Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Jeg personlig håper Aborum får rett og at vi hilser på 20.00😊

5 Likes

Har ingen forhåpninger før jeg ser melanomdata.

Alt vil stå og falle på videre finansiering. Hvis de skal basere seg på flere emisjoner tipper jeg kursen blir liggende i gjørma lenge. Overrasker de med avtaler som genererer penger i kassa, så vil nok kursen gå bananas. Dessverre får de ikke utrettet så mye annet enn å holde liv i selskapet noen måneder med de millionene som de hentet fra emisjonen som var. Hvem av de store aktørene som har deltatt i de 3 siste emisjonene er fortsatt med??? Største aksjonær har jo ikke deltatt :frowning: om de ikke leverer i morgen er jeg redd vi nærmer oss 5-tallet og hvem hadde trodd det for noen uker side da vi var i full fart mot 10-tallet.

3 Likes

De sier de har det beste viruset, nå må det vises, så vi alle forstår det🥳 Hvis finansiering av videre studier blir et problem, da skal jeg ut så fort som mulig. Ut i fra de seneste presentasjonene til Targo, så har jeg et håp om at noe skjer🚀

7 Likes

slettet

Replimune (0/16), checkmate (2/83) og syndax (1/53) har tilsammen rapportert totalt 3 CR på 152 pasienter…

Targovax har til nå i 1 CR (nesten 2) av 9 på det PI og CMO tror er feil eller for lav dose (cohort1).

En bekreftelse av CR ratio og økt ORR med “riktig” dosering er ønskelig utfall.

Kanskje kjøpt opp hvis de får 3/12 CR i cohort 2? :thinking: 3 av 12 er da noe bedre enn 3 av 152 :innocent:

20 Likes

Meanwhile:

1 Like

Sykt 9.32 mrd usd

1 Like

Ja, I blame the backwards hillbilly in the middle of nowhere OBX…

3 Likes

1 CR til er vel nok til å få opp øynene på flere,

1 Like

Jeg satser på at Vaccibody kan åpne veien for norske biotek i utlandet.

1 Like

Most recently, Targovax developed TG01, a peptide cocktail
vaccine that targets 7 peptides mutated in most PDAC tumors, including mutant ras. The phase
I trial demonstrated delayed-type hypersensitivity immune response in 100% of patients (n = 6).
Currently, TG01 is being tested in combination with GM-CSF and gemcitabine in a phase II clinical
trial (NCT02261714). KRAS remains an oncogenic target of interest.

biomedicines-08-00401-v2.pdf (2,9 MB)

7 Likes

Targovax announces formation of new Scientific Advisory Board

19 Likes

· Dean A. Fennell, FRCP, PhD: Professor Fennell is Professor & consultant in
Thoracic Medical Oncology, and Director of the Leicester Mesothelioma Program
based at the University of Leicester/University Hospitals of Leicester NHS
Trust. He is an internationally recognized key opinion leader, clinical
investigator and translational research in mesothelioma. He has led several
investigator-initiated trials from phase 1 through phase III. Prof. Fennell is
member of the IASLC mesothelioma taskforce, steering committee for the British
Lung Foundation mesothelioma research network, past president of the
International mesothelioma interest group, co-author of the UK BTS, and European
(ESMO, ERS) mesothelioma treatment guidelines and served two terms on the EORTC
board. He is currently the Leicester lead for the groundbreaking Cancer Research
UK TraceRx/Darwin/PEACE and BLF supported MEDUSA phylogenetic studies. Prof.
Fennell has published over 100 peer reviewed articles in journals including The
Lancet, Lancet Oncology, New England Journal of Medicine, Nature, Nature Reviews
Cancer, and Proceedings of the National Academy of Sciences.

Fin resymé må jeg si. Skader vel ikke med litt ekspertise inputs :innocent:

3 Likes

Fritt fra husken; var det ikke dr Zamarin som sa at Oncos 102 var bedre innen Melanom enn SoC i forbindelse med en konferanse hvor man gikk gjennom dataene fra første cohort?

Ingen forsamling med lettvektere dette nei :clap::muscle:

(Husken var nok feil, her er han jeg tenkte på;
Dr. Shoushtari, MD, Medical Oncologist, Memorial Sloan Kettering, presented results from part 1 of Targovax’s phase I trial in anti-PD1 refractory melanoma combining ONCOS-102 with Keytruda. )

10 Likes

Noen som vet når podkasten er i dag og når den blir tilgjengelig??

2 Likes

Pleier å være ute mellom kl 14:00-16:00 :blush:

3 Likes

We are very pleased to have attracted such high caliber individuals with deep expertise in immuno-oncology to serve on the newly formed Targovax Scientific Advisory Board.:clap::clap::clap::clap::clap:

18 Likes

We are confident that the discussions with the advisory board will be very insightful and instrumental as we develop and implement the next phase of the Targovax R&D strategy

Blir spennende å høre mer om dette senere i dag. Passer bra at CSO deltar på podcasten🙃

14 Likes

Trenger noen gullkorn i dag. For nå ser det svart ut :confused:

4 Likes