Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

4 Likes

Nå kjæm’n!

3 Likes

Øystein Soug sa “in colorectar cancer there will also be more data coming in 2020”. Det betyr vel nå i desember?

3 Likes

Åh… det hadde vært strålende å få sett klinsik data på CRC. CPI funker så å si ikke i denne indikasjonen…

1 Like

Hørtes ut som han mente å si 2021 siden han snakket om pipen neste år og data derfra, men gjerne 2020 for min del.

Mulig han mente 2021, men han as “twenty-twenty”

Soto ?

Ja, hva skjer der? Sotio, lenge siden vi har hørt noe

1 Like

Det studiet må ha slitt med rekrutteringen etter at UK-siten be lagt ned.

Hehe. Sotio (prostata) får bli en bonus :slight_smile: de hintet noe til pågang i rekrutering for en god stund siden så får se… men det var crc/AZ jeg håpet å få tall for i og med at respons i 1/13 (med høy dose oncos) var kriteriene for å gå videre til fase 2 som rekruterer nå…

4 Likes

REA …

Konkurs- eller dødsbo som skal i null? Ser ut som om rene amatører er underveis.

2 Likes

Muligt det bare er en reaktion på ca. 14 dages heftige kursstigninger (7,00 til hhv. 10,50 og 10,16 eller ca. 45%); aktien ér jo beviseligt steget mærkbart og der vil jo altid være nogen, der tager gevinst og hopper af toget, særligt når der ikke er umiddelbart momentum til at etablere sig over 10,00 for nærværende (bemærk 2. forsøg i dagens handel).

Jeg har (endnu) ikke set dagens præsentation fra TRVX på DNB, men jeg stoler på at Soug har leveret en stærk præsentation, særligt med udgangspunkt i de data, der med al tydelighed tegner selskabet i et helt andet lys, end hvad markedet tidligere har noteret sig.

Uagtet at det er en relativt deprimerende doji, der er tegnet i dagens handel så langt, så kan man vel omvendt godt tolke udviklingen som tegning af et bull flagg? måske en bull vimpel?

5 Likes

Presentasjonen begynner på ca 3:34:26

12 Likes

Soug nævner specifikt den observerede abscopale effekt. Mens Øystein Soug gør et udmærket stykke arbejde i præsentationen, bør selskabet om muligt gøre brug af Magnus Jaderberg, da han (qua sin kliniske baggrund og evne som formidler) er væsentligt mere flydende til at formidle klinisk information.

Jeg mener også selskabet rent kommunikativt bør sikre, at der formidles én historie omkring ONCOS og dennes mode of action; dette skal forstås sådan at budskabet bør formidles 100% rent hvér gang uden “erm, and … so” pauser. Selskabet skal tage ejerskab over dette narrativ og sikre, at markedet hele tiden formidles den samme forklaring … med andre ord, selskabet skal søge at tage ejerskab over OV historien.

Dette gøres ofte i form af et skriftligt oplæg der terpes og indlæres, således at man selv i fremmede situationer uden problemer kan levere budskabet - kort og præcist, så alle forstår det.

13 Likes

Jeg er helt enig, det er Magnus som bør holde disse presentasjonene.
Han framstår som veldig kunnskapsrik, selvsikker og empatisk, og hans engelsk er også veldig bra.

Ref:

11 Likes

Det er også tanken, at Magnus skal have det første stykke jordbærtærte, når det bliver aktuelt.

“Magnus, dette stykke er fra alle aktionærerne på TekInvestor til dig!”

(når selskabet engang bliver solgt, tager vi forbi kontoret og fikser hans kontor med post-it notes med små hilsener fra alle aktionærerne :crazy_face:)

9 Likes

Noterer at ØS er mye mer direkte og selvsikker når han i overskriften på en slide adresserer the holy grail Abscopal effekt med den største selvfølgelighet.

Datasettet der de sammenligner oncos/chemo med de andre kjente studiene (cpi inkludert) i mesoteliom blir bare vakrere og vakrere; best på mOS og mPFS.

Usikkerheten for hva kombo oncos/keytruda (særlig i mesoteliom) kan klare blir kun mindre i min verden: det må bli særdeles pent!

19 Likes

Regner med at dagens presentasjon vil mottas med ett stort gjesp i markedet, noe som i og for seg er helt greit.

2 Likes

Var det noe nytt der, da?