Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Spørgsmålet er reelt om aborum skal til Oslo med jordbærtærte til selskabet på denne side af nytåret; som bekendt er der en stående aftale om at der leveres jordbærtærte, når kursen runder 20,00.

21 Likes

Herlig mye nyttige innspill her over de siste ukene. Glad jeg kastet meg på og kjøpte meg inn på Mandag som var. Pirrende dag i vente :boom:

3 Likes

Var mange som skulle inn før melanoma data, de fleste trodde det skulle skje i januar.

Så overraskelsen med på emi og data har fintet ut mange gjerdesittere

4 Likes

Klovnen sitter med usjarmerende mange aksjer!

4 Likes

Siden jeg satt inne når emisjonen kom, og så var inne nå, så vil jeg si at det ga oss ett stort tap (som ble realisert), og nå en stor gevinst (som snart er realisert). Og hadde begge deler kommet samtidig (dvs samme dag), så hadde det føltes helt fair kontra at man først irriterte seg over ett tap, og nå gleder seg over gevinst.

Samtidig håper jeg selvsagt aksjen nå går til himmels, og ikke faller tilbake.

Fisker mer på 8,50 hvis noen er salgsivrige nok.
Stoppes aldri å bli forundret over aksjonærenes evne til å ikke kunne regne på verdier.

2 Likes

Tenker de fleste som vil selge får tømt seg nå, så får vi en ny runde opp når presentasjonen starter.

Ser ut til å være bra med kjøpere på 9.5

Edit: var kjøpere

ja, webcasten vil gi gulv eller tak alt ettersom.

1 Like

Har ventet lenge på dette. Men trodde ikke jeg skulle få mere i dag under 10 etter denne fantastiske nyheten! Tidlig julegave :wink: :moneybag: :rocket:

3 Likes

Med disse resultatene på bordet og dealmaker Damien som styreleder så burde dette resultere i noe håndfast.

Bryr meg fint lite om dagens kurs beveger seg 10-40%, da dette trolig vil være peanuts sammenlignet med det som kommer til å komme:)

8 Likes

Helt enig!

Etter dette forventer jeg faktisk en avtale med cash up front

2 Likes

Ja blir vel ikke bare spons av sjekkpunkthemmere nå regner jeg med. Tror det kommer bud på selskapet.

3 Likes

Har ligget et tungt lokk på prisingen av Targovax, er i ferd med å bli sprengt av nå.

(Se helt nederst i chartet, market cap og outstanding shares)

7 Likes

Hva tror du er potensialet for dagen Savepig?

Totalt umulig å si egentlig. Men at market cap burde være nærmere 2 milliarder enn 1 med sånne data synes jeg ikke er urimelig. Må se an hva ledelsen sier om hva slags grep som trengs for å ta dette videre, husk selskapet fremdeles er fryktelig underkapitalisert.

1 Like

Ja, det er vel her salgskonsulenten kommer inn;)

Mr. Damian Marron is an experienced non-executive director, corporate advisor and life science executive with a successful track record of value creation through public and venture capital financing, portfolio planning, M&A, licensing agreements as well as R&D collaborations, both as an executive and in advisory roles. He has notably specialized in immuno-oncology, cell therapy and orphan diseases. Mr. Marron is currently Non-Executive Director at Bone Therapeutics a clinical stage, regenerative medicine company listed on Euronext and Resolys Bio, a private, late pre-clinical US startup. He is also Head of Biopharma with Treehill Partners, a global pure-play healthcare advisory firm. Mr. Marron has formerly been Chair of the Board of PepGen Ltd and the CEO at Agalimmune Ltd, TxCell SA, Cytheris SA, and Trophos SA.

4 Likes

DNBs kursmål på kr 17 har vel regnet inn kapitalisering, og bør vel også oppdateres etter nye data.

Minner om at MC på kurs 9,5 er rundt 750 mill NOK.

2 Likes

Nå selger man hvis man tror data ikke er gode nok for en avtale, og blir sittende eller kjøper hvis man tror det kan komme en avtale. Husk at i sommer ble en ferdigforhandlet avtale annonsert dagen etter mesothelioma dataene ble børsmeldt.

Jeg tror ikke det er noe som er ferdigforhandlet nå, men jeg ser for meg at TRVX skal forhandle med Merck, og avhengig av utfallet der så vil det komme enten en avtale, en emisjon, eller begge deler.

Mitt optimale utgangspunkt er at TRVX får utlisensiert oncos-102 til mesothelioma + melanoma til Merck for en god pris, og så kjører de videre med alle de andre interessante prekliniske samarbeidene sine med en fin kassebeholdning i ryggen. Får se om conference call gir grunn til optimisme eller negativitet.

10 Likes