Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

10 Likes

Vi får håpe denne er valid i forhold til timeline. Wicklund snakket om des / jan for slipp av nye data, denne sier fortsatt desember :crossed_fingers:

4 Likes
  1. november og nyheter i morra. Mye dramatiske nyheter om dagen… :tangerine:

Satser på at targo er gode nyheter

2 Likes

Håper de avklarer følgende i morgen:

  1. Hva er forventningene til TG-dealen i Kina?
  2. Melanom og 18 mnd meso; before christmas som sist annonsert av ØS og i selskapspresentasjoner, eller kan det bli januar som Wicklund nevnte på Radium forrige uke?
  3. Hva er det som holder tilbake fremdriften i igangsettingen av trippelkombi i mesotheliom? Er det taktikkeri knyttet til melanom-tallene, eller er de i rute?
  4. De har snakket om avansert prat rundt TG-samarbeid i den vestlige verden, blant annet på HC-konferansen i september. Hva er de ute etter her?
  5. Victor nevnte på Radium at de jobber med en del betydelige forbedringer av pipen gjennom analyse av innhentet data. Han antydet vel at det skal komme en form for klinisk pipe i ny og forbedret drakt. Dette hørtes veldig spennende ut, og det hørtes ut som om Elisabeth var enig i det. Men hva ligger i det? De ville annonsere dette i markedet når ting var spikret. Kanskje fortsatt litt prematurt å få noe info rundt dette, men hadde gjerne fått noen drypp.
21 Likes

Er du på jakt etter litt patent nyheter vedrørende next gen Oncos så kan du jo begynne her :stuck_out_tongue:

13 Likes

Finansiell kalender

1 Like

Targovax ASA: third quarter 2020 results

4 Likes

23 MNOK i cashburn, laveste på lang tid

Både melanom og mesotheliom-data ventes før nyttår :+1:

(Important efficacy and immune marker readouts from our two Targovax-sponsored ONCOS-102 trials in mesothelioma and melanoma are due late in the year.)

26 Likes

Excellent. :grin:

2 Likes

Hva kommer i denne boksen etterhvert?

4 Likes

Det samme som i boksen over :blush:
Det er kombo med Keytruda i begge, Oncos 102 blir den nye kalven til Merck i meso og melanom.

3 Likes

Well that is the million dollar (hopefully many millions) question. Very excited :slight_smile:

1 Like

Hyggelig å se svært lav cashburn ! Ekstra hyggelig å se at man promoterer RAS :slight_smile:

11 Likes

Husk at indsende denne liste af spørgsmål til Renate Birkeli (TRVX IR) vedr. dagens Q&A.

2 Likes

De er blitt sendt inn :+1:

7 Likes

Er det bare mig, eller har Øystein Soug fået ny frisure i dagens anledning? :slight_smile:

edit: Soug fortæller at TRVX arbejder på endnu en deal på TG og at dette sandsynligvis produceres inden for de kommende måneder (akkurat som @aborum forudsagde). Med andre ord, ledelsen arbejder således fortsat på at kapitalisere på TG platformen.

edit: Jaderberg leverer bare varen som altid; CRC rekrutterer allerede i 2. cohorte og her tror jeg vi kommer til at se svært stærke data i en population af patienter, der er meget svære at behandle. Jaderberg nævner at den åbenlyse videre vej med AstraZeneca vil være et registreringsstudie med ca. 25 patienter - TRVX vil således stå overfor hele 3 registreringsstudier i 2021 going forward.

9 Likes

We hope and believe that Iovaxis will excercise their option within the next months.

De ser også på utlisensiering av TG-plattformen :1st_place_medal:

6 Likes

Thorbjørn Furuseth bekræftede spekulationerne rundt timing af private placement; jeg savnede dog mere information omkring selve prissætningen som jeg endnu engang finder svært lav og derfor svært kritisabel - dette i lyset af at ledelsen bryster sig af “flere gange overtegnet”.

3 Likes

Much more incoming demand on RAS to do studies, in combination with CPI :handshake:

Talking with two spesific partners with significant interest.

(Nå kommer alle spørsmålene mine på rekke og rad hører jeg :ok_hand: Setter pris på at de tar spm seriøst, nå får vi høre hva de tenker om ny styreleder og hans rolle :wink:)

Edit: ØS mener at styreleder ikke skal være så offisiell og heller jobbe aktivt internt i styret, og det er greit nok det. Flott å høre at han utfordrer det, kan aldri bli for mye av det!

Min erfaring er dog at aktive styreledere, som eksempelvis Egberts i NANO som viser ansvar, innsikt og dedikasjon på caller og konferanser, gir en ekstra trygghet om at styreleder tar jobben seriøst, og ikke bare ser på den som cashinnbringende for egen del.
ØS nevnte jo at det at styreleder nå utfordrer er nytt sammenliknet med tidligere, så kanskje var det slik at forrige styreleder satt der med “feil” motivasjon / ikke var dedikert nok?
Ikke en bastant påstand dette fra min side, bare ment for å understreke at jeg personlig liker engasjerte styrer og styreledere, og vet at det kan utgjøre en betydelig verdi)

Uansett var dette en veldig god call og presentasjon, og det var avklarende svar på TG Kina, TG i Vesten, kommende readouts med mer. Dette var solid og troverdig, bra gjennomført.

At placementet også endte med allokering mot flere store long-only bioteks som blir sittende og trolig vil øke med tiden er et svært positivt signal.

15 Likes

Q3 præsentationen efterlader mig med en rigtig god fornemmelse for vejen frem; her står vi overfor 2 sikre registreringsstudier og potentielt set et 3. i CRC i 2021. Hvilket andet biotekselskab på OSE kan fremvise lignende resultater?

TRVX er den mest undervurderede juvel på OSE - bar none.

19 Likes