Gei podkast, men igjen som alltid veldig lang frem til noe godkjent legemiddel og penger inn.
Har følelsen av man i Trvx aldri kommer nærmere målet, at alt dreier som forskning/uttesting, og at man er like langt fra mål nå som for et par år siden.
Så et biotekselskap med best in class data på meso (Wicklunds ord) og øvre kvartil på ORR i melanom (majoriteten har levert mellom 20 - 30 % ORR, 1.cohort Oncos 102 hadde 33 % ORR inkl 1 CR) kan ikke få penger inn FØR de har et godkjent legemiddel?
Hvis det var måten bransjen var bygd opp på kun man kuttet antall biotekselskaper på 2, og gjort det samme en gang til etterpå, og man kunne kanskje ha nærmet seg hvor mange som hadde satset i denne bransjen. Svært mye av farma handler om å levere sterke prekliniske og kliniske data som viser en klar fordel fremfor annet. Targovax har dette i både meso, melanom og TG, det kan veldig raskt bringe penger på bordet.
Som Wicklund sa i går; Targovax har, i motsetning til mange andre, sterke kliniske data å vise til med greit antall N. De andre har in-vivo data og tegnebrett data, det er ikke like sterkt.
Noen eksempler på verdsetting og mulige penger på bordet lenge før markedsgodkjennelse:
Et annet moment er hvor detaljerte dataene de har faktisk er😊
Kom’an då TG!!
Har TG stått på tørrlager for lenge uten utvikling nå?
Det er i såfall utrolig trist.
Vi får håpe en evt avtale med vestlige partnere ikke drar så veldig langt ut i tid. Og at IOVaxis snart utløser opsjonen
Om jeg ikke husker helt feil så var det noe sånt de sa på HC konferansen:
we are in advanced discussions with collaborators in the west to take the vaccine in to clinical trial
Det puttes veldig mye penger i KRAS nå, spørs om Targo eller Iovaxis kan holde tritt.
De hadde ett fortrinn i tid.
TheObserver, med disse eksempler du viser til, mener du vi kan forvente avtale for Targovax i liknende størrelse - e.g. Den du viser til a 900musd?
Targo har trynet med TG pga endret SOC før. Frykter Iovaxis må rykke tilbake til start såfremt Miratis resultater fører til ny SOC.
Det blir helt umulig å gjette / anslå hva slags deal TRVX kan lande, men jo bedre tall fra 2.cohort melanom jo høyere beløp.
Pr i dag har ingen vist til ORR over 40 % i melanom for pasienter som ikke lengre responderer på CPI. Dersom Oncos 102 kan trigge såpass respons at 35 % eller flere jevnlig blir mottakelige for sjekkpunkthemmere, kan man egentlig bare tenke på et tall.
Hvis 4 av 12 pasienter viser respons i andre cohort er vi på 33 %, 5 av 12 vil gi 41 %. Da snakker vi helt klart best in class.
Vi hørte at en fjerde pasient ut av de 9 første var på god vei til å vise respons, så jeg tenker at det er sannsynlig at 4 - 5 pasienter i 2.cohort med 12 x Oncos 102 vil vise økt respons. (4 ganger sterkere dose enn første cohort)
Dette gjør det uhyre spennende å være aksjonær om dagen for man kommer ikke utenom en svært lysende fremtid for aksjonærene hvis dette slår til.
Svaret foreligger senest innen 3 måneder
Mye fin og positiv lesning her nå👍 Men…hvor er bunn??
Skal Targo til 4,- eller som sist helt ned til 3,-…??
Hvorfor ikke 2 eller 1 krone for den saks skyld, siden du allerede er så godt i gang?
Anbefaler å spandere litt tid på å høre på radforsk.podcasten fra i går! Mulig du får et annet perspektiv på selskapet!
Til Sougs forsvar da… (ja det er jeg som skriver dette )
Så har han flere ganger uttalt at Trvx ikke er for småaksjonærer (les retail).
Funcom ble solgt for knapper og glansbilder. Får virkelig håpe at Targovax ikke lider samme skjebne, men slik utviklingen har vært her, så blir jeg ikke overrasket hvis det skjer.
Jeg blir meget overrasket om styret godtar et ‘‘fille’’ bud på targo.
Rådet kommer 4 år for sent. Har aldri hatt så mange som nå.
Ett råd til deg:Hør de siste minuttene av siste Radium 148.
Ja, dessverre det er litt av poenget. Aksjonærene i Funcom behandlet etter min mening ikke selskapet etter det potensialet det hadde. Derav salg for knapper og glansbilder som du peker på. Gjør vi det samme med Targovax?? NB! Satt godt lastet når budet kom i Funcom og håper jeg gjør det samme nå i Targovax!!
Jeg frykter at emisjonen ble satt med bakgrunn i at de kommende data ikke er så bra som vi håper på. Imunresponsen er sikkert bra, men overlevelsen kan være bortimot den samme. Begynner også å få kalde føtter om det blir en utbetaling fra Kina eller ikke. Hadde selskapet følt seg trygge på dataene, kunne de lettet litt på sløret i sommer. Podcasten var bra den, men fortsatt lite penger som kommer inn til sel
Jeg regner med at emisjonen ble satt i forbindelse med valget i USA, og at Covid-19 blusser opp igjen. Hadde det vært snakk om dårlige resultater, så hadde de tatt en 40% emisjon.