Den er ute nå😊
Hah det skal eg og si neste gang eg snitter ned få meg noen likes
Bull podcast virker det som?!
Kanskje snittet mitt er lavere enn 5,95, og at det nå økte? Husk vi var nede på 3,6 for et halvt år siden
Men har dere hørt / hører dere på Radforsk?
Hør på Viktor fra kl 13:30 og ett minutt frem, her er det snadder på gang
Viktor er uten tvil en kjemperessurs for fremtiden, han kan åpne plenty dører for samarbeid som innebærer både medisinske dealer og pengedealer. Dette lover godt
Litt strekk i guiding på readout melanom + 18 mnds meso-data; desember / januar.
Fra radium sin podcast episode 148 - 49:04 inn.
Takk til den personen som sendte inn det spørsmålet.
Sa de noe om når melanoma data skulle komme?
les to poster opp…
Påstanden om at investorene som deltok på emisjonen er kortsiktige er vel herved tilbakevist … eller ?
Liker Wiklund!
Er jo derfoe jeg spør, om det ble bekreftet og at vi kan se vekk i fra LBA på SITC
Det var Wicklund som deltok i stedet for ØS, men han sa desember - januar. Det samme for 18 mnd meso.
Ref siste emisjon; fire eller fem nye long-only biotekspesialistfond fra USA er inne. Disse har fulgt Targovax lenge, og nå kom noen av de ned fra gjerdet. Disse har ikke ønsket å disclose hvem de er, noe som er helt legitimt til de evt flagger over 5 %.
Overall en god podkast, snitter meg mer opp i morgen @anon99889496
Edit: Kun en ting jeg savnet, med mindre jeg misset det, forventningene til TG Kina. De snakket en del om mulighetene for KRAS og at her skulle det skje ting, men snappet ikke opp noe for Iovaxis-opsjonen som løper ut om 2 mnd.
Herlig, eg kommer til å kjøpe meg inn igjen like over helgen har selv vært på gjerdet en liten stund gledelig podcast
Enig, han og Magnus er dynamitt!
Have been in trvx for a few years and currently have more shares than ever before. Its not easy being a trvx shareholder, but must admit and listening to today’s podcast just reinforces it, i think it is super exciting. Lots going on and i think (hope) that we will be rewarded richly in the years to come. Still cant really understand the mcap versus peers.
Cant wait to see melanoma data and what decisions are made regarding future direction. If it keeps i going down i will be tempted to add. But must admit, in bio nothing is in the bag until its in the bag as we have very recently seen with PCI…
Hva blir det da hvis man legger til Viktor??
Synes hans planer om å videreutvikle Oncos og TG hørtes rimelig spennende ut. Virket som han hadde lyst til å slippe litt detaljer nå, men holdt seg til følgende;
«we are now having many different conversations with different partners, which could provide us with engineering expertise, whick is lacking in Targovax today, but also with external…support, lets call it like this»…
Bare meg som tenkte at her skulle han si external finansiering, som i dealer / partnere?
Hør fra 13:20 og frem til 14:00.
Jeg liker Viktor !
Likte spesielt godt Soug idag
Mm vil ikkje se for meg noe partners på forhånd igjen, det er bedre når det kommer overraskende
Ok, han er inne på prøve/ trainee
Består han, blir de C4 da Magnus teller for 2
Vel og bra med avtaler, men de er snart nødt til å få landet noen avtaler som gir penger i kassa. Har også mer aksjer enn noen gang før. Var nære med å øke i dag, men av tidligere smeller så lot jeg være foreløpig.
Veldig bra podcast dette.
Hørt igjennom podcasten og mye spennende på gang. Lurte på om noen vet om disse Biotek long fondene som det snakkes om? Er dette store passive fond som går inn engang, og sitter stille…Eller kan vi håpe/forvente flere kjøp? Det ble jo fremhevet at de ønsket å være anonyme, så ikke navn jeg er ute etter. Lurer mer på om noen har vært borti disse long fondene tidligere i andre selskaper og kunne si noe om erfaringen derifra? Eller kanskje det er jeg som er helt på jordet som tar det som blir sagt bokstavelig?