Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Noen som vet når podkasten er i dag og når den blir tilgjengelig??

2 Likes

Pleier å være ute mellom kl 14:00-16:00 :blush:

3 Likes

We are very pleased to have attracted such high caliber individuals with deep expertise in immuno-oncology to serve on the newly formed Targovax Scientific Advisory Board.:clap::clap::clap::clap::clap:

18 Likes

We are confident that the discussions with the advisory board will be very insightful and instrumental as we develop and implement the next phase of the Targovax R&D strategy

Blir spennende å høre mer om dette senere i dag. Passer bra at CSO deltar på podcasten🙃

14 Likes

Trenger noen gullkorn i dag. For nå ser det svart ut :confused:

4 Likes

Godt og vel 50 prosent opp til nivået fra før siste emisjon. For Targovax er jo dette en ren repetisjonsøvelse.

1 Like

Dette er vi dessverre litt vant med, men:
“We fall. We break. We fail. But then, We rise. We heal. We overcome”

Eller noe sånt. Vi lykkes til slutt​:muscle::blush:

1 Like

De treffer ihvertfall ofte bra på oppadgående trend, så den stoppes :chart_with_upwards_trend::money_with_wings::chart_with_downwards_trend::expressionless::expressionless:

1 Like

De traff ihvertfall bra med emien denne gangen også, før markedet korrigerte.

11 Likes

Aksjemarkedet har jeg nok aldri skjønt meg på🥴 Det å være aksjonær i Targovax, er en avansert form for selvskading👺 Nå må Soug snart helbrede meg🙏

7 Likes

Støttekjøper på 5,95, legger i skuffen og gleder meg til podkast :blush:

14 Likes

Fortsatt intet nytt fra Elisabeth

2 Likes

Den kommer til å ligge her, om/når den kommer:

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-148

Edit; den ligger her nå.

3 Likes

@Forsk Kommer podcasten i dag?

Den er ute nå😊

8 Likes

Hah det skal eg og si neste gang eg snitter ned :kissing_heart: få meg noen likes :sunglasses:

4 Likes

Bull podcast virker det som?!

1 Like

Kanskje snittet mitt er lavere enn 5,95, og at det nå økte? Husk vi var nede på 3,6 for et halvt år siden :wink:

Men har dere hørt / hører dere på Radforsk?
Hør på Viktor fra kl 13:30 og ett minutt frem, her er det snadder på gang :muscle:

Viktor er uten tvil en kjemperessurs for fremtiden, han kan åpne plenty dører for samarbeid som innebærer både medisinske dealer og pengedealer. Dette lover godt :ok_hand:

Litt strekk i guiding på readout melanom + 18 mnds meso-data; desember / januar.

8 Likes

Fra radium sin podcast episode 148 - 49:04 inn.

Takk til den personen som sendte inn det spørsmålet.

15 Likes

Sa de noe om når melanoma data skulle komme?