Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Da får vi bare takke tradere/utålmodige sjeler for at Black Week ble utvidet til å gjelde denne uken også.

Ja takk, sier vi til det.

Best in class, igjen…

7 Likes

Forrige analyse, bare så det er nevnt

Og minuttchart for dagen

2 Likes

Strong clinical data presented by Targovax. ⁦@HealthCapVC⁩ ⁦@targovax⁩ https://t.co/PMdn3bobJk

5 Likes

Discussion with potenial partners in melanoma for further study / registration study.

Merk: Partners with S, altså flertall :sunglasses:

8 Likes

“The data warrants a full follow up trial”
Usikkerhetsmoment: Hvordan skal dette finansieres?
Ved emi eller partner, upfront?
Gråstein vs. gull

Hva har folk tro på?

Liker sammenligningen med keytruda og opdivo mtp single arm registration trial med kun 100pasienter.

“The fact that we haven’t seen a mOS, is the most promising result that we can have!”

3 Likes

H&N next?

Øystein Soug understreger vedr. videre finansiering at “we just raised money about 1½ month ago and we’re in good shape; we’re looking at partnering for financing clinical trials”. Jeg tipper at selskabet afventer evt. emission for at sponsere videre kliniske studier til 2021 og dem der sælger nu for at positionere sig i forkant, må formentligt se langt efter disse kurser.

“these data has major impact on the company and our future” … så kan man lige tænker over dét.

6 Likes

And are in discussions with several potenial partners to follow up their indications.

De jobber også og forventer dealer på next-gen eller spennende set-ups som de jobber med.

Første gangen jeg har hørt Ø.S så klar på dealer. :clap::clap::ok_hand:

14 Likes

Jeg tipper TRVX ikke findes som selvstændigt ticker efter udgangen af 2021; signalet fra Øystein Soug (og entutiasmen fra Magnus Jaderberg) er ikke til at komme uden om … her er der allerede taget telefonsamtaler fra BP på morgenkvisten.

Noterer mig at OSE endnu engang tjener formålet med at overføre aktiver fra kortsigtede tabere til langsigtede vindere :crazy_face:

7 Likes

Det understrekes at TRVX vil forsøke å få avtale, og er i samtaler.

Hva det vil si får alle tolke selv. Avtaler kan ha mange former, fra spons av CPI til oppkjøp, utlisensiering er også en mulighet - den jeg håper på så jeg kan fortsette å trade aksjen i årevis framover. Men når Soug så klart sier at de jobber mot en avtale så er det vanskelig å tolke det negativt. Så får man se på Q4 rapport i februar om det har kommet inn flere grunner til optimisme eller pessimisme før den tid.

Meget spennende poeng som TheObserver også la merke til, at her prøver de også å få landet avtale på tidligere stadium når det kommer til next-gen virus.

9 Likes

Magnus var jo helt suveren i dagens presentasjon! :man_scientist:

6 Likes

Drrespect :sunglasses: For gamerne her inne :slight_smile:

1 Like

Og jeg tror ikke sannsynligheten for slike dealer blir noe mindre når man ser hva første generasjon Oncos er i stand til (best in class i to særdeles vanskelige indikasjoner).

Får vel anta at revolusjonen går i riktig retning, og at tidlig-fase selskaper ser at de kjapt kan komme i pole-position hvis de kan bruke Oncos next-gen i sine studier, antakeligvis i kombo med egen pipe.

6 Likes

Den opmærksomme aktionær har naturligvis bemærket dette tidligere jfr. udtalelser fra Øystein Soug via Q&A på kvartalsrapporterne. Uanset er jeg enig i at også hér ligger et guldæg og venter på ny ejer.

2 Likes

Er det muligt at gradbøje Magnus Jaderberg? er han ikke en slags kosmologisk konstant?

MJ = "surveræn"

1 Like

Er dette korrekt sitat fra DNB markets?: “We believe a deal with a large pharma company is possible in late 2020.”

Ja, det er fra analysen, jeg sjekket den på nytt i morgenen i dag.

image

Spørs om ikke Ling må oppdatere sine LOA-estimater etter siste runde med meso og melanom-data…

7 Likes