Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Ø.S. Var med på å forhandle om salget av Algeta, så dette er noe han har både gjort før og lykkes med tidligere.

2 Likes

Absolutt. Resultater fra melanom kommer innen kort tid. Bekrefter disse funnene fra del 1, vil det være bra og dagens kurs bør lett kunne forsvares. Så vidt jeg kan se er nevnte funn allerede klasseledende, men det på få pasienter. Disse var gamle, syke og hadde vært gjennom ulike behandlinger tidligere uten at det hjalp, så del 1 viser hva Oncos-102 er i stand til å utrette i motbakke. Alle fikk immunrespons, og det er dette man vil ha. Det samme er bekreftet i meso-studiet.

Ut ifra uttalelser fra PI i sin tid om frustrasjon over at man ikke fikk gi flere injeksjoner i del 1 og at man skulle spise hatten sin om ikke økt dosering ga bedre resultater, samt nye positive toner fra ledelsen i de siste presentasjonene (og merk at ledelsen har tilgang til datene som ikke er offentliggjort), bør det være gode muligheter for å få bekreftet funnene i del 1 eller bedre. Da bør kursen kunne nå gamle høyder eller beyond. Hvis man skulle oppleve flere CR, bør det kunne eksplodere.

Om resultatene blir dårligere enn del 1, noe som i utgangspunktet virker mindre sannsynlig med et mer optimalt doseregime (4 x Oncos), blir det naturlig nok rufsete. Etter min mening er likevel nedturen noe begrenset da kursen har vært lav over tid. Selskapet har flere kort enn Oncos-102, men det er samtidig her den store oppturen kan ligge nær i tid.

Alt kan skje i studier. Nedturen kan bli stor. Selskapet har vært i en lang dvale kursmessig sett. Det kan komme en emisjon. Men ser man på de vitenskaplige funnene, peker alle i samme retning. Oncos gir immunrepons, Oncos får CPI til å virke igjen, så nå dreier det seg om å få bekreftet hvor bra det virker med et mer optimalt doseregime. Signalene fra ledelsen er utvetydige, og disse har ikke hatt til vane å hausse. Jeg hadde ikke hatt problemer med å kjøpe en bruktbil fra Soug for å si det slik.

22 Likes

Optimismen er om ikke annet tilbake, kan vel ikke se at det har fremkommet noe nytt men FOMO før Melanoma data øker kjøpspresset.
Som flere har bemerket går ledelsen høyt ut på banen i siste presentasjon og konstanterer at Oncos er best i verden. En slik uttalese forpliker og som JCP skriver, hvis melanomdata visen noe annet blir dette for dumt.
De har selvfølgelig allerede sikret seg best in class for melanoma selv om 1 pasient fortsatt har noen uker igjen før endelig avlesning, vi vet at 1 pasient kan vippe dette til best in class og jeg tivler på at de gamler på siste pasient.
På siste Q sa de at Kina ville komme om kort tid, en bekreftesle på den opsjonen vil igjen sette TG på kartet. I tillegg blir det spennende å se hva Merck gjør om melanomdata kommer ut som vi håper, da kan alt skje.

14 Likes

Ja, optimismen svinger og selv har jeg hatt FOMO siden 2017, og det har jo ikke akkurat vært lønnsomt. Ting tar tid, kursras og frykt for emisjoner gir materialtretthet. Men det er da også lett å glemme resultatene selskapet har oppnådd underveis og potensialet i disse når markedet gir deg ørefiker gjennom hele perioden. Men resultatene har de facto vært gode, potensialet er stort og så får man se om 2020 blir et transformational year - en god stund etter skjema.

1 Like

Flere her som tror det samme. Og hvis det faktisk stemmer, så sitter de på innside info som må ut før en evnt emisjon. :slight_smile: så da er frykten for en emi smell kanskje borte?

1 Like

Jeg er bekymret for prising i dagens/negativt marked, kan noen gi meg beroligende ord og hjelpe meg å holde meg unna salgsknappen nå som markedsrisiko og uro vil stå i FETE bokstaver fremover…

Bare å logge av børsen i urolige tider, gjør noe annet. Så bruker det å gå bra til slutt

3 Likes

A leading KRAS contender, Amgen, failed to ignite much new excitement among investors with sotorasib, however, despite the data also being published in the New England Journal of Medicine .

6 Likes

Company presentation september

7 Likes

når evt kommer d nyhet om targo?

Du ser det meste i presentasjonen ovenfor! Melanom dataene i cohort 2 kan komme når som helst! Tg avtalen i Kina, når som helst! 18 mnd overlevelse i Mesothelioma! Alt dette i løpet av uker eller et par mnd. I tillegg så kan andre avtaler lande plutselig🚀

8 Likes

Jobbes med emikursen. Heier på close på 8.00 eller mer. God helg!

4 Likes

Limer den her men gjelder jo alle.

6 Likes

Melanoma er selve syretesten flere OV har vært igjennom, Viralytics ble kjøpt opp etter sin studie for nesten USD 500 mill. Med særdeles gode data kan det sammme skje med Oncos, budet på Viralytics kom ganske kort tid etter at data ble presentert, men det gikk selvfølgelig noe tid før dataene ble fordøyd av Merck.

I et tenkt senario hvor de slipper meget gode data vil det trigge en etterlengtet kursoppgang som igjen vil/kan trigge en emisjon, (ikke noe kritikk i nettopp det). Men dataene kan også trigge et bud og er emisjonen satt kan emisjonen bli tidenes beste emisjon for de som deltok.

Hvor lenge bør/vil styre vente før en emisjon settes etter at melanom-data er kjent. Personlig skulle jeg ønske at de ventet med en emi i det lengste, markedet vil trolig forvente en emi melding samme kveld dataene frigies og kommer det ingen emi melding vil dette bli tolket som et mulig oppkjøps signal som igjen vil trigge en videre kursoppgang.

Okke som er eksisterende aksjonærer og selskapet best tjent med en viss ventetid etter frigitte data, er dataene best in class fortjener de langsiktige oppsiden fremfor emisjons-kameratene, og det kan bare skje om styret har litt is i magen. Ved meget gode data vil FOMO råde grunnen så det har liten hensikt å sette en rask emisjon.

7 Likes

når er kommer demm dataene sånn ca??

Jeg har lenge spådd at data kommer 9 november i form av LBA på SITC.

Soug sa i sist presentasjon at de vil ha vist alle kortene sine innen nyttår. Selskapet har allerede en spons av keytruda for meso studien. Det er ikke unaturlig at MERCK forhandler en avtale med TRVX i disse dager vedrørende data fra melanom studiet. Da har selskapet plutselig to studier i samarbeid med MERCK. I tillegg til dette så kjøres det ett prosjekt med AstraZeneca.

Vi kan fort ende opp med en svært spennede avslutning på 2020.

i tillegg til alt dette så skjer det mye spennende på RAS fronten :slight_smile:

12 Likes

takk for info :blush:

LOL. Skreket om emisjon nok for resten av Q4 nå eller? :smiley:

8 Likes

Fornybarkrakk,

Opfatter du innlegget som negativt ladet må du kanskje lese det en gang til, det minner litt om skolelæreren som bare ser etter stavefeil og stryker under med rødt uten å lese teksten.

3 Likes

Syns faktisk at innlegget ditt var et av de bedre jeg har sett fra deg på laaaang tid.

Litt overdrevet bruk av ordet emisjon er nok det som gjør at det ikke er helt spiselig. Men det skjønner nok du også når du leser det en gang til :slight_smile:

Jada, det er ingen tivl TRVX trenger penger innen kort tid. Emisjon, partneravtale, lisensiering eller slag er mulighetene :stuck_out_tongue:

2 Likes