Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Hvis jeg er en av “superhausserne” kan jeg si at jeg overhodet ikke har mistet troen. Jeg skal delta med full styrke, da er det ingen grunn til å nistirre på TI eller kursen før det er avsegstyrt.

6 Likes

Undertegnede er vel i denne kategorien. Jeg har ikke mistet troa og har brukt de siste ukene slik at jeg kan forsvare posisjonen i denne emien. På den annen side ser jeg vel ikke veldig stor grunn til å kommentere så mye rundt dette før emi-kurs er fastsatt samt før vi får mer info i morgen.
Det viktigste er vel å klargjøre det praktiske rundt det som skjer nå, og det har andre debattanter gjort meget godt.

At Nyenburg som sentral aktør i denne emien får carte blanche til å voldta kursen i forkant er jeg derimot særdeles irritert over.

16 Likes

Noen som har tro på at det kommer en positiv nyhet i løpet av dagen???

Jeg hadde trua på det for et par uker siden at det kom noe positivt fra selskapet og de ønsket å forsvare en så høy emikurs som mulig. Nå tror jeg ikke det kommer noe får etter at emien er satt. Deretter håper jeg på at det skjer en hel masse slik at de som ble med på dette får betalt.

Enig i det. Et godt eksempel på at det er dyrt å være fattig.

1 Like

Har noen tenkt på hvordan hudkreftstudien som starter neste år skal finansieres? TRVX har ikke noen problemer med å trykke flere aksjer og hente mer pengr.

Fortrinnsrettet er vel det beste der, slik at man slipper utvanning :wink::sweat_smile::see_no_evil:

1 Like

Det med Nyenburg irriterer meg helt vanvittig.

Man kunne vel heller funnet noen shady folk, hvor som helst fra f.eks. USA eller Midtøsten/Asia, i stedet for disse Nederlenderne som man med 100% sikkerhet VET AT ER KJELTRINGER?!?

1 Like

Ja.

The proceeds from the Rights Issue plus current
cash is expected to provide runway into 3Q23 including the start of the next
melanoma trial in second half of 2022

Deretter kommer det an på dataene de får fra de første kohortene.

2 Likes

Ser ikke helt forskjellen på nederlandske flippere og de vanlige norske emisjonsdeltakerne som gjør akkurat det samme.

Det å shorte aksjer før emisjoner man er garantist for er faktisk hverken vanlig eller på noen måte ok. Juridisk er det også meget mulig i gråsonen når de lånte aksjene mens de var i innsideposisjon.

15 Likes

Synes det er mer spesielt at de har funnet seg en nisje som de tjener penger på, der de senker selskapets verdi hver emi de deltar i.
Samtidig så blir de invitert i den ene emien etter den andre.
Ble vel endog presentert som «spesialister» i en av radforsks emier. Dumpet kursen og forsvant fra listene straks etter garanti pengene var på konto.
Alle hadde vel grepet muligheten om noen ønsker å gi vekk midler gratis tilnærmet risikofritt.

1 Like

Noen som har tatt dette opp med Radforsk f.eks? Tror ikke de er så veldig tjent med på sikt at selskapene de har startet opp og er involvert i må benytte seg av aktører som Nyenburgh.

1 Like

Jeg har i hvert fall twitret det tydelig og tagget Radforsk som følger meg på Twitter.

12 Likes

trist og tragisk om som ventet av meg dette her, å bringe inn nyenbergh som garantist er en giftpille slik de dreper kursen nå. viser hvor desperate targovax var etter penger.

4.11.2021, 07:24 · TDN Finans
I meldingen vises det til at:
rundt 55 millioner kroner ventes å finansiere oncos-utviklingen
rundt 35 millioner kroner ventes å gå til CMC
rundt 65 millioner kroner ventes å finansiere pipeline-forlengelse
rundt 75 millioner til løpende virksomhetskostnader
= 230 millioner

Kostnadene som skal betales av selskapet ved kapitalforhøyelsen er foreløpig anslått til å være 25 millioner kroner

175 millioner - 25 millioner = 150 millioner
Hudkreftstudien kan koste mer enn 300 millioner

1 Like

På Q3 hadde vel CEO også en uttalelse om at man var ganske sikre på TG-lisensinntekter i H1?

1 Like

Det er bare USD 3 millioner.

Ja. I første omgang. Men “the total development and commercial milestones in the deal are worth up to USD 100 million, in addition to tiered royalties on sales up to the mid-teens”

1 Like

Ja, de forventet svar/godkjenning fra FDA i kina angående videre forløp av TG. Anslo det til å ta ca 6 mnd, mao som du skriver, H1 22.

1 Like