Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Godt og vel 50 prosent opp til nivået fra før siste emisjon. For Targovax er jo dette en ren repetisjonsøvelse.

1 Like

Dette er vi dessverre litt vant med, men:
“We fall. We break. We fail. But then, We rise. We heal. We overcome”

Eller noe sånt. Vi lykkes til slutt​:muscle::blush:

1 Like

De treffer ihvertfall ofte bra på oppadgående trend, så den stoppes :chart_with_upwards_trend::money_with_wings::chart_with_downwards_trend::expressionless::expressionless:

1 Like

De traff ihvertfall bra med emien denne gangen også, før markedet korrigerte.

11 Likes

Aksjemarkedet har jeg nok aldri skjønt meg på🥴 Det å være aksjonær i Targovax, er en avansert form for selvskading👺 Nå må Soug snart helbrede meg🙏

7 Likes

Støttekjøper på 5,95, legger i skuffen og gleder meg til podkast :blush:

14 Likes

Fortsatt intet nytt fra Elisabeth

2 Likes

Den kommer til å ligge her, om/når den kommer:

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-148

Edit; den ligger her nå.

3 Likes

@Forsk Kommer podcasten i dag?

Den er ute nå😊

8 Likes

Hah det skal eg og si neste gang eg snitter ned :kissing_heart: få meg noen likes :sunglasses:

4 Likes

Bull podcast virker det som?!

1 Like

Kanskje snittet mitt er lavere enn 5,95, og at det nå økte? Husk vi var nede på 3,6 for et halvt år siden :wink:

Men har dere hørt / hører dere på Radforsk?
Hør på Viktor fra kl 13:30 og ett minutt frem, her er det snadder på gang :muscle:

Viktor er uten tvil en kjemperessurs for fremtiden, han kan åpne plenty dører for samarbeid som innebærer både medisinske dealer og pengedealer. Dette lover godt :ok_hand:

Litt strekk i guiding på readout melanom + 18 mnds meso-data; desember / januar.

8 Likes

Fra radium sin podcast episode 148 - 49:04 inn.

Takk til den personen som sendte inn det spørsmålet.

15 Likes

Sa de noe om når melanoma data skulle komme?

les to poster opp…

1 Like

Påstanden om at investorene som deltok på emisjonen er kortsiktige er vel herved tilbakevist … eller ?

2 Likes

Liker Wiklund!:+1:

5 Likes

Er jo derfoe jeg spør, om det ble bekreftet og at vi kan se vekk i fra LBA på SITC

Det var Wicklund som deltok i stedet for ØS, men han sa desember - januar. Det samme for 18 mnd meso.

Ref siste emisjon; fire eller fem nye long-only biotekspesialistfond fra USA er inne. Disse har fulgt Targovax lenge, og nå kom noen av de ned fra gjerdet. Disse har ikke ønsket å disclose hvem de er, noe som er helt legitimt til de evt flagger over 5 %.

Overall en god podkast, snitter meg mer opp i morgen @Altiexiles :rofl:

Edit: Kun en ting jeg savnet, med mindre jeg misset det, forventningene til TG Kina. De snakket en del om mulighetene for KRAS og at her skulle det skje ting, men snappet ikke opp noe for Iovaxis-opsjonen som løper ut om 2 mnd.

14 Likes