Ja. Jeg skriver sjelden her og skal ikke skrive mer i dag.
Jeg har TRVX siden Februar 2017. Kom inn altfor tidlig og tapte god del penger her. Fordel at jeg lærte litt om medisinsk forskning. Jeg er en av de som jobber hjemme og kjeder seg i litt i mellom. Generelt er jeg veldig positivt til slike selskaper og hva de driver med men Oslo Børs er ikke beste sted for slike selskaper. TRVX lider av bestandig pengemangel for å fullføre noe fra sin pipeline på egen hånd.
Vaccibody med superstjerne Agnette er eneste som skiller seg ut her.
Eksempel: hvorfor Ultimovacs med lignende pipeline er priset 1mrd (2,5 ganger høyre) høyre enn TRVX. Kan noen her klarer å forklare om forskjell i pris har fundamental grunnlag.
NANO -10% i dag. Jefferies kutter kursmål. En ekspert våknet plutselig en deg og bestemte å justere NANO kursmål fra 50 til 15. Han/hun viste ikke for 6 måneder siden at Corona skaper problemer i rekrutering.
PCIB – AstraZaneca skiftet mening, bang 50% ned.
Altfor mye her er avhengig av andre faktorer som har ingenting å gjøre med potensialet.
7,4 kan være ikke verst inngang heller. I 2017 var jeg dumt nok å tenk at kurs under 20NOK var røverkjøp. Jeg bare prøver å trade litt her nå på slike dager som i dag. Ellers er det ikke så my å følge her mellom meldinger.
Litt fra meg: Jeg bruker dette forum som en del skriftlig Norsk opplæring.