Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

10.00 nå

3 Likes

Hva tenker du om emi FØR data nå @anon80503862 ?:wink:

1 Like

Jeg tenker lite på kursen i dag selv om det er morsomt med oppgang. Her kommer BP på banen i løpet av noen måneder og da blir det en helt annen kurs.

4 Likes

… det her stikker jo helt af … hvad sker der, når opdaterede kursmål rammer markedet og folk forstår, at selskabet netop har finansieret videre drift og studierne med stor sandsynlighed bliver gennemført med økonomisk opbakning? og når markedet ser at IOvaxis udøver optionen?

3 Likes

Fy faen så rått :star_struck::star_struck: helt ok volum :sweat_smile:

2 Likes

image

2 Likes

Kommer mer volum, mange som skal laste i håp om at det roer seg etter åpning.

Jeg tror 12 er mulig i dag.

Husk at Trvx aldri fikk betalt for gode meso-data eller Merck som partner.

Men nå blir det som med Heinz-flasken, alt på en gang;)

13 Likes

OSE smelter ned i dag … kurs 10 er 38% fra gårsdagens kurs og vi kører nu på snart 10. minut i den forlængede åbningsauktion; har jeg aldrig set før i TRVX … ever.

5 Likes

Targovax ASA: Invitation to online presentation at 10:00 CET 2 December

7 Likes

Spørgsmålet er reelt om aborum skal til Oslo med jordbærtærte til selskabet på denne side af nytåret; som bekendt er der en stående aftale om at der leveres jordbærtærte, når kursen runder 20,00.

21 Likes

Herlig mye nyttige innspill her over de siste ukene. Glad jeg kastet meg på og kjøpte meg inn på Mandag som var. Pirrende dag i vente :boom:

3 Likes

Var mange som skulle inn før melanoma data, de fleste trodde det skulle skje i januar.

Så overraskelsen med på emi og data har fintet ut mange gjerdesittere

4 Likes

Klovnen sitter med usjarmerende mange aksjer!

4 Likes

Siden jeg satt inne når emisjonen kom, og så var inne nå, så vil jeg si at det ga oss ett stort tap (som ble realisert), og nå en stor gevinst (som snart er realisert). Og hadde begge deler kommet samtidig (dvs samme dag), så hadde det føltes helt fair kontra at man først irriterte seg over ett tap, og nå gleder seg over gevinst.

Samtidig håper jeg selvsagt aksjen nå går til himmels, og ikke faller tilbake.

Fisker mer på 8,50 hvis noen er salgsivrige nok.
Stoppes aldri å bli forundret over aksjonærenes evne til å ikke kunne regne på verdier.

2 Likes

Tenker de fleste som vil selge får tømt seg nå, så får vi en ny runde opp når presentasjonen starter.

Ser ut til å være bra med kjøpere på 9.5

Edit: var kjøpere

ja, webcasten vil gi gulv eller tak alt ettersom.

1 Like

Har ventet lenge på dette. Men trodde ikke jeg skulle få mere i dag under 10 etter denne fantastiske nyheten! Tidlig julegave :wink: :moneybag: :rocket:

3 Likes

Med disse resultatene på bordet og dealmaker Damien som styreleder så burde dette resultere i noe håndfast.

Bryr meg fint lite om dagens kurs beveger seg 10-40%, da dette trolig vil være peanuts sammenlignet med det som kommer til å komme:)

8 Likes