Er ikke rart det her går litt trått, med dette nivået på aksjonærbasen… Vent til etter rep emi’en folkens :cowboy_hat_face::joy: Ikke meningen å henge ut personer her altså, men blir bare litt oppgitt…

2 Likes

Jeg har ikke ord…

Nå er vel ikke alle de som uttaler seg som om de var aksjonærer faktisk aksjonærer.

Mange som får mye ut av å tråkke andre ned og lage dårlig stemning fordi de selv har trynet eller rett og slett ikke har midler selv å investere for.

9 Likes

Liten tvil emisjonen er en katastrofe så det har han helt rett i.

Med rep emi mener han sikkert når tegningsperioden er over. Regner sikkert med rettene sklir ned mot 0 og da er det jo ingen grunn kjøpe nå hvis man tror det.

1 Like

Er det garantistene som pynter litt på aksjekursen nå?

Jeg er selvfølgelig bitter over å ikke kunne delta, uten å bruke lånte penger eller selge andre aksjer. Særlig som det jeg trenger er omtrent det jeg pumpet inn i mitt siste TRVX-kjøp sist gang det så ut som at vi hadde stødig kurs oppover. :slight_smile:

Men nå har jeg slått meg til ro med at jeg skal selge nok tegningsretter til å kunne bruke gjenværende, slik at jeg sitter igjen med den samme investerte summen. Forutsatt at tegningsrettene blir noe verdt. Hvis de styrter så vet jeg ikke helt hvilken strategi jeg skal hoppe over på.

1 Like

“Rat game” - kynismen råder
og småakskjonærene ribbes

3 Likes

Småaksjonærerene ribber seg selv

2 Likes

Det ble vel sagt på en podcast tidligere i år noe ala at “det var langt frem til mål og denne aksjen var ikke noe for amatør småsparere”. Det at emisjonen denne gang drøyde så lenge gjorde nok at flere fikk tro på ekstern finansiering (meg inkludert). Men realitetene har vært ganske klare lenge, her er det stor fare for utvanning før man nærmer seg mål. Nå fikk vi en emisjonsform som normalt gir deg flere valgmuligheter på hvordan man vil delta og mulighet til å unngå utvanning. Det er jeg veldig fornøyd med. Men som nevnt over her er jeg ikke så fornøyd med at tresko gjengen er involvert - dårlig erfaring der.

3 Likes

skulle nesten tro nyenbergh hadde begynt shortinga allerede.

Det er vel ikke så mye å si nå. EGF imorgen og ex. tegningsretter på fredag. De fleste er vel spent på gjennomsnittskurs idag og emikurs som blir satt imorgen. Så blir det spennende å se om emien blir overtegnet. Det fundamentale er det samme og vi får krysse fingrene for at vi får en fin stigning etter at ting har roet seg.

1 Like