Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Dæven dette var moro og tålmodigheten blir endelig rikelig belønnet. La oss nå håpe at selskapet får den statusen og ikke minst prisingen det fortjener med påløpende innside kjøp, meglerhus med anbefalinger, ingen klønete emisjoner og deretter intens flørting med BP som ender opp i et storstilt bryllup!

2 Likes

Fra analysene:

DNB har vel som scenario at gode melanom-data vil lede til en lisensdeal mener jeg å huske. Det betyr gode penger upfront og milestones.

Edison mente 35 kroner i verdi for melanom? Noen som har kjapp access til analysene?

5 Likes

Fra en tidligere børsmelding sier Targovax-sjef Øystein Soug at Targovax har funnet en ideell partner i IOVaxis. La oss nå håpe at de utøver opsjonen og videreutvikler samarbeidet.

Friends Shaking Hands Through Pants Zipper 02122020075728

Lov å drømme nå vel

6 Likes

Det var også min første tanke da jeg læste meldingen - men er ikke ekspert nok tl at føle mig skråsikker.

Til gengæld er tumorrespons i 4 ud af 12 jo acceptabelt (selv om vi alle kunne tænke os flere) - da mange af disse var i stage IV, så udgangspunktet var jo på den måde IKKE det bedste, derved er resultatet jo mere end ok.

““Notably, the patients in Part 2 had markedly more advanced disease than in Part 1, with the majority diagnosed as stage IV metastatic melanoma when entering the trial””

Så mon ikke at der kommer en vis interresse de kommende måneder fra BP side… :slight_smile:

Til dere som håpet på bedre tall og ønsket dere noe bedre; dere har lest børsmeldingen flere ganger? Og fått med dere headlines?

Dette er ikke litt bedre enn OK eller akseptabelt…

My guess er at Ling øker target til 30 - 35 kr etter callen i dag :muscle:

9 Likes

World class data from Targovax in checkpoint inhibitor refractory melanoma!

6 Likes

Soug er på selgern!

2 Likes

8,60 før åpning foreløpig.

3 Likes

9,50 nå! :rocket::rocket::tada::champagne:

3 Likes

Nå: 9 kr

1 Like

9,50…

Magefølelsen min stemte godt i går virker det som🤑

1 Like

Går rett i CB dette

Så deilig :smile: Gratulerer til oss alle sammen :trophy: :trophy: :trophy:

4 Likes

Tipper vi skal over 11 kroner idag.

3 Likes

Blir oppkjøp av slike data. Bli ikke for ivrig på salgsknappen nå, det kan fort straffe seg. Enormt potensiale i aksjen nå. 30 kr bør være en grei start.

6 Likes

Jo. Bli i ivrige på selgerknappen. Tenk på alle som ikke er med på morroa :wink:

Og emisjonen er gjennomført før data denne gangen :wink:

4 Likes

Ordredybde

image

6 Likes