Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Jeg har ikke ord…

Nå er vel ikke alle de som uttaler seg som om de var aksjonærer faktisk aksjonærer.

Mange som får mye ut av å tråkke andre ned og lage dårlig stemning fordi de selv har trynet eller rett og slett ikke har midler selv å investere for.

9 Likes

Liten tvil emisjonen er en katastrofe så det har han helt rett i.

Med rep emi mener han sikkert når tegningsperioden er over. Regner sikkert med rettene sklir ned mot 0 og da er det jo ingen grunn kjøpe nå hvis man tror det.

1 Like

Er det garantistene som pynter litt på aksjekursen nå?

Jeg er selvfølgelig bitter over å ikke kunne delta, uten å bruke lånte penger eller selge andre aksjer. Særlig som det jeg trenger er omtrent det jeg pumpet inn i mitt siste TRVX-kjøp sist gang det så ut som at vi hadde stødig kurs oppover. :slight_smile:

Men nå har jeg slått meg til ro med at jeg skal selge nok tegningsretter til å kunne bruke gjenværende, slik at jeg sitter igjen med den samme investerte summen. Forutsatt at tegningsrettene blir noe verdt. Hvis de styrter så vet jeg ikke helt hvilken strategi jeg skal hoppe over på.

1 Like

“Rat game” - kynismen råder
og småakskjonærene ribbes

3 Likes

Småaksjonærerene ribber seg selv

2 Likes

Det ble vel sagt på en podcast tidligere i år noe ala at “det var langt frem til mål og denne aksjen var ikke noe for amatør småsparere”. Det at emisjonen denne gang drøyde så lenge gjorde nok at flere fikk tro på ekstern finansiering (meg inkludert). Men realitetene har vært ganske klare lenge, her er det stor fare for utvanning før man nærmer seg mål. Nå fikk vi en emisjonsform som normalt gir deg flere valgmuligheter på hvordan man vil delta og mulighet til å unngå utvanning. Det er jeg veldig fornøyd med. Men som nevnt over her er jeg ikke så fornøyd med at tresko gjengen er involvert - dårlig erfaring der.

3 Likes

skulle nesten tro nyenbergh hadde begynt shortinga allerede.

Det er vel ikke så mye å si nå. EGF imorgen og ex. tegningsretter på fredag. De fleste er vel spent på gjennomsnittskurs idag og emikurs som blir satt imorgen. Så blir det spennende å se om emien blir overtegnet. Det fundamentale er det samme og vi får krysse fingrene for at vi får en fin stigning etter at ting har roet seg.

1 Like

Hvis jeg er en av “superhausserne” kan jeg si at jeg overhodet ikke har mistet troen. Jeg skal delta med full styrke, da er det ingen grunn til å nistirre på TI eller kursen før det er avsegstyrt.

6 Likes

Undertegnede er vel i denne kategorien. Jeg har ikke mistet troa og har brukt de siste ukene slik at jeg kan forsvare posisjonen i denne emien. På den annen side ser jeg vel ikke veldig stor grunn til å kommentere så mye rundt dette før emi-kurs er fastsatt samt før vi får mer info i morgen.
Det viktigste er vel å klargjøre det praktiske rundt det som skjer nå, og det har andre debattanter gjort meget godt.

At Nyenburg som sentral aktør i denne emien får carte blanche til å voldta kursen i forkant er jeg derimot særdeles irritert over.

16 Likes

Noen som har tro på at det kommer en positiv nyhet i løpet av dagen???

Jeg hadde trua på det for et par uker siden at det kom noe positivt fra selskapet og de ønsket å forsvare en så høy emikurs som mulig. Nå tror jeg ikke det kommer noe får etter at emien er satt. Deretter håper jeg på at det skjer en hel masse slik at de som ble med på dette får betalt.

Enig i det. Et godt eksempel på at det er dyrt å være fattig.

1 Like

Har noen tenkt på hvordan hudkreftstudien som starter neste år skal finansieres? TRVX har ikke noen problemer med å trykke flere aksjer og hente mer pengr.

Fortrinnsrettet er vel det beste der, slik at man slipper utvanning :wink::sweat_smile::see_no_evil:

1 Like

Det med Nyenburg irriterer meg helt vanvittig.

Man kunne vel heller funnet noen shady folk, hvor som helst fra f.eks. USA eller Midtøsten/Asia, i stedet for disse Nederlenderne som man med 100% sikkerhet VET AT ER KJELTRINGER?!?

1 Like

Ja.

The proceeds from the Rights Issue plus current
cash is expected to provide runway into 3Q23 including the start of the next
melanoma trial in second half of 2022

Deretter kommer det an på dataene de får fra de første kohortene.

2 Likes

Ser ikke helt forskjellen på nederlandske flippere og de vanlige norske emisjonsdeltakerne som gjør akkurat det samme.