Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Greit mtp emisjonen som var. Nå kan aksjen løpe fritt en lengre periode uten at vi trenger å være veldig bekymret for å få den i fanget rett etter nyheter.

5 Likes

Dette prøvde jeg å banke inn i nøtten på flere her.

Når de (teoretisk) har cash til q1/q2 2022 så kan aksjen få stige i ro og mak uten denne akutte emisjonsfaren hengende over seg.

1 Like

Ja, synd du ikke traff toppen på 7.70 som var dagens høy, for det var vel der du hadde tenkt å selge?

Og til hvilken kurs skulle du vente på før du gikk inn igjen? Skjønner jeg har mye å lære her :1st_place_medal:

Som alle andre skal man vel inn på laveste kurs de neste dagene. Hvilken inngang man fikk forteller man i etterkant

Lol med det… Kan godt hende vi buller videre på den her… Massivt god nyhet :+1:

Da burde du vel selge nå. Er jo 10-15% å hente

Kjøpte på 7.4 nettopp, ikkje for hele huset, men nok til å dekke julemiddagen og litt til. :+1:Vi får se om det blir first prize eller fra Åkrafjorden :drooling_face::+1:

5 Likes

Er møtet ferdig?

Ja. Jeg skriver sjelden her og skal ikke skrive mer i dag.

Jeg har TRVX siden Februar 2017. Kom inn altfor tidlig og tapte god del penger her. Fordel at jeg lærte litt om medisinsk forskning. Jeg er en av de som jobber hjemme og kjeder seg i litt i mellom. Generelt er jeg veldig positivt til slike selskaper og hva de driver med men Oslo Børs er ikke beste sted for slike selskaper. TRVX lider av bestandig pengemangel for å fullføre noe fra sin pipeline på egen hånd.

Vaccibody med superstjerne Agnette er eneste som skiller seg ut her.

Eksempel: hvorfor Ultimovacs med lignende pipeline er priset 1mrd (2,5 ganger høyre) høyre enn TRVX. Kan noen her klarer å forklare om forskjell i pris har fundamental grunnlag.

NANO -10% i dag. Jefferies kutter kursmål. En ekspert våknet plutselig en deg og bestemte å justere NANO kursmål fra 50 til 15. Han/hun viste ikke for 6 måneder siden at Corona skaper problemer i rekrutering.

PCIB – AstraZaneca skiftet mening, bang 50% ned.

Altfor mye her er avhengig av andre faktorer som har ingenting å gjøre med potensialet.

7,4 kan være ikke verst inngang heller. I 2017 var jeg dumt nok å tenk at kurs under 20NOK var røverkjøp. Jeg bare prøver å trade litt her nå på slike dager som i dag. Ellers er det ikke så my å følge her mellom meldinger.

Litt fra meg: Jeg bruker dette forum som en del skriftlig Norsk opplæring.

18 Likes

Du setter fingeren på et veldig relevant problem her :100:

Godt innlegg :+1:

Du har helt klart noen treffende poenger med det du skriver her. Fint og nyansert innlegg. Jeg for min del har selv kommet frem til at selskapets potensialet ikke reflekteres i aksjekursen via de som handler på OB. Det faglige og forskningsmessige går i riktig retning og mitt mål for investeringen er kun rettet mot oppkjøp fra BP. Så kan man argumentere for om det er sannsynlig eller ikke. Vel, går den inn så blir det tidenes happy hour :sweat_smile:

3 Likes

Dårlig betalt for å ta risiko i denne aksjen. Kursen kunne fint halvert seg på en dårlig melding i dag, men god melding gjør at vi som tok risk er opp ca. 5 % idag.

5 Likes

Så langt idag - både deprimerende og lite oppmuntrende med tanke på å opprettholde en lang posisjon i selskapet. Uten tvil bio-teks Prügelknabe på OSX. Biter tenna sammen.

Fordelen er at vi får luket ut mange til de andre VIP’ene kommer. Da spesielt mtp melanomdata og TG opsjonen.

8 Likes

Disse refractory melanoma dataene har lenge vært kommunisert som veldig viktige da de kan sammenlignes med konkurrenter. Men idag kan vi endelig sammenligne mesothelioma også grunnet overlevelsesdata. Jeg er veldig spent på mpfs da flere av pasientene ved forrige utlesning var sensorert og vil tippe at mpfs nå kostes under teppet da mOS trolig er veien å gå sammen med Merck.

Vil tro at det åpner seg en del muligheter for oncos-102 hvis cohort2 melanoma også leverer godt nå de nærmeste ukene.

5 Likes

Aksjekursen, er faen meg en tolmodighetsprøve👺

2 Likes

Igennem mange år er den faldet på gode nyheder, da kunne den stige 15-20% fra start for at lukke i minus, det kan den så nå endnu, men det er lige gyldigt hvad dagskursen er med mindre man trader den.

Måske jeg har misset noget her, men de data der blev frigivet i morges var de en skuffelse i forhold til det markedet forventede, og hvilke andre data kan for alvor rykke juraen nordpå???

I mot hode så var dataene som ble sluppet i dag, meget gode! Melanom dataene som slippes i løpet av dager og uker, forventes det nok ennå mer av.

1 Like