Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Ja, OBX fungerer som ett slags filter for biotek.
Du må være sinnsykt god hvis noen skal gidde å investere i deg.
Men driver du med EDB og dataspill, så er det liksom “shut up and take my money!” all the way.
Jeg er helt 110% sikker på at Targo hadde stått i 3-siffret dållars om vi var notert på Yankee-børsen.

7 Likes

Ikke altid til å bli klok på nei. Man ser på mcap til Targovax og så ser man f.eks Kahoot som er verdt 32 milliarder.
Riktignok ikke sammenlignbare selskaper da men…

5 Likes

Kahoot tilfører nok menneskeheten og samfunnet mye mer verdi enn hva TRVX kan drømme om… Er vertfall det OSE mener

3 Likes

Må nesten også sitere ØS som helt korrekt fastslo at oncos/chemo har bedre mPFS og mOS i hele indikasjonen mesoteliom enn cpi-kombo ipi+nivo - og da kun i en sub-populasjon på 15-20% av alle pasienter.

Sistnevnte får mest sannsynlig endelig godkjennelse på non-epiteloid.

FFS: Targo er bedre på alt der! Hva i all verden er det markedet vaser med??

29 Likes

Får håpe BP ikke bryr seg om markedet, og at ledelsen vet hvilken pris de vil ha (og at den er godt over 52,50! :wink:)

3 Likes

har vell ikke mye bruk for kahoot om man dauer av kreft;-)men man har bruk for targovax om man har kreft;-)

16:28mins i DNB-presentasjonen, vedrørende Capital Markets Day i februar;
«In addition, we will outline how the next steps will create value for our shareholders».

Key-opinion Leaders vil også delta, og diskutere de kliniske resultatene.

9 Likes

Er det noen som har sett noen oppdaterte analyser den siste tiden?

1 Like

Skal Capital market Day i februar tages som et udtryk for, at Targovax IKKE forventer at lave en lukrativ samarbejdsaftale med BP inden da, eller hvad tænker I??

Se tidligere indlæg fra @anon80503862 vedr. dette.

Edison og dnb

2 Likes

Hva skjedde med Redeye, noen som vet?

Hvorfor har tråden byttet navn? Småprat - abscopal effekt? Altså, jeg har sittet i Targo lenge, har troen og at de nå nevner abscopal effekt er kjempebra! Men å ha det som endel av overskriften i en småprat tråd blir vel noe spesielt? Ledende? Tar de som modder overskriftene å endrer i alle selskaper ihht tilsvarende informasjon som tilkommer?

5 Likes

Noen som har spurt selskapet om han sa feil år i går ang. når colorectal data blir sluppet?

1 Like

Det tror jeg kan skje når som helst, og helt uavhengig av Capital Marked Day. :slightly_smiling_face:
Men jeg tror det er en garanti for at det ikke blir emisjon på noen måneder.

4 Likes

I agree. Just having a CMD doesnt mean that any chat with BP has not/will not/or will continue to occur based on our very good melanoma and meso data. And also doesnt mean that something wont pop up in the next two months.

5 Likes

Ble spurt om hva jeg trodde om CMD. Kan lime inn svaret her. Mer eller mindre i notat form så ikke forvent lange setninger som er korrekt grammatisk oppbyggd :stuck_out_tongue:

deler vel mye av tankene til jcp

Vil tro at man sitter på immun data fra melanom da

Kanskje smeller til med oppdatering fra meso. For å parkere IPi/nivo

Vil også tro at vestlig TG partner er på plass. Samt Kina

Og det blir jo spennende å høre hva kol sier

Samt litt info om neste trinn for meso og melanom

Vil faktisk tro at merck har i det minste sponset med cpi innen da

Og så begynner det jo p næreme seg litt preklinisk på next gen oncos

Jeg tror også på fin stigning frem mot cmd

Litt opp og ned, men trend opp frem mot cmd

11 Likes

Håper Shoushtari kommer tilbake, han var veldig entusiastisk.

1911-kol-event-nyc-nov-15-drshoushtari.pdf (2,0 MB)

2 Likes

Annet en å sitte long i 2021 så er mine tanker veldig enkle.

Vi burde se 12-16kr tidlig neste år, om ikke noen går for tidlig oppkjøp.

Selv håper eg på oppkjøp, og raske penger mens andre aksjer også er billig, dog ingen er så billig som targo pr i dag.

6 Likes

Håper noen har mulighet til å svelge unna den sperren på 10…

2 Likes