Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Helt enig!

Etter dette forventer jeg faktisk en avtale med cash up front

2 Likes

Ja blir vel ikke bare spons av sjekkpunkthemmere nå regner jeg med. Tror det kommer bud på selskapet.

3 Likes

Har ligget et tungt lokk på prisingen av Targovax, er i ferd med å bli sprengt av nå.

(Se helt nederst i chartet, market cap og outstanding shares)

7 Likes

Hva tror du er potensialet for dagen Savepig?

Totalt umulig å si egentlig. Men at market cap burde være nærmere 2 milliarder enn 1 med sånne data synes jeg ikke er urimelig. Må se an hva ledelsen sier om hva slags grep som trengs for å ta dette videre, husk selskapet fremdeles er fryktelig underkapitalisert.

1 Like

Ja, det er vel her salgskonsulenten kommer inn;)

Mr. Damian Marron is an experienced non-executive director, corporate advisor and life science executive with a successful track record of value creation through public and venture capital financing, portfolio planning, M&A, licensing agreements as well as R&D collaborations, both as an executive and in advisory roles. He has notably specialized in immuno-oncology, cell therapy and orphan diseases. Mr. Marron is currently Non-Executive Director at Bone Therapeutics a clinical stage, regenerative medicine company listed on Euronext and Resolys Bio, a private, late pre-clinical US startup. He is also Head of Biopharma with Treehill Partners, a global pure-play healthcare advisory firm. Mr. Marron has formerly been Chair of the Board of PepGen Ltd and the CEO at Agalimmune Ltd, TxCell SA, Cytheris SA, and Trophos SA.

4 Likes

DNBs kursmål på kr 17 har vel regnet inn kapitalisering, og bør vel også oppdateres etter nye data.

Minner om at MC på kurs 9,5 er rundt 750 mill NOK.

2 Likes

Nå selger man hvis man tror data ikke er gode nok for en avtale, og blir sittende eller kjøper hvis man tror det kan komme en avtale. Husk at i sommer ble en ferdigforhandlet avtale annonsert dagen etter mesothelioma dataene ble børsmeldt.

Jeg tror ikke det er noe som er ferdigforhandlet nå, men jeg ser for meg at TRVX skal forhandle med Merck, og avhengig av utfallet der så vil det komme enten en avtale, en emisjon, eller begge deler.

Mitt optimale utgangspunkt er at TRVX får utlisensiert oncos-102 til mesothelioma + melanoma til Merck for en god pris, og så kjører de videre med alle de andre interessante prekliniske samarbeidene sine med en fin kassebeholdning i ryggen. Får se om conference call gir grunn til optimisme eller negativitet.

10 Likes

To the point der JCP.

Dette er et make or breake øyeblikk for Trvx.

Gode data lover jo godt for veien videre, Trvx har sterke kort på hånden.

2 Likes

ca 820 mill mcap på 9,50NOK.

86 520 592 aksjer x 9,50

Ok, står 77 mill aksjer på dnb markeds

… der bliver fisket heftigt @ 9,50 (købsposter dukker løbende op); er det institutionelle aktører, der positionerer sig på baggrund af internationale overskrifter?

Aktuelt 9,75 efter bounce på 9,30 - 9,50 og jeg tipper yderligere test af 10,00 afhængig af stemning og melding fra ledelsen på dagens webcast.

Uansett er en så lav mcap latterlig lavt både når man sammenligner nasjonalt og internasjonalt.

Direkte pinlig faktisk.

10 Likes

Virker som Soug er ivrig på callen. Positivt!

1 Like

Kursen falt betydelig etter callen startet - noen som plukker opp årsaken til det

Sykere pasienter i cohort 2

1 Like

Det er helt tilfældigt og ikke relateret; kursen følger den sædvanlige template på OSE efter positiv melding i biotek og det generelle sentiment kommer først rigtigt frem efter tossetimen (9:00 - 10:00).

1 Like

Auksjon nå.

Magnus Jaderberg:

“the abscopal effect is not something we’ve seen much in oncolytic viruses …”
“we’re at the top end of the results produced by oncolytic viruses”
“(on future indications) we’re looking at head & neck cancer (CPI haven’t seen much progress)”

Øystein Soug:

“top of the league data … very exciting”
“the data warrants a full follow up trial”
“(on replimune comparison) our data are a little bit better; we’re definitly on par”
“our data definitely warrants registration programmes (with a quite low amount of patients)”
“the 18,2 month OS (for mesothelioma) is probably going to be better”

Magnus Jaderberg er bare en stjerne til at formidle klinisk information; det er virkelig imponerende, så rolig og fattet han er på kamera.

(opdateres …)

10 Likes