Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Herlig, eg kommer til å kjøpe meg inn igjen like over helgen :+1: har selv vært på gjerdet en liten stund :roll_eyes::face_with_hand_over_mouth: gledelig podcast :raised_hands:

3 Likes

Enig, han og Magnus er dynamitt!

Have been in trvx for a few years and currently have more shares than ever before. Its not easy being a trvx shareholder, but must admit and listening to today’s podcast just reinforces it, i think it is super exciting. Lots going on and i think (hope) that we will be rewarded richly in the years to come. Still cant really understand the mcap versus peers.

Cant wait to see melanoma data and what decisions are made regarding future direction. If it keeps i going down i will be tempted to add. But must admit, in bio nothing is in the bag until its in the bag as we have very recently seen with PCI…

7 Likes

Hva blir det da hvis man legger til Viktor??

Synes hans planer om å videreutvikle Oncos og TG hørtes rimelig spennende ut. Virket som han hadde lyst til å slippe litt detaljer nå, men holdt seg til følgende;

«we are now having many different conversations with different partners, which could provide us with engineering expertise, whick is lacking in Targovax today, but also with external…support, lets call it like this»…

Bare meg som tenkte at her skulle han si external finansiering, som i dealer / partnere?

Hør fra 13:20 og frem til 14:00.

Jeg liker Viktor ! :clap::ok_hand:

12 Likes

Likte spesielt godt Soug idag :sweat_smile::v::drum:

Mm vil ikkje se for meg noe partners på forhånd igjen, det er bedre når det kommer overraskende :wink:

2 Likes

Ok, han er inne på prøve/ trainee :sweat_smile:

Består han, blir de C4 da Magnus teller for 2 :star2::mage:

Vel og bra med avtaler, men de er snart nødt til å få landet noen avtaler som gir penger i kassa. Har også mer aksjer enn noen gang før. Var nære med å øke i dag, men av tidligere smeller så lot jeg være foreløpig.

2 Likes

Veldig bra podcast dette. :+1:

3 Likes

Hørt igjennom podcasten og mye spennende på gang. Lurte på om noen vet om disse Biotek long fondene som det snakkes om? Er dette store passive fond som går inn engang, og sitter stille…Eller kan vi håpe/forvente flere kjøp? Det ble jo fremhevet at de ønsket å være anonyme, så ikke navn jeg er ute etter. Lurer mer på om noen har vært borti disse long fondene tidligere i andre selskaper og kunne si noe om erfaringen derifra? Eller kanskje det er jeg som er helt på jordet som tar det som blir sagt bokstavelig? :upside_down_face:

1 Like

Gei podkast, men igjen som alltid veldig lang frem til noe godkjent legemiddel og penger inn.
Har følelsen av man i Trvx aldri kommer nærmere målet, at alt dreier som forskning/uttesting, og at man er like langt fra mål nå som for et par år siden.

2 Likes

Så et biotekselskap med best in class data på meso (Wicklunds ord) og øvre kvartil på ORR i melanom (majoriteten har levert mellom 20 - 30 % ORR, 1.cohort Oncos 102 hadde 33 % ORR inkl 1 CR) kan ikke få penger inn FØR de har et godkjent legemiddel?

Hvis det var måten bransjen var bygd opp på kun man kuttet antall biotekselskaper på 2, og gjort det samme en gang til etterpå, og man kunne kanskje ha nærmet seg hvor mange som hadde satset i denne bransjen. Svært mye av farma handler om å levere sterke prekliniske og kliniske data som viser en klar fordel fremfor annet. Targovax har dette i både meso, melanom og TG, det kan veldig raskt bringe penger på bordet.

Som Wicklund sa i går; Targovax har, i motsetning til mange andre, sterke kliniske data å vise til med greit antall N. De andre har in-vivo data og tegnebrett data, det er ikke like sterkt.

Noen eksempler på verdsetting og mulige penger på bordet lenge før markedsgodkjennelse:

16 Likes

Et annet moment er hvor detaljerte dataene de har faktisk er😊

2 Likes

Kom’an då TG!! :exploding_head:

Har TG stått på tørrlager for lenge uten utvikling nå?
Det er i såfall utrolig trist.

3 Likes

Vi får håpe en evt avtale med vestlige partnere ikke drar så veldig langt ut i tid. Og at IOVaxis snart utløser opsjonen
Om jeg ikke husker helt feil så var det noe sånt de sa på HC konferansen:

we are in advanced discussions with collaborators in the west to take the vaccine in to clinical trial

2 Likes

Det puttes veldig mye penger i KRAS nå, spørs om Targo eller Iovaxis kan holde tritt.
De hadde ett fortrinn i tid.

1 Like

TheObserver, med disse eksempler du viser til, mener du vi kan forvente avtale for Targovax i liknende størrelse - e.g. Den du viser til a 900musd?

1 Like

Targo har trynet med TG pga endret SOC før. Frykter Iovaxis må rykke tilbake til start såfremt Miratis resultater fører til ny SOC.

1 Like

Det blir helt umulig å gjette / anslå hva slags deal TRVX kan lande, men jo bedre tall fra 2.cohort melanom jo høyere beløp.

Pr i dag har ingen vist til ORR over 40 % i melanom for pasienter som ikke lengre responderer på CPI. Dersom Oncos 102 kan trigge såpass respons at 35 % eller flere jevnlig blir mottakelige for sjekkpunkthemmere, kan man egentlig bare tenke på et tall.

Hvis 4 av 12 pasienter viser respons i andre cohort er vi på 33 %, 5 av 12 vil gi 41 %. Da snakker vi helt klart best in class.

Vi hørte at en fjerde pasient ut av de 9 første var på god vei til å vise respons, så jeg tenker at det er sannsynlig at 4 - 5 pasienter i 2.cohort med 12 x Oncos 102 vil vise økt respons. (4 ganger sterkere dose enn første cohort)

Dette gjør det uhyre spennende å være aksjonær om dagen for man kommer ikke utenom en svært lysende fremtid for aksjonærene hvis dette slår til.
Svaret foreligger senest innen 3 måneder :crossed_fingers:

7 Likes

Mye fin og positiv lesning her nå👍 Men…hvor er bunn??
Skal Targo til 4,- eller som sist helt ned til 3,-…??

Hvorfor ikke 2 eller 1 krone for den saks skyld, siden du allerede er så godt i gang?

2 Likes